Makaber hjemmeside for sygehus...
Fra : Vestjyden

Dato : 19-05-08 14:28

Med hjemmesiden

http://www.manden-med-leen.dk/

håber gruppen De aktive Arbejdspladser i Vest at få placeret det nye
supersygehus i Holstebro.

Gruppen "De aktive Arbejdspladser i Vest" omfatter blandt andet
Cheminova, Thyborøn Havn og Lemvig Kommune.

Efter min mening er de gået langt over stregen...

Vestjyden

Fra : TJ

Dato : 19-05-08 15:38

On Mon, 19 May 2008 15:27:52 +0200, Vestjyden
<hvor.kragerne.vender@invalid wrote:

> [...]
>Cheminova, Thyborøn Havn og Lemvig Kommune.
>
>Efter min mening er de gået langt over stregen...

Det er sgu da god humor, og så får det jo folk til at stoppe op og
reflektere over problemstillingen.

--
Now YouSee it. Now You don't.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 19-05-08 15:47

On Mon, 19 May 2008 16:38:19 +0200, TJ <pomanden@hotmail.com> wrote:

>Det er sgu da god humor, og så får det jo folk til at stoppe op og
>reflektere over problemstillingen.

Nope. Der er ingen reflektion i den hjemmeside, kun rendyrket
følelsespornografi.

Og det er næppe det bedste udgangspunkt, når nu politikerne om få uger
skal tage en beslutning til 5 - 10 milliarder gode danske kroner !!

<mlr>