EU er en ateistisk junta
Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 10-05-08 22:09

Hvordan det er lykkedes ateisterne at gribe magten i Europa og regere over
en kristen befolkning kan kun beskrives som ved hjælp af et kup!
Alene i DK lader 85% kristne sig trække rundt ved næsen af en lille flok
"Georg Brandes"-ateister! På universitetet er folk så kloge i egne tanker,
at de bliver atreister i stor målestok. Disse akademikere skævrider landet
og danner flertal for deres synspunkter-ikke flertal i befolkningen men
flertal i deres egen akademikerkredse.
Vi kender de mest højrystede af slagsen med Bilderberg-logebroderen Thøger
Seidenfaden i spidsen.

Så dette demokrati er et diktatur hvor 15% regerer over 85%! Sætter normer
op som underminerer hele det økologiske grundlag for Europa!

Skønt de kristne fortalere mange gange har opfordret EU til at skrive
kristendommen ind i EU's grundlag har dets ateistiske ledere afslået at gøre
det. De vil have multikultur og ikke kristen kultur i Europa på tværs af
befolkningernes ønsker og på tværs af al sund fornuft.

Det er en flok galninge der styrer Europa imod ruin! Fornuftige folk flygter
allerede fra England som er lavet om til en multikulturel helvedesmaskine
der undertrykker og straffer egne beboere! Men det bliver også undertrykt i
medierne, så kuppet kan foregå for nedrullede gardiner! Lyt til P1 der
kommer sandheden frem i al sin gru!

Ateistisk ledelse skal styrtes. Styrt Multikulturjuntaen!

jens

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-05-08 22:24

Jens "Lyrik" Bech wrote:
> [...]
> gru!
> Ateistisk ledelse skal styrtes. Styrt Multikulturjuntaen!

85% kristne???

Get a grip .....

Pfffttt

/F

Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 10-05-08 22:34

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> 85% kristne???
>
> Get a grip .....
Folk der vælger kristen kultur og kristne normer som at hjælpe næsten og har
et eller andet at gøre med en kristen kirke. Det er kristne ligesom røde
folk der danser omkring en totempæl er indianere.

Eller folk der lever i muslimske ælande er muslimer.

Det kan du så spytte af og klø dig i nakken over. men alene
folkekirkemedlemmer i DK er langt over halvdelen af befolkningen. Sidst jeg
så 85%.

Så måske skal du bukke dig ned og slikke din spytklat op igen?

jens

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-05-08 12:11

Jens "Lyrik" Bech wrote:

> [...]
> Sidst jeg så 85%.
>
> Så måske skal du bukke dig ned og slikke din spytklat op igen?

Vrøvl. De kulturkristne du tæller der, har intet med kristendom at gøre.

Tænk dig om en extra gang. Du tæller nogen med som ALDRIG ville dele en
tøddel af den ½ fundamentalistiske gang vrøvl du kommer med.

/F

Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 11-05-08 15:25

> Vrøvl. De kulturkristne du tæller der, har intet med kristendom at gøre.
Det er kun sektererne og ateisterne som ikke regner dem for kristne. Ligesom
farisæerne på Jesu tid ikke regnede det jævne folk som troende.
Jesus regnede dem for troende og fravalgte farisæerne. Jeg fravælger
sektererne og ateisterne.

Det handler jo netop om at bevare sin kristne kultur og levevis. Det er det
kristendom handler om. Det handler om i sit samfund at vise næstekærlighed
og sætte kærligheden højest som ideal. Det er kristtendom. Det andet er
teologi og det er noget sektererne går højt op i, i stedet for at gå op i om
de i deres hverdag viser kristne frugter!

Af frugterne skal i kende dem sagde Jesus. Frugterne er hospitaler, skoler,
naboskab, kærlighed ærlighed godhed og medmenneskelighed. det er kristendom.
Det andet er teologak-gak og ikke værd at regne med. Så jo folket er
kristent. Sektererne er det ikke.

> Tænk dig om en extra gang. Du tæller nogen med som ALDRIG ville dele en
> tøddel af den ½ fundamentalistiske gang vrøvl du kommer med.
Du er ikke klar over at verdensherredømmet er bundet op på kristendommen.
Mister du den, så mister du verdensherredømme! Så vil aktive kristne tage
over og sætte dig til på porten og tage herredømmet fra dig!

Hilsen
Jens

Fra : Bruno Christensen

Dato : 11-05-08 21:26

On Sun, 11 May 2008 16:25:24 +0200, Jens "Lyrik" Bech wrote:

> Du er ikke klar over at verdensherredømmet er bundet op på kristendommen.
> Mister du den, så mister du verdensherredømme! Så vil aktive kristne tage
> over og sætte dig til på porten og tage herredømmet fra dig!

Nå!

Joh.

Jaeh.

Måske?

Kan du uddybe det?

--
MVH
Bruno

Fra : Frank Leegaard

Dato : 12-05-08 09:45

Jens "Lyrik" Bech wrote:

> [...]
> kristendommen. Mister du den, så mister du verdensherredømme! Så vil
> aktive kristne tage over og sætte dig til på porten og tage

Så de kristne er herrefolk?

Snak med muslimbasherne om det. De mener jo muslimerne netop stræber efter
dette og at netop det er dybt fortrædeligt.

/F

Fra : Maz Spork

Dato : 10-05-08 16:39

On May 10, 11:09 pm, "Jens \"Lyrik\" Bech" <ly...@heaven.dk> wrote: