Montering at termometer... forslag modtage~
Fra : Søren Bay

Dato : 09-07-08 18:41

Davs

Jeg har anskaffet mig sådan et simpelt udde/inde termometer. Men hvor
skal jeg, sådan mest praktisk, montere udedelen? Det er bare sådan en
lille plastik-fætter med dobbeltklæbende tape og ledning.
--
Søren Bay - http://www.flyingfish.dk
Modeltog, IT-udstyr og meget andet til salg - http://shop.flyingfish.dk

Fra : Ivar

Dato : 09-07-08 18:52

Søren Bay skrev:

> Men hvor skal jeg, sådan mest praktisk, montere udedelen?

Et sted hvor den ikke får varme fra motoren, ikke får direkte
sollys og ikke bliver ramt af sprøjt fra vejen. Fx bag forreste
kofanger.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : Søren Bay

Dato : 09-07-08 19:05

Ivar skrev:

> Et sted hvor den ikke får varme fra motoren, ikke får direkte
> sollys og ikke bliver ramt af sprøjt fra vejen. Fx bag forreste
> kofanger.

Hvordan får jeg den udenfor? Bare gennem fordøren, eller kan det gøres
mere elegant? F.eks gennem kabine/motorrumsadskillelsen?

Fra : Ivar

Dato : 09-07-08 19:12

Søren Bay skrev:

> Bare gennem fordøren, eller kan det gøres mere elegant?

Selvfølgelig kan det gøres mere elegant.

> F.eks gennem kabine/motorrumsadskillelsen?

Start med at lede. Ledninger og pedaler har forbindelse mellem
motorrum og kabine. Måske skal du løsne noget, for at få et hul.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express? Prøv dog noget nyt !!!
MesNews er lige til at gå til.

Fra : alexbo

Dato : 09-07-08 20:02

"Søren Bay" skrev

> Jeg har anskaffet mig sådan et simpelt udde/inde termometer. Men hvor skal
> jeg, sådan mest praktisk, montere udedelen? Det er bare sådan en lille
> plastik-fætter med dobbeltklæbende tape og ledning.

I dørkarmen, den tynde ledning kan sagtens føres under gummilisten og i
dørkarmen sidder den udenfor og alligevel beskyttet.
Hurtigt og nemt.

mvh
Alex Christensen