Birthe Rønn Hornbecks kronik?
Fra : El Trabajador

Dato : 18-05-08 13:40

Hvor finder man Birthe Rønn Hornbecks nylige kronik, hvor hun gå mod
tørklædeforbud for dommere i danske retsale?
--
El Trabajador

** Posted from http://www.teranews.com **

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 18-05-08 14:51

http://politiken.dk/debat/kroniker/article508110.ece

Fra : El Trabajador

Dato : 18-05-08 17:23

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> http://politiken.dk/debat/kroniker/article508110.ece

Tak for linket, men det fik jeg desværre ikke noget ud af:

503 Service Unavailable
Too many incoming HTTP requests

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 18-05-08 17:56

Det virker fint her...

Fra : Ivannof

Dato : 19-05-08 08:59

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Det virker fint her...

Jeg har også læst den, og det er en fin artikel. Hun argumenterer for at
domstolsstyrelsen godt kan finde ud af det selv. Det er også muligt de kan
det.

Hendes artikel er skrevet ud fra synspunktet: Er dommeren kvalificeret til
at dømme eller ej. Hun er overhovedet ikke inde på det særdeles vigtige:
Bliver hun OPFATTET som upartisk af den anklagede og retten.

Det er derfor det er vigtigt at dommeren SES som neutral. Ingen T-shirt med:
"stem på de radikale" eller tørklæde, eller kalot eller Banditos-læderjakke.
NEUTRAL!

Hilsen Ivan

Fra : PerX ...

Dato : 19-05-08 18:20

In article <48313293$0$90267$14726298@news.sunsite.dk>,
ivannof@hotmail.com says...
> Hendes artikel er skrevet ud fra synspunktet: Er dommeren kvalificeret til
> at dømme eller ej

Er den ikke skrevet ud fra at hun selv tror på et overnaturligt væsen?

Fra : Ivannof

Dato : 19-05-08 19:27

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i meddelelsen
> In article <48313293$0$90267$14726298@news.sunsite.dk>,
> ivannof@hotmail.com says...
>>

> Er den ikke skrevet ud fra at hun selv tror på et overnaturligt væsen?

Så er det jo hele to ting på én gang!

Fra : PerX ...

Dato : 18-05-08 21:43

In article <aad74$483057ef$2560@news.teranews.com>, notrabajo@gmail.com
says...

> "S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Tak for linket, men det fik jeg desværre ikke noget ud af:
>
> 503 Service Unavailable
> Too many incoming HTTP requests

Det er jo bare en midlertidig fejl.

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 18-05-08 17:14

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> wrote in message

> Hvor finder man Birthe Rønn Hornbecks nylige kronik, hvor hun gå mod
> tørklædeforbud for dommere i danske retsale?

Det må give nyt håb for Hells Angels og Bandidos rockere, at diverse
beklædningsgenstande skal være tilladt alle steder :(