Neger dræber Harry Potter skuespiller
Fra : Martin Larsen

Dato : 25-05-08 12:50

En Harry Potter skuespiller blev stukket ihjel af fremmed med hele 2 knive.
Kulturberigelse overgår nu fantasy
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1204418.ece

Mvh
Martin

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-05-08 13:48

Martin Larsen wrote:
> En Harry Potter skuespiller blev stukket ihjel af fremmed med hele 2
> knive. Kulturberigelse overgår nu fantasy
> http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1204418.ece

Og eftersom han er har været med i en Harry Potter film, er det straks værre
når negre dræber ham?

Hvad med når hvide dræber negre eller hvide dræber hvide?

/F

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-05-08 14:01

Frank Leegaard skrev den 25-05-2008 14:47:

> Hvad med når hvide dræber negre eller hvide dræber hvide?

Det gad jeg gerne se svaret på.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Per Hagemann

Dato : 25-05-08 22:11

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det gad jeg gerne se svaret på.

Så ville den hvide morder straks blive beskyldt for racistiske motiver.

I Danmark husker jeg dog ingen eksempler på at hvide har myrdet negre.
Medmindre man nøjes med at raceinddele mellem hvide (herunder arabere), gule
og sorte (herunder mulatter), for der kan jeg huske et mord på dørmanden
Rachid Lawal.

Fra : N_B_DK

Dato : 25-05-08 14:37

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> wrote in message

> Hvad med når hvide dræber negre

Selvforsvar ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 25-05-08 16:04

"Frank Leegaard" skrev i en meddelelse

> Hvad med når hvide dræber negre eller hvide dræber hvide?

I et land som England , hvor der er et meget stort flertal af hvide.
Der skulle man tro at de hvide ville dræbe flere hvide og sorte , end sorte
ville dræbe sorte og hvide !!.
På trods af at der i England er mange flere sorte eller farvede om du vil
end i andre Europæiske lande, ja så forholder det sig ikke sådan.
Nææ som i alle andre land USA inklusiv dræber farvede eller sorte om du vil
, mange flere end deres andel af befolkningen
giver grund til at tro skulle være tilfældet.

Social arv / Kultur / racisme ???

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Andreas Andersen

Dato : 25-05-08 18:39

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in message

> [...]
> vil , mange flere end deres andel af befolkningen
> giver grund til at tro skulle være tilfældet.

Medmindre man tror, at den direkte årsag er deres hudfarve, er hudfarven vel
komplet ligegyldig. Er der nogen der rent faktisk tror, at et sort barn har
større sandsynlighed for at blive kriminelt end et hvidt barn, der er vokset
op i fuldstændigt identiske omgivelser?

--
Andreas

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-08 19:20

Andreas Andersen wrote:
> [...]
> at et sort barn har større sandsynlighed for at blive kriminelt end
> et hvidt barn, der er vokset op i fuldstændigt identiske omgivelser?

Eller omvendt.

Men nu ER det væsentlige jo kulturen, og her er der flere kriminelle
sorte, - og iøvrigt muslimer, som har flerdobbelt kriminalitet i forhold til
befolkningstallet.

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 25-05-08 15:35

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> En Harry Potter skuespiller blev stukket ihjel af fremmed med hele 2
> knive.
> Kulturberigelse overgår nu fantasy
> http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1204418.ece

Negeren var vel utilfreds med filmen.

Fra : Vidal

Dato : 25-05-08 16:16

Martin Larsen skrev:
> En Harry Potter skuespiller blev stukket ihjel af fremmed med hele 2 knive.
> Kulturberigelse overgår nu fantasy
> http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1204418.ec

Fra nu af, må vi hellere holde øje med, hvordan
det går alle statister i alle film. Det kan være
negre er involveret.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : David Konrad

Dato : 25-05-08 22:29

Martin Larsen wrote:
> En Harry Potter skuespiller blev stukket ihjel af fremmed med hele 2
> knive. Kulturberigelse overgår nu fantasy
> http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1204418.ece

Så slipper vi vist for en 6'er. Kulturberigelse kan være godt, altså.