åbne din browser og gå til
http://10.0.0.1:2033 for at fange webintefacet.
"Frank Damgaard" <frank_news@milpent.dk> skrev i meddelelsen
news:48761a86$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
Peter Knutsen skrev:
.....snip...
>
> Problemet i dag er sikkert også noget der snart går væk igen, men det er
> dog alligevel lidt underligt, for jeg kan nemlig løse det ved at
> genstarte min computer. Først prøvede jeg både at slukke ADSL-modemet og
> genstarte computeren, men det har vist sig at det er nok at genstarte
> computeren. Indtil det opstår igen 10-30 minutter senere.
>
> Det har kun stået på i nogle timer, så jeg er ikke som sådan bekymret,
> men er der en forklaring på hvorfor genstart af computeren får
> forbindelsen til at virke igen? Og findes der et alternativ til genstart?
Har du prøvet at kontakte ADSL modem/router ?
Normalt kører cybercitys ADSL modem som router/nat med en lokal adresse
den kan pinges, og på en bestemt port er der også webinterface med status.
Noget kunne måske tyde på at din computer taber forbindelsen på
lokalnetværket,
i så fald har du måske heller ikke forbindelse til modem/router.
Evt. reparer forbindelse i windows ville så også hjælpe, eller deaktiver og
aktiver din netværksforbindelse.