Ram-disk slettes:
Fra : Niels Nielsen

Dato : 20-07-01 19:23

Ram-disk slettes:

Er der nogen som kan hjælpe med følgende problem. Jeg har i nogen tid nu
arbejdet med en fast ram-disk, når jeg åbner min PB 520 med MacOS 7.6.1
læses den faste ram disk over på harddisken, derefter genstarter og har
ram-disk som start disk, når jeg lukker computeren skulle min PB ligge den
faste ram disk tilbage på harddisken. Det har den også gjort indtil nu, men
nu kommer den med en advarsel om at ram-disken vil blive slettet når jeg
lukker ned. Nogen forslag ?

Med venlig hilsen

Mads

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 20-07-01 19:26

> [...]
> nu kommer den med en advarsel om at ram-disken vil blive slettet når jeg

Prøv at gå ind i kontrolpaneler -> hukommelse og vælg at den skal gemme
indholdet af ram-disk til hard disk inden nedlukning.

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Niels Nielsen

Dato : 20-07-01 19:41

Det står den godt nok på, men tak alligevel, har du flere forslag.

Mads

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 20-07-01 19:44

Niels Nielsen wrote:

> Det står den godt nok på, men tak alligevel, har du flere forslag.

Hmmm... har du installeret noget for nyligt? prøv at start op med et standard
Mac OS udvidelsessæt.

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Niels Nielsen

Dato : 20-07-01 20:18

Jep, er prøvet.

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 20-07-01 20:20

Niels Nielsen wrote:

> Jep, er prøvet.

Uden resultat? - Prøv at zap p-rammen samt genopbyg skrivebordet.

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.