Pædpfoæo ikke det værste ved Muhamed
Fra : Bo Warming

Dato : 27-05-08 00:11

Den Danske Forenings nyhedsbrev, som jeg anbefaler alle at abbonere på
www.dendanskeforening.dk,
har netop behandlet Islams forherligelse af profetadfærden:
- midaldrende mand gifter sig med ikke-kønsmoden pige.
Sådanne haremmer er ikke i tråd med vort demokrati og lighedsforherligelse
Det er en blandt mange kulturtræk, der gør de fremmede uintegrable - men det
er ikke blandt de værste.
Det værste er lovreligionens princip om at man ikke skal tænke selvstændigt
men adlyde ørken-leveregler fastlagt for mange århundreder siden. OG
allerværst er intolerancen om at hele verden skal gøres muslimsk med krig og
tvang.

Her DDF-harmen om modefænomenet pædofili, hvor Frittzl i Østrig heldigvis
ikke har mange efterfølgere:

-------------------
Nyhedsbrev fra Den Danske Forening

26. maj 2008

Pædofili

Seksuel omgang med børn accepteres ikke i vor kulturkreds og folk, som
krænker dette moralkodeks, er hjemfaldne til både fordømmelse og straf.

Helt modsat forholder det sig i den muslimske kulturkreds, hvor profeten
Muhammeds pædofile tilbøjeligheder anses for eksempel til efterfølgelse.

Profeten Muhammed blev forelsket i den lille Aisha, da hun var 4-5 år.

"Jeg plejede at lege med mine dukker, når Profeten var til stede, og mine
veninder plejede også at lege med mig. Når Allahs profet trådte ind, hvor
jeg bor, plejede mine veninder at gemme sig, men profeten kaldte på dem og
bad dem være med i legen." beretter historieskriveren Fateh-al-Bari på
Aishas vegne.

Hun var datter af Muhammeds tro følgesvend Abu Bakr, som dårligt kunne afslå
Muhammeds ønske om at gifte sig med Aisha. Men han overtalte dog Muhammed
til at vente med at fuldbyrde ægteskabet til Aisha var knapt 9 år. (8 år og
8 måneder ifølge den muhamedanske månekalender).

Muhammed var da 53.

Den store profets gerninger er eksempel til efterfølgelse for alle muslimer.
Derfor anser muslimer 9 år for at være en passende alder for piger at blive
gift på. At den ideelle giftealder ikke er lavere, må tilskrives Aku Bakr.
Havde det stået til Muhammed alene, ville den ideelle giftealder have været
lavere.

Men piger må gerne udnyttes til sex selv om de er yngre. Irans store "frelser"
ayatollah Khomeini fastslår i sin bog Tahrirolvasyleh fra 1990 blandt andet:

"'En mand kan gifte sig med en pige, som er mindre end 9 år gammel, også
selvom pigen stadig får bryst fra sin mor. Men en mand må ikke have samleje
med en pige under 9, hvorimod andre former for seksuelt samvær så som
forspil, kærtegn, kys og analsex er tilladt. En mand, som har sex med en
pige under 9 år må imidlertid ikke skade hende permanent. Hvis en mand
gennembryder pigens mødom, skal han sørge for hendes underhold resten af
hendes liv. Men pigen skal ikke regnes for en af hans 4 permanente koner, og
manden bør ikke gifte sig med pigens søstre."

Videre skriver Khomeini:

Det er bedre for en pige at blive gift, så hun kan få sin første
menstruation i sin mands hus fremfor i sin fars hus. Enhver far, som
bortgifter sin datter i så ung en alder, vil få en permanent plads i
himlen."

Kilder:

Islam-Watch: www.islam-watch.org

http://www.islam-watch.org/Larry/Muhammad-in-Islamic-writings-sex-life-sexual-abuse-pedophilia.htm