SOSU'er trues i Greve
Fra : Jens Bruun

Dato : 30-05-08 18:52

Ifølge TV2/Lorry netop nu kan SOSU'erne ikke færdes i bebyggelsen Askerød i
Greve uden at blive mødt af trusler og stenkast fra grupper af "unge" i
alderen 13-16 år.

Der er givet tale om typedanske, kristne unge. Dem er der jo altid problemer
med.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-08 19:33

Jens Bruun wrote:

> [...]
> af "unge" i alderen 13-16 år.
>
> Der er givet tale om typedanske, kristne unge. Dem er der jo altid

Det er nok noget socioøkonomisk, og vi skal først forske i det i 20 år, SÅ
løser vi let de eventuelle problemer, spørg bare en vis herre.

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-05-08 19:43

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en
meddelelse news:015ecef5$0$23774$c3e8da3@news.astraweb.com

> Det er nok noget socioøkonomisk, og vi skal først forske i det i 20
> år, SÅ løser vi let de eventuelle problemer, spørg bare en vis herre.

Ingen grund til at forske. Unge er jo unge, og at møde hjemmehjælpere - på
vej for at hjælpe ældre mennesker - med råb som "luder", trusler og ikke
mindst stenkast, har unge jo altid gjort. Også for både 20, 30 og 40 år
siden.

Jeg husker tydeligt fra min ungdom tilbage i stenalderen i 70'erne, hvordan
vi bestrøg de lokale bebyggelser med maskinpistoler, skød med automatvåben
efter bilister i trafikken, satte ild til børnehaver og skoler, for derefter
at forsøge at slå brandmændende ihjel, når de kom for at slukke ilden osv.
osv. Intet nyt under solen.

Måske vi bare skal bede om lidt mere sharia, så vi kan få fred og ro?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Joakim

Dato : 31-05-08 09:08

> [...]
> satte ild til børnehaver og skoler, for derefter at forsøge at
> slå brandmændende ihjel, når de kom for at slukke ilden osv. osv.

Du var vist en værre rod i dine unge dage.

> Måske vi bare skal bede om lidt mere sharia, så vi kan få fred og
> ro?

Måske, du kan jo begynde med at sætte dit kryds ud for liste B.

Fra : Barney Gumble

Dato : 30-05-08 21:06

Jens Bruun skrev:
> [...]
> alderen 13-16 år.
>
> Der er givet tale om typedanske, kristne unge. Dem er der jo altid problemer

Bare rolig. Den slags forsvinder med tiden...

BG

Fra : jakobn

Dato : 30-05-08 14:22

Når man er opvokset i Greve, og ser hvad det er blevet til, forstår
man først alvoren i masseindvandringen.

Fra : Abdullah Harem

Dato : 31-05-08 09:21

"jakobn" <jakobnygren@gmail.com> skrev i en meddelelse
Når man er opvokset i Greve, og ser hvad det er blevet til, forstår
man først alvoren i masseindvandringen.

Eller også er det fordi vi ikke i tide har givet de danske nazister tryk 16
med den helt store forhammer.

Fra : Kim2000

Dato : 31-05-08 09:41

"Abdullah Harem" <anus@fuck.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man først alvoren i masseindvandringen.
>
> Eller også er det fordi vi ikke i tide har givet de danske nazister tryk

Jeps, det er helt sikkert de 16-20 nazister der er problemet.....

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 31-05-08 11:12

On Sat, 31 May 2008 10:21:00 +0200, "Abdullah Harem" <anus@fuck.dk>
wrote:

>Eller også er det fordi vi ikke i tide har givet de danske nazister tryk 16
>med den helt store forhammer.

Mener du den håndfuld latterlige nazister i Greve, eller
koran-nazisterne (også kaldet islamisterne)...???

Fra : Jim

Dato : 31-05-08 18:41

> [...]
> man først alvoren i masseindvandringen.
>
> Eller også er det fordi vi ikke i tide har givet de danske nazister tryk
Tænk engang.. Jeg kalder min for "Den Store Mester"..
At du kalder din for "den store forhammer".. er det ikke lige at overdrive
lidt?
Og så tror jeg ikke, mange af dem er til fyre.. Så gem du bare din
"forhammer" til en anden fyr.
Jeg er sikker på, at der nok skjal være en glad dreng til dig derude, der
gerne vil have dit tryk 16.

Fra : C. Overgaard

Dato : 30-05-08 23:18

> [...]
> alderen 13-16 år.
>
> Der er givet tale om typedanske, kristne unge. Dem er der jo altid problemer

Når nu at det er danske kristne unge, som kommer udefra og laver rav i
den i et kvarter, som er præget af et andet etnisk billede, så ville
de sikkert forstå hvis en mor fra området klædt ud som en engelsk
"Police Community Support Officer" med hijab, digitalkamera og
selvlysende knivsikker vest råbte dem an efter at have fotograferet
dem.

Se artiklen:
http://www.thisislondon.co.uk/news/article-23408562-details/Revealed%3A+The+hijab-wearing+17-year-old+Muslim+girl+hired+as+a+community+police+officer/article.do

Hvorfor tager man ikke dette skridt?

Tag fat i nogle af de forældre, som måtte være tilbage på
overførselsindkomst og beordrer dem til at få noget træning, udstyrer
dem med uniform og så lader dem gå rundt i området to og to for at
holde orden i området.

De skal ikke arrestere, de skal dokumentere ved at tage nogle billeder
af de unge, for derefter at råbe dem an, så de løber. Billederne får
det rigtige politi og kvinderne kan godt udstyres med en radio med
panik knap, så rigtige politibetjente kan komme i en hollænderbus,
hvis det brænder på.

De unge "danskere" nu om dag ved jo godt at de lever i et multi-
kulturelt samfund og vil godt forstå ordet forsvind på arabisk.

Et er at finde ud af hvilke "danske" drenge det er. Noget andet er at
lære dem at man ikke ser en gentagelse.

Her må de læres personligt ansvar og da der er både skoler og grønne
områder tæt på så er løsningen:

At hver elev i 8 klasse fra en af de nærliggende skoler bruger 3-5
timer i løbet af 8. klasse som jurymedlem ved en ungdomsdomstol, som
sammen med en jurist og nogle gymnasieelever gennemfører en retssag
mod de stenkastende unge og idømmer dem en konsekvens som lyder på et
antal timer som gartner/pedel-medhjælper i Askerødparken.

At de forældrer til de "dømte" som ikke vil stille op og være med til
at holde deres unge til ilden mister et stk. børnefamilie ydelse. De
skal enten selv sørge for at den unge møder op til "afsoning" lørdag
formiddag eller de skal bede om hjælp, så kommunen kan sende
muskelmænd ned og bære ungen til afsoningsstedet. De skal ikke miste
børnefamilieydelsen på grund af ungens kriminalitet, men kun hvis de
ikke vil hjælpe deres barn med at forstå at handlinger har
konsekvenser.

Hvis de unge lærer at der er folk foruden politiet, som er træt af
deres handlinger og de enten ser konsekvenserne hos andre eller mærker
konsekvenserne selv, så stopper den fest.

Mvh
C.Overgaard

Fra : Kim2000

Dato : 31-05-08 09:40

"C. Overgaard" <covergaard3650@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

det rigtige politi og kvinderne kan godt udstyres med en radio med
panik knap, så rigtige politibetjente kan komme i en hollænderbus,

svar:

God fornøjelse, det skulle jeg dælme ikke nyde noget af. Prøv du at gå en
tur i en Ghetto som dansker.

Fra : Ivannof

Dato : 31-05-08 10:19

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> svar:
>
> God fornøjelse, det skulle jeg dælme ikke nyde noget af. Prøv du at gå en

Jeg har boet i "ghettoen" i Ishøj. Det er trods alt 2 tredjedele, der er
almindelige danskere. Det ser ikke sådan ud, men danskere er inderdørs og
surfer på nettet mens arabermor stritter drengene ud i de grønne områder og
nusser om pigerne derhjemme.

Så, jeg mener ikke det er direkte farligt. Jeg har aldrig følt mig truet.

Hilsen Ivan

Fra : Jim

Dato : 31-05-08 18:55

> [...]

"Police Community Support Officer" med hijab, digitalkamera og
selvlysende knivsikker vest råbte dem an efter at have fotograferet

***
Ved ikke hvorfor, men jeg får et billede fra filmen Politiskolen, hvor
konceptet C.O.P. dukker op..
Citizens on patrol.

En parodi, hvis muhamserne skulle patruljere som lovens håndhævere i egne
boligkvarterer.