EU og islam
Fra : Ukendt

Dato : 30-05-08 08:21

Nu vil EU åbenbart betale for, at borgerne får en lang række TV-udsendelser
med løgne om islam:

"We also have an agreement with the European Union to fund the series
production," said Taylor.

--------
CAIRO - Jihad, Muslims' view of other religions and Islamic punishments are
only few of a long list of misunderstood subjects about Islam that the
LibForAll Foundation aims to address through a TV series that will be
broadcast worldwide.

http://www.islamonline.net/servlet/Satellite?c=Article_C&cid=1209357978634&pagename=Zone-English-News/NWELayout

Så nu får vi hele den sædvanlige smøre:

Islam betyder faktisk "fred"

Jihad betyder åndelige bestræbelser, og ikke hellig krig.

Der er fuld lighed mellem kønnene inden for islam.

"At dræbe ET menneske er som at dræbe hele menneskeheden" (den er altid med
i løgnerækken)

Koranen taler hele tiden om samdrægtighed mellem islam og andre religioner.

Sharia-straffene er faktisk ikke særlig slemme.

Vi muslimer ser op til Jesus som en stor profet, og han forudsagde at
Muhammed ville komme.

Kristne i fx Pakistan og Saudi Arabien bliver slet ikke forfulgt, - det er
noget de bilder sig ind.

Vi får hele den tyrkiske musik, som vi kan se stormufti Tantawi allerede er
varmet op til.

Men det er vel betingelsen for at det multikulturelle samfund kan fungere, -
løgn over løgn, - og brint over ilte

Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 30-05-08 11:15

Jamen jo mere ensfarvet man påbyder at sort og hvidt skal være, jo større
bliver løgnen. EU er et krigens projekt, for det skaber spændinger og
nationalistiske bevægelser ganske som Østrig-Ungarn gjorde.
Det ender med ønsker om udmeldelse og selvstændighed. Det vil de så gøre alt
for at forhindre. Vi så hvordan ærkehertug Frans Ferdinand pendlede rundt i
kejserriget for at dæmpe utilfredshederne. Så var det lige at Gavrilo
Princip, som ønskede serbisk selvstændighed og udmelding af Østrig-Ungarn-
pludselig stod foran en tronfølger der var kørt forkert i sin evig pendlende
karet.
Et pistolskud, et ultimatum fra Østrig til Serbien om total
underkastelse-alliancer for og imod og så det store knald-Første
Verdenskrig. Bagefter var kejserriget simpelt hen forsvundet!
Det er EU's fremtid der tegnes.
--
Regards Jens "Lyrik" Bech

Svar på forrige indlæg:

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-05-08 13:02

"Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> underkastelse-alliancer for og imod og så det store knald-Første
> Verdenskrig. Bagefter var kejserriget simpelt hen forsvundet!

Nej. Det var det Østrig-Ungarske kejserdømmes endeligt, du tegnede.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 30-05-08 14:45

Jamen jeg bruger altså tilsvarende skabelonagtige begivenheder i fortiden
til at stille prognoser omkring nutid og fremtid. Og det er der gode belæg
for at man kan gøre.
Hvad med at du prøvede at argumentere i stedet?
Der er allerede lagt frøene til uendelige konflikter i EU:

Landbrugsstøtte.
De store landes dominans over de små i kraft af "høveder" i stedet for ét
land én stemme.
Indførelse af miljøgifte som Danmark har forbudt.
EU's flyttecirkus opretholdt af Frankrig.
Kulturelle forskelles undertrykkelse i "alt er lige godt" modellen.
Afvisning i EU af kristendommens kulturelle indflydelse.
EURO indførelse der udplyndrer de stærke økonomier og fordyrer varerne.
Polen som en retarderet kæmpe i EU's glasbutik.
Regler om udlevering af danske borgere til retsforfølgelse i et andet EU
land for forhold der ikke er kriminelle i DK.
Oversvømmelse af kriminelle bander fra de tidligere sovjetlande.
Fratagelse af Folketingets ret til at regere Danmark.
Sindssyge EU planer om regioner der skal opløse landene og gøre dem til
"kommuner" i EU. Eksempel der forlanger Øst-England klasket sammen med
nordiske lande.
Underskud af demokrati og for stor afstand til lederne i EU der på fransk og
spansk vil regere Danmark efter deres hoved.

Der er stof til fremtidige krige i det gods som allerede nu foreligger.

Og nu skal du ikke bare komme og sige "nej der er ej!" uden at argumentere.

--
Regards Jens "Lyrik" Bech

Svar på forrige indlæg:

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-05-08 13:24

> [...]
>

> Så nu får vi hele den sædvanlige smøre:
>
> Islam betyder faktisk "fred"
>
> Jihad betyder åndelige bestræbelser, og ikke hellig krig.

Tænkende mennesker må vel for pokker vide at der ikke findes nogen nok så
vanvittig og modbydelig religiøs bevægelse, der ikke er stand til at sælge
sig selv som det mest velsignede der kunne overgå menneskeheden.

Vil EU mon også sponsorere moonier og scientology??

Det er iøvrigt også blevet forbudt at tale om moderate muslimer (husk det
NA) fordi det kunne antyde at nogen ikke var moderate :-/

Efterhånden ligner det en borgerkrig mellem politisk korrekte psykopater og
den moderne udgave af ædle vilde (læs almindelige mennesker).

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-08 08:17

Knud Larsen wrote:
> Nu vil EU åbenbart betale for, at borgerne får en lang række
> TV-udsendelser med løgne om islam:
>

> "We also have an agreement with the European Union to fund the series
> production," said Taylor.

Her er et par af dem der skal overbevise os om at islam betyder fred:

I nyere tid kaldte the Grand Sheikh of Al-Azhar, Muhammad Sayyid Tantawi
jøderne for ”Allahs fjender, efterkommere af aber og svin.”

Den saudiske Sheikh Abd Al-Rahman Al-Sudayyis, imam ved hovedmoskeen i
Mekka, Al-Haraam-moskeen, udvidede dette i en prædiken til, at jøderne er ”den
menneskelige races afskum, verdens rotter, krænkere af pagter og aftaler,
profetmordere og afkom af aber og svin.”

Tantawi er også medunderskriver på brevet til "kristendommen", og er kommet
med mange lignende udtalelser - når han tror der ikke er arabisk-talende
vantro i nærheden.

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-05-08 11:10

> [...]
> "den menneskelige races afskum, verdens rotter, krænkere af pagter og
> aftaler, profetmordere og afkom af aber og svin."

Jamen det står i den hellige Koran Sura 5:60

"Shall I point out to you something much worse than this, (as judged) by the
treatment it received from Allah? those who incurred the curse of Allah and
His wrath, those of whom some He transformed into apes and swine, those who
worshipped evil;- these are (many times) worse in rank, and far more astray
from the even path!"

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-08 12:25

Martin Larsen wrote:
> [...]
> and swine, those who worshipped evil;- these are (many times) worse
> in rank, and far more astray from the even path!"

Jamen det er ude af kontekst, og du kan ikke arabisk, og du er ikke muslim.

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-05-08 14:37

> Jamen det er ude af kontekst, og du kan ikke arabisk, og du er ikke
> muslim.

Sudais som er en dygtig stor-imam med kløftet tunge ved islams helligste
moske i Mecca (den største i verden bygget af Abraham og Ismael ;) virker
heller ikke udsøgt fredelig overfor kristne og hinduer.

John Ware som bragte noget om imamen i BBC:

Sheikh Sudais is a leading Imam from the great mosque in Mecca, Islam's
holiest city. He had one voice for his Western audience - another for his
followers in Saudi. Sheikh Abdur-Rahman Al-Sudais: The worst.of the enemies
of Islam are those.whom he.made monkeys and pigs, the aggressive Jews and
oppressive Zionists and those that follow them: the callers of the trinity
and the cross worshippers.those influenced by the rottenness of their ideas,
and the poison of their cultures the followers of secularism.how can we talk
sweetly when the Hindus and the idol worshippers indulge in their
overwhelming hatred against our brothers.in Muslim Kashmir.

Mvh
Martin