Fransk sharia?
Fra : Ukendt

Dato : 31-05-08 12:46

En fransk muslim fik skilsmisse dagen efter brylluppet, fordi konen ikke
kunne levere blod på lagenet.

Er det i orden, bør man følge folks kulturelle tilbøjeligheder også på det
felt?

De fleste i Frankrig er rystede, og man frygter at mødomsreparationsrejser
vil blive endnu flere i tiden der kommer.

Men den muslimske justitsminister er enig i skilsmissen, - fremtidens
kulturforskelle i multi-kulti-samfundet?

While ministers fulminated against the Lille decision, a different stand was
taken by Rachida Dati, the Justice Minister, who has Moroccan and Tunisian
parents. The law had, she said, protected the bride. “Annulling a marriage
is a way of protecting the person who perhaps wants to undo a marriage. I
think this young girl wanted . . . to separate quite quickly. The law is
there to protect vulnerable people,” Ms Dati said.

En sjov tanke, at pigen "ønskede" at blive skilt øjeblikkeligt, - fordi
manden viste sig at være et skvat?

Fra : Kim2000

Dato : 31-05-08 13:05

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> The law is there to protect vulnerable people," Ms Dati said.
>
> En sjov tanke, at pigen "ønskede" at blive skilt øjeblikkeligt, - fordi

Naturligvis kan man ikke have en terrorist som justistminister.

Fra : Jim

Dato : 31-05-08 15:19

> [...]
> The law is there to protect vulnerable people,” Ms Dati said.
>
> En sjov tanke, at pigen "ønskede" at blive skilt øjeblikkeligt, - fordi

Ja, sagen er jo den, at mandens lem ikke var en pik men en ganske alm.
muhamsertissemand.
Forskellen er størrelsen.
Den var simpelthen ikke stor nok til at bryde hendes jomfruhinde.
Det ville en pik have været.

Fra : /Peter

Dato : 31-05-08 15:49

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> muhamsertissemand.
> Forskellen er størrelsen.
> Den var simpelthen ikke stor nok til at bryde hendes jomfruhinde.

Ja sådan må det være, disse omskårede små tissemænd er kun til
massevoldtægter

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 31-05-08 23:42

Knud Larsen skrev:
> [...]
> kunne levere blod på lagenet.
>
> Er det i orden, bør man følge folks kulturelle tilbøjeligheder også på det

Fransk problem.. jeg kan seriøst ikke forestille mig en lov der
understøtter beduin kultur i Danmark, med mindre selfølgelig at loven er
en særlov der alene gælder kulturelle eller religiøse diversiteter, i
hvilket tilfælde den vel overtræder FN's charter om menneskerettigheder,
der, så vidt jeg husker, siger at alle mennesker skal behandles lige,
uanset race, køn eller tro.

At man i andre lande har kulturelle normer der adskiller sig fra vores
egne er en anden sag, og fred være med det.

- cep

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-08 22:29

Claus E. Petersen wrote:

> [...]
>
> At man i andre lande har kulturelle normer der adskiller sig fra vores
> egne er en anden sag, og fred være med det.

Man HAR opfordret dommere til at sætte sig ind i sharia familielove, både i
DK og i Norge og Sverige.

Og formålet er jo godtnok, at forsøge at finde frem til noget som ikke
diskriminerer kvinder mere end højst nødvendigt.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 01-06-08 01:04

Knud Larsen skrev:

> Man HAR opfordret dommere til at sætte sig ind i sharia familielove, både i
> DK og i Norge og Sverige.

Det var jeg ikke klar over..

> Og formålet er jo godtnok, at forsøge at finde frem til noget som ikke
> diskriminerer kvinder mere end højst nødvendigt.

hehe.. Var det ikke Drude Dahlerup der som ultra-feminist havde
problemer med at finde fodslaget i debatten om kvinders rettigheder som
ligeværdige mennesker og den af profeten udtrykte sandhed om at kvinder
var underordnede væsner hvis funktion var at føde børn og passe huset,
og som på grund af uhæmmet seksualdrift måtte holdes i snor?

- cep

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-08 23:19

Claus E. Petersen wrote:

> [...]
> kvinder var underordnede væsner hvis funktion var at føde børn og
> passe huset, og som på grund af uhæmmet seksualdrift måtte holdes i

Jo mange vobler jo imellem at gentage muslimske kvinder evige omkvæd om, at
der er fuld ligestilling mellem kønnene i islam, og så deres viden om, at
det er lodret løgn, - man vil gerne være sød.

Det bliver spændende at se den propagandafilm vi åbenbart skal finansiere i
EU, om de mange "misopfattelser" af islam. Det plejer - i USA og UK - at
dreje sig om ren vildledning og udsending af røgslør som kun folk som
Wilstrup og CRL falder for (og måske andre som så gerne vil være velmenende
og søde)

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-06-08 01:20

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> dreje sig om ren vildledning og udsending af røgslør som kun folk som
> Wilstrup og CRL falder for (og måske andre som så gerne vil være

Ja, de høje repræsenter i EU må være dopede.
Skal vi også have pædofile til at lave film om sig selv for at sikre bedre
forståelse mellem folk?

Mvh
Martin

Fra : N/A

Dato : 01-06-08 07:39

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-08 07:39

Claus E. Petersen wrote:

> Det er vist kun i danmark at debatten er fri (266b er vist ikke blevet
> brugt i umindelige tider, mod andre end muslimer)
> Det er mit indtryk at man i resten af de *vestlige* EU-lande kører en
> bizar appeasement politik der leder tanken hen imod 1938.
>
> Har du en titel eller et link til den omtalte film?

kun denneher:

CAIRO - Jihad, Muslims' view of other religions and Islamic punishments are
only few of a long list of misunderstood subjects about Islam that the
LibForAll Foundation aims to address through a TV series that will be
broadcast worldwide.

http://www.islamonline.net/servlet/Satellite?c=Article_C&cid=1209357978634&pagename=Zone-English-News/NWELayout

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-06-08 15:23

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det er vist kun i danmark at debatten er fri (266b er vist ikke blevet
> brugt i umindelige tider, mod andre end muslimer)

Jeg er ikke ganske sikker på, at Bo Warming og Mogens Glistrup har helt
samme opfattelse.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 02-06-08 13:43

Jens Bruun skrev:
> "Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er ikke ganske sikker på, at Bo Warming og Mogens Glistrup har helt
> samme opfattelse.

Dem havde jeg helt glemt, men du har selfølgelig ret.
Jeg havde Hizb-ut-Tahrir i tankerne da jeg skrev det.

- cep

Fra : Kim2000

Dato : 31-05-08 23:28

> [...]
>
> Og formålet er jo godtnok, at forsøge at finde frem til noget som ikke
> diskriminerer kvinder mere end højst nødvendigt.

Mere end højst nødvendigt????

Hvorfor fan' skulle vi pludselig accepterer diskrimination af kvinder?? Er
det en eller anden syg ide som tosserne fra venstrefløjen har fået i deres
desperate leflen for muslimerne??

Fra : El Trabajador

Dato : 01-06-08 09:12

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i

> Hvorfor fan' skulle vi pludselig accepterer diskrimination af
> kvinder?? Er det en eller anden syg ide som tosserne fra
> venstrefløjen har fået i deres desperate leflen for muslimerne??

Ja!
--
El Trabajador

** Posted from http://www.teranews.com **

Fra : El Trabajador

Dato : 01-06-08 09:11

> [...]
>
> Og formålet er jo godtnok, at forsøge at finde frem til noget som ikke
> diskriminerer kvinder mere end højst nødvendigt.

Ja, knæfald for muhamedanismen er desværre en udbredt sag.

Fra : Vidal

Dato : 01-06-08 11:13

Knud Larsen skrev:
> En fransk muslim fik skilsmisse dagen efter brylluppet, fordi konen ikke
> kunne levere blod på lagenet.

Ja, det var en hurtig skilsmisse.

> Er det i orden, bør man følge folks kulturelle tilbøjeligheder også på det
> felt?

Hvilke grunde til skilsmisse vil du acceptere?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-08 14:49

Vidal wrote:

> Ja, det var en hurtig skilsmisse.

> Hvilke grunde til skilsmisse vil du acceptere?

Hvis folk vil skilles, så må de jo det. Spørgsmåler er vel kun, om vi skal
have noget der ligner den islamiske sharia, hvor manden bare kan vise tre
fingre, eller sige ordet "talaq" tre gange, så kan konen godt pakke sine
sydfrugter og dampe ud af huset.

Åbenbart kan man ikke bare få skilsmisse for hvadsomhelst i Frankrig, og i
DK bliver man vel også normalt først "separeret"?

Jeg gad vide, om vi får sharia-love før eller først efter år 2050?

Fra : Vidal

Dato : 01-06-08 15:05

Knud Larsen skrev:

> Hvis folk vil skilles, så må de jo det.

Er det ikke kernen i problemet?

> [...]
> fingre, eller sige ordet "talaq" tre gange, så kan konen godt pakke sine

Det er vel heller ikke det, der her er foregået?

> Åbenbart kan man ikke bare få skilsmisse for hvadsomhelst i Frankrig, og i
> DK bliver man vel også normalt først "separeret"?
>
> Jeg gad vide, om vi får sharia-love før eller først efter år 2050?

Det tror jeg aldrig, vi får. Men motiveringer til at
blive skilt, kan vi nok ikke blande os i, hverken før
eller efter 2050.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-06-08 15:27

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilke grunde til skilsmisse vil du acceptere?

Jeg tror, jeg er enig med dig.

Ægteskab og skilsmisse skal statsmagten blande sig uden om. Hvis nogen
ønsker at have tre hustruer, skal de have lov til det. Eller tre ægetmænd
(knap så relevant). På tilsvarende vis skal statsmagten ikke blande sig i,
hvornår og/eller hvorfor, man lader sig skille.

Det kræver selvfølgelig, at vi kigger lidt på bl.a. arvelovgivningen, men
det kan dårligt være verdens største problem i hele verden.

Er vi enige?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 01-06-08 15:46

> [...]
>
> Det kræver selvfølgelig, at vi kigger lidt på bl.a. arvelovgivningen, men
> det kan dårligt være verdens største problem i hele verden.

Skal vi virkelig se DIG lave knæfald for terroristerne??

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-06-08 16:03

> Skal vi virkelig se DIG lave knæfald for terroristerne??

Hvilket knæfald er det?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 01-06-08 16:08

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilket knæfald er det?

At du vil give dem lov til at undertrykke 3 koner eller 3 villatelte, der
kan opdrage små telte til at blive gode bistandsmodtagere og
voldsforbrydere.

I Danmark har man lov til een kone, een mand og sådan er det. En flok
udenlandske tosser skal fandme ikke ødelægge vores land med deres tossede
bog. Det næste bliver vel de vil have ret til pædofili fordi deres profet
gjorde det, men det skal vi måske også bare acceptere i kulturens navn. Tænk
man skal opleve dig give efter for deres latterlige "kultur".

Fra : Ivannof

Dato : 01-06-08 16:32

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> gjorde det, men det skal vi måske også bare acceptere i kulturens navn.
> Tænk man skal opleve dig give efter for deres latterlige "kultur".
Enig!

Hilsen Ivan

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-06-08 18:31

> At du vil give dem lov til at undertrykke 3 koner eller 3 villatelte,
> der kan opdrage små telte til at blive gode bistandsmodtagere og
> voldsforbrydere.

Ved du hvad - jeg har aldrig fundet det rimeligt, at staten blander sig i,
hvem der gifter sig med hvem og hvorfor. Fucking villatelte eller ej. At
nogle lader sig undertrykke i hjemmet kan aldrig være mit, dit eller statens
problem. Det er alene deres eget problem for så vidt, der ikke er tale om
tvang.

I et ægteskab med én mand og tre koner ved jeg forresten godt, hvem der
bliver undertrykt i hjemmet.

> I Danmark har man lov til een kone, een mand og sådan er det.

Ja, sådan er loven. En fuldstændig tåbelig og forældet socialistisk/religiøs
funderet lov, hvor staten også hér skal blande sig i privatlivet. En lov,
der bør ændres.

> En flok
> udenlandske tosser skal fandme ikke ødelægge vores land med deres
> tossede bog.

Det har ikke en skid med det at gøre. Dette her handler om en flok
socialister, der med vold og magt vil bestemme over andres liv.

> [...]
> deres profet gjorde det, men det skal vi måske også bare acceptere i
> kulturens navn. Tænk man skal opleve dig give efter for deres

Du taler, som du har forstand til.

Tænk, at man skal opleve dig give efter for kristne
fundamentalisters/socialisters latterlige "kultur".

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 01-06-08 16:15

Jens Bruun skrev:
> [...]

> Det kræver selvfølgelig, at vi kigger lidt på bl.a. arvelovgivningen, men
> det kan dårligt være verdens største problem i hele verden.

Det tror jeg faktisk, vi er. Det juridiske kan jeg
ikke sige noget om.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard