Andre Java grupper
Fra : Anders H. Andersen

Dato : 20-07-01 22:20

Hej
Hvilke andre usenet grupper om Java kan anbefales?

Hvis ingen, hvor diskutere man så java ud over her?

mvh
Anders

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 20-07-01 22:28

Anders H. Andersen <aha@_Remove_this_ worldonline.dk> wrote in message
> Hej
> Hvilke andre usenet grupper om Java kan anbefales?
>
> Hvis ingen, hvor diskutere man så java ud over her?
>
> mvh
> Anders
Hej Anders

Hvis du kan Engelsk er disse gode:

comp.lang.java.programmer
comp.lang.java.gui
comp.lang.java.help
alt.comp.lang.java-games
comp.lang.java.3d

Håber du kunne bruge det til noget
--
Mikkel Bundgaard
RUC Datalogi

Fra : Anders H. Andersen

Dato : 21-07-01 23:28

On Fri, 20 Jul 2001 23:27:57 +0200, "Mikkel Bundgaard"
<mikkelbu@teliamail.dk> wrote:

Hej mikkel
>Hvis du kan Engelsk er disse gode:
yes yes, me english very god learn it from a book

>Håber du kunne bruge det til noget
Det tror jeg at jeg kan.

mvh
Anders

Fra : Martin Ehmsen

Dato : 21-07-01 20:56

> Hvilke andre usenet grupper om Java kan anbefales?
> Hvis ingen, hvor diskutere man så java ud over her?

Prøv på suns hjemmeside for java. Den bruger jeg i hvert fald selv tit.
http://java.sun.com

Mvh.
Martin Ehmsen (thames@get2net.dk, ehmsen@imada.sdu.dk)
--
Der er en teori, som går ud på, at hvis der nogen sinde er nogen,
der finder ud af, præcis hvad universet er beregnet til,