Hvorfor virker det ikke i Explorer ?
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 20-07-01 17:24

Jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvorfor pop down funktionen ikke
virker i Explorer, men derimod i Netscape og Opera.

Det plejer da altid at være omvendt. )

http://www.jordemoderinfo.dk/

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 20-07-01 17:25

Jesper Haaber Gylling wrote:

> Jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvorfor pop down funktionen ikke
> virker i Explorer, men derimod i Netscape og Opera.
>
> Det plejer da altid at være omvendt. )

Den virker da fint nok i begge... eneste forskel er bare at IE giver den
farven som hjemmesidedesigneren har defineret i hans stylesheet.

/Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 20-07-01 19:03

Mark S. Rasmussen <mark@tv.dk> wrote:

> Den virker da fint nok i begge... eneste forskel er bare at IE giver den
> farven som hjemmesidedesigneren har defineret i hans stylesheet.

Prøv lige at checke den i Netscape 4.X, så vil du se at når du vælger en
uge, så skriver den ikke noget i problem.

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 20-07-01 19:08

> Prøv lige at checke den i Netscape 4.X, så vil du se at når du vælger en
> uge, så skriver den ikke noget i problem.

Jeg kører netscape 4.78 og den viser noget i problem når man vælger uge. Det
virker fint i Netscape 4.x

Mvh Mark

--
The box said 'Requires Windows 95, or better.' So I bought a Macintosh.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 20-07-01 19:14

> Jeg kører netscape 4.78 og den viser noget i problem når man vælger uge. Det
> virker fint i Netscape 4.x

Lige præcis, men hvis du tester det med Explorer 5.0, så virker det
ikke.

--
Cordiali saluti Jesper
mailto:jesper@gylling.net

Fra : Terje Kleverud

Dato : 21-07-01 16:36

> Lige præcis, men hvis du tester det med Explorer 5.0, så virker det
> ikke.

Det virker heller ikke med Explorer 5.0 for Macintosh.

--
Terje K

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 21-07-01 19:54

Terje Kleverud <kleverud@mac.com> wrote:

> Det virker heller ikke med Explorer 5.0 for Macintosh.

Ja, det har vi fået slået fast nu, men hvorfor dælen virker det ikke i
Explorer på både PC og Mac ?

Fra : Claus O

Dato : 20-07-01 18:02

"Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> wrote

> Jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvorfor pop down funktionen ikke

Har Hr. Gylling fået ny Mac der skal afprøves?

dk.edb.mac,
dk.edb.internet.webdesign,
dk.edb.internet.webdesign.html,
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp

MVH/Claus

Fra : Erik Aalund

Dato : 21-07-01 09:10

Det virker fint her hos mig.
Win 2000, IE 5.5

--
Erik Aalund
Esbjerg

Fra : Rune Glerup

Dato : 21-07-01 21:24

Jesper Haaber Gylling skriver:

> Jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvorfor pop down funktionen ikke
> virker i Explorer, men derimod i Netscape og Opera.

Prøv at rette følgende fejl, som fremkommer med begge <form>-tags ved
validering med W3Cs validator:

Line 53, column 38:
... <form method=POST action=top.asp?flag=1 target=topmenu><s ...
^
Error: an attribute value must be quoted if it contains any character
other than letters (A-Za-z), digits, hyphens, and periods; use quotes if
in doubt (explanation...)

Jeg mener, det burde gøre tricket.

Hilsen.

Rune :o]

--
Raymond14 [1] handler om DHTML; hvordan man laver det, og hvorfor det er
noget skidt. Så er der også lidt om software til Windows samt andre