Enighed med DF - Hader når det sker.
Fra : vvv

Dato : 25-05-08 11:12

Når DF en sjælden gang holder fra at blande udlændinge ind i alle problemer
kan de komme til at fremstå helt fornuftige.

I dag i politiken 2. sektion side 7 (kan ikke finde den på nettet) har
Kenneth Kristensen Berth, et helt igennem fornuftiget indlæg om den
nypuritarisme der har indsneget sig på venstrfløjen, og som efter min mening
er helt uudholdelig.

Det er usædvanligt sjældent at jeg læser noget fra en DFér hvor jeg er enig
fra ende til anden, men det skete altså i dag.

Jeg gider ikke refererer det hele her, men kan anbefale at læse indlægget.

vv

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-05-08 14:00

vvv wrote:
> [...]
> Kenneth Kristensen Berth, et helt igennem fornuftiget indlæg om den
> nypuritarisme der har indsneget sig på venstrfløjen, og som efter min

Desværre tror jeg det er en enlig svale fra "regeringsblokkens" side af.

Derudover er det da lige så puritanske som de værste fra venstrefløjen.

Det er vist noget med pendulets karakter.

/F

Fra : Poul E Hansen

Dato : 26-05-08 08:36

On 25 Maj, 15:00, "Frank Leegaard" <frankFJ...@superbruger.dk> wrote:

> Desværre tror jeg det er en enlig svale fra "regeringsblokkens" side af.

Altså, første gang nogen fra regeringskoalitionen gør eller siger
noget fornuftigt?
Holder du dig ikke orienteret?