> Tåler dit svar da ikke dagens lys?..
Tjoo, det gør det måske nok, jeg vil dog undlade at kommentere forhandlerens
udtalelse nærmere her, blot konstatere at jeg ikke er enig.
Prøv evt. at slet cookies og ryd cache, dette gøres ved at vælge menuen
internet, herefter "Valg" og så kan de 2 punkter vælges en for en, forsøg
herefter at åbne mobil-tv igen og se om det måske har gjort nogen forskel.
Hvis det ikke ændrer noget skal der nok lidt mere gennemgribende fejlsøgning
til, jeg ved ikke om du har mod på det, men hvis du har - så opret en
henvendelse på
http://www.sonofon.dk/kontakt med så meget info som
overhovedet muligt, det kunne f.eks. være:
-Område hvor problemer opleves (opgiv gerne et par eksempler på opkald du
har foretaget fra samme lokation)
-Telefonmodel og softwareversion (findes ved at trykke *#0000#)
-Evt. oplysninger om hvilken anden telefonmodel du har testet på med samme
resultat
-Hvis du ved hvordan du kobler mobilen op som modem på PC så prøv at udføre
http://speedtest.sonofon.dk og noter resultater fra denne
-Oplysninger om bithastighed og opløsning (findes ved at starte mobil-tv,
trykke stop, herefter valg og klipdetaljer)
-Yderligere oplysninger du finder kunne være relevante (f.eks. hvis det
virker perfekt midt om natten men aldrig mellem 12-20 eller hvad det nu
kunne være).
Ellers - nu ved jeg ikke hvilken forhandler du har været hos - der ligger 2
i Valby
http://www.sonofon.dk/legacy/FindForhandler/vis_forhandler.asp?distrikt=&post_code=2500&x=0&y=0 -
prøv evt. den anden og hør om ikke de kan være behjælpelige :)
--
Michael