Multikuturelt?
Fra : /Peter

Dato : 18-05-08 11:21

Betyder at "multikulturelt samfund" egentligt ikke blot at der bor
muhamedanere
og ikke-muhamedanere side om side, og altid i ufred?

Fra : Maz Spork

Dato : 18-05-08 04:34

On May 18, 12:20 pm, "/Peter" <nos...@no.mail> wrote:
> Betyder at "multikulturelt samfund" egentligt ikke blot at der bor
> muhamedanere
> og ikke-muhamedanere side om side, og altid i ufred?

Som i Malaysia?

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-08 16:41

Maz Spork wrote:

> Som i Malaysia?

Har du lyst til at blive andenklassesborger, som ikke-muslimer i Malaysia
er, - og som de bliver i højere og højere grad? Prøv at forske lidt i emnet.

---------

Maz Spork wrote:
> http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2008/05/18/122120.htm
>
> Haarder viser sig fra sin positiv sider. Roser til den del af V, der
> stadig har anstændighed. Og en typiskhed fra DF, hvis
> uddannelsesordfører fører social- og fremmedpolitik.

Også roser, når politikerne erkender, at vi ender med at blive et
hovedsagelig muslimsk samfund, - om et par generationer eller tre.

Iøvrigt bliver vi IKKE flerkulturelle indtil da, vi bliver "tokulturelle",
det er jo evident.

Og du har da lov til at fryde dig over udsigterne.

Iøvrigt er jo både verdensøkonomien og miljøet ved at bryde sammen, og vel
en milliard af den muslimske verdensbefolkning, er nødt til at søge mod
"vestlige" egne, så det kan meget vel være, at vi får den velsignede sharia,
længe før vi troede. Jeg anbefaler alle apologeter at komme på forkant, og
allerede nu konvertere, det vil give en masse goodwill senere.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 18-05-08 19:25

"/Peter" skrev i en meddelelse

> Betyder at "multikulturelt samfund" egentligt ikke blot at der >bor
> muhamedanere
> og ikke-muhamedanere side om side, og altid i ufred?

Nej Nej , Det betyder blot at man skal tænke sig grundigt om
inden man opføre Aladdin på det Kgl Teater.
Du ved , det kunne jo støde nogen ...........

Nej spøg til side .
Prøv se den anden tråd af verdensborgeren Maz Spork.
Man hyler op om integration og især hvad der er skadeligt for den !
Derefter hyler man op om ønsket om det multikulturelle samfund.
Spørgsmålet er så ! , hvis man ikke integrere sig ind i kulturen hvad gør
man så ?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : @

Dato : 19-05-08 12:27

On Sun, 18 May 2008 12:20:31 +0200, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:

>Betyder at "multikulturelt samfund" egentligt ikke blot at der bor
>muhamedanere
>og ikke-muhamedanere side om side, og altid i ufred?

nej, kun i en periode

med tiden vil der kun være muhamedanerne tilbage

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Maz Spork

Dato : 19-05-08 06:10

On May 18, 5:41 pm, "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-
yahoo.invalid> wrote:

> Har du lyst til at blive andenklassesborger, som ikke-muslimer i Malaysia
> er, - og som de bliver i højere og højere grad? Prøv at forske lidt i emnet.

Har du været der?

> Også roser, når politikerne erkender, at vi ender med at blive et
> hovedsagelig muslimsk samfund, - om et par generationer eller tre.

Ja, ja

> Iøvrigt bliver vi IKKE flerkulturelle indtil da, vi bliver "tokulturelle",
> det er jo evident.

Hvad er forskellen?

> [...]
> "vestlige" egne, så det kan meget vel være, at vi får den velsignede sharia,

Enig. Det er et kæmpe problem - som jo ikke løses ved at skide på
invandrere, der allerede er her.

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-08 15:40

Maz Spork wrote:

> Har du været der?

Hvad har det med sagen at gøre. Du mener at hvis man som Troels Kløvedal kan
stå og dumme sig i Malaysia med "hvorfor kan I leve fuldstædig side om side
med fulde rettigheder, når vi ikke kan i DK" så VED man noget om landet?
Du tror ikke at utallige internationale rapporter fra alle slags medier,
betyder noget, - og da slet ikke noget som en tur i et supermarked i
Malaysia?

> Ja, ja

> Hvad er forskellen?

Forskellen består i, at det ene ser i øjnene, at det er "islam", der er
kommet for at være "flerkultur" og ikke "flere kulturer".
I England har iøvrigt praktisk taget alle tidligere fortalere for det
multikulturelle, ændret mening, - under virkelighedens åg, - drømmebilleder
er lissom ikke nok.

Iøvrigt har man adlet en mand, som mente at en dødsstraf for Salman Rushdie
var for let, - man er formodentlig ude over grænsen hvor udviklingen mod
islamiseringen af samfundet er ustoppelig, - og de har langt færre muslimer,
relativt, end vi her i DK.
40% af muslimerne går som bekendet ind for indførelsen af sharia i UK, og de
skal da nok nå at opleve det i deres levetid. 37% af de unge vil have
dødsstraf for at forlade islam, - og så siger danske apologeter "hvad er
problemet, der er næsten ingen forskel på kulturerne".

> Enig. Det er et kæmpe problem - som jo ikke løses ved at skide på
> invandrere, der allerede er her.

Hvem i alverden ville gøre det?

Problemet betyder at "vi" skal være forberedte, og være nogenlunde enige om
hvad spillereglerne skal være i fremtiden. Hvis vi allerede har overgivet os
til at det bliver islams krav som kommer til at sætte dagsordenen i al
fremtid, - så er der jo ikke så meget at gøre. Vi kan nedlægge
velfærdssamfundet om et par år, hvis vi ikke står fast.

Fra : Maz Spork

Dato : 19-05-08 10:46

On May 19, 4:40 pm, "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-
yahoo.invalid> wrote:

> [...]
> I England har iøvrigt praktisk taget alle tidligere fortalere for det
> multikulturelle, ændret mening, - under virkelighedens åg, - drømmebilleder

Det er der noget om, men det hænger også sammen med socialpolitik. Det
er komplekst, og der er ingen "lette" løsninger.

> [...]
> dødsstraf for at forlade islam, - og så siger danske apologeter "hvad er
> problemet, der er næsten ingen forskel på kulturerne".

Har du en reference? Jeg vil gerne kende til præmisserne i den
undersøgelse.

> Hvem i alverden ville gøre det?

Vågn nu op og duft kaffen!

> [...]
> fremtid, - så er der jo ikke så meget at gøre. Vi kan nedlægge
> velfærdssamfundet om et par år, hvis vi ikke står fast.

Helt enig. Og vi skal have propertionerne tilbage i diskussionen.