Perker stikker turist ned
Fra : Ukendt

Dato : 28-05-08 06:24

Endnu et tilfældede af en knivstikkende perker der forgriber sig på en
turist. Jeg får lyst til at lyde som Neil: "Hvor længe skal vi acceptere den
slags udskud i vores land?"

Mit spørgsmål er snarere hvad vi skal stille op med de landsforrædere, der
har gjort den slags muligt.

http://politiken.dk/indland/article514858.ece

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 28-05-08 19:28

On Wed, 28 May 2008 07:24:16 +0200, "Kim Frederiksen" <kim snabel-a
the bindestreg coffeeshop punktum dk> wrote:

>Endnu et tilfældede af en knivstikkende perker der forgriber sig på en
>turist. Jeg får lyst til at lyde som Neil: "Hvor længe skal vi acceptere den
>slags udskud i vores land?"

I følge dommeren var det nødværge, så de to 'perkere' blev løsladt...

http://www.bt.dk/article/20080528/krimi/80528053/

Nu bliver jeg nysgerrig: Ham den racistiske islænding og han ven
skulle vel ikke være dine 'venner' ??

<mlr>

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 28-05-08 20:13

On Wed, 28 May 2008 20:28:01 +0200, Michael Rasmussen
<michael@invalid> wrote:

>I følge dommeren var det nødværge, så de to 'perkere' blev løsladt...
>
>http://www.bt.dk/article/20080528/krimi/80528053/

Jeg fatter ikke at syv knivstik og tæv med en jernstang, kan være
selvforsvar, uanset hvor racistisk islændingen måtte have været...

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 28-05-08 20:20

On Wed, 28 May 2008 21:13:26 +0200, S. A. Thomsen
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Jeg fatter ikke at syv knivstik og tæv med en jernstang, kan være
>selvforsvar, uanset hvor racistisk islændingen måtte have været...

Vi har kun historien fra pressen - Men det må vel formodes at dommeren
har sat sig grundigt ind i sagen, inden han løslod de to 'perkere'.

Jeg bemærker mig også at anklageren undlod at kære løsladelsen til
landsretten....

<mlr>

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 28-05-08 20:28

On Wed, 28 May 2008 21:20:12 +0200, Michael Rasmussen
<michael@invalid> wrote:

> [...]
>har sat sig grundigt ind i sagen, inden han løslod de to 'perkere'.
>
>Jeg bemærker mig også at anklageren undlod at kære løsladelsen til

Men uanset hvor provokerende, svinsk og racistisk islændingen evt.
måtte have været, så berettiger det sgu da ikke til at stikke ham med
kniv 7 gange !!!!! og banke ham med en jernstang....

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 28-05-08 20:36

On Wed, 28 May 2008 21:27:48 +0200, S. A. Thomsen
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Men uanset hvor provokerende, svinsk og racistisk islændingen evt.
>måtte have været, så berettiger det sgu da ikke til at stikke ham med
>kniv 7 gange !!!!! og banke ham med en jernstang....

Dommeren siger 'nødværge', så perkeren må have været i yderste
livsfare. Jeg ved det jo ikke, men et godt gæt kunne være at det var
islændingen der medbragte/ begyndte med kniv og jernstang....

<mlr>

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 28-05-08 20:53

On Wed, 28 May 2008 21:35:51 +0200, Michael Rasmussen
<michael@invalid> wrote:

>Dommeren siger 'nødværge', så perkeren må have været i yderste
>livsfare.

Hvorfor er han så ikke på hospitalet...???

Racistiske tilråb er da ikke livsfarlige....

>Jeg ved det jo ikke, men et godt gæt kunne være at det var
>islændingen der medbragte/ begyndte med kniv og jernstang....

Det er rent gætteri, som ingen af os ved noget om....

Og selvom islændingen selv havde haft kniven med, så berettiger det
sgu da ikke st stikke ham 7 gange...!!!!!!!

Fra : @

Dato : 28-05-08 21:00

<michael@invalid> wrote:

>Dommeren siger 'nødværge', så perkeren må have været i yderste
>livsfare. Jeg ved det jo ikke, men et godt gæt kunne være at det var
>islændingen der medbragte/ begyndte med kniv og jernstang....

det skulle lige have været Jønke som "forsvarede" sig så indædt - -

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-05-08 21:49

"@" <1@invalid.net> skrev i meddelelsen

> det skulle lige have været Jønke som "forsvarede" sig så indædt - -

Eller en urmager...
Men alle hvide er jo også racister...

Mvh
Martin

Fra : N_B_DK

Dato : 29-05-08 04:22

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> det skulle lige have været Jønke som "forsvarede" sig så indædt - -

Ja han skal mental undersøges for at blive overfaldt, det er sq en syg
verden der her.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 28-05-08 21:42

S. A. Thomsen skrev:

> Jeg fatter ikke at syv knivstik og tæv med en jernstang, kan være
> selvforsvar, uanset hvor racistisk islændingen måtte have været...

Det kan jo være selvforsvar at skyde efter en flygtende røver, så
hvorfor ikke?

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 28-05-08 22:13

On Wed, 28 May 2008 22:42:11 +0200, "Frank E. N. Stein"
<flatus@mail.is> wrote:

>Det kan jo være selvforsvar at skyde efter en flygtende røver, så
>hvorfor ikke?

Suk... KAN du ikke andet end at snakke udenom...???

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 28-05-08 22:38

S. A. Thomsen skrev:

> Suk... KAN du ikke andet end at snakke udenom...???

Du virker altså mere og mere ubegavet. Kan du ikke prøve at forklare
hvordan du får en omtale af en anden sag, hvor en butiksindehaver bliver
frikendt for grov vold fordi det bliver bedømt som værende selvforsvar,
til at være et forsøg på at snakke udenom i en sag hvor en
butiksindehaver muligvis har brugt selvforsvar over for en voldelig og
ubehagelig kunde?

Fra : N_B_DK

Dato : 29-05-08 04:23

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> wrote in message

> Du virker altså mere og mere ubegavet.

Dit navn Frankenstein lever du fint op til

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 29-05-08 05:15

N_B_DK skrev:

> Dit navn Frankenstein lever du fint op til

Tak.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 29-05-08 09:02

On Wed, 28 May 2008 23:37:55 +0200, "Frank E. N. Stein"
<flatus@mail.is> wrote:

>Du virker altså mere og mere ubegavet.

Nå, nu er man ubegavet bare fordi man vil holde sig til emnet...

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab..............

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 29-05-08 16:58

S. A. Thomsen skrev:

> Nå, nu er man ubegavet bare fordi man vil holde sig til emnet...

Det ville du jo ikke.

> Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab..............

Ja, det trætter at blive mentalt udfordret.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 29-05-08 19:07

On Thu, 29 May 2008 17:57:53 +0200, "Frank E. N. Stein"
<flatus@mail.is> wrote:

>Ja, det trætter at blive mentalt udfordret.

Det eneste der ikke er en mangelvare hos dig, er åbenbart
selvtillid...

Fra : Maz Spork

Dato : 29-05-08 23:07

On May 28, 11:13 pm, S. A. Thomsen <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Suk... KAN du ikke andet end at snakke udenom...???

Ha! Det siger DU?!