Danmark belønner sine helte ved at tvangss~
Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 10-05-08 21:48

Jesus satte normen én mand én kone. Det har DK også i sin lovgivning. Men
det er hyklerisk at forlange det samme af folk med andre normer. Så kan man
lige så godt forlange at de konverterer til kristendommen for at bo i
landet. Når man hykler multikultur og at alt er lige godt, så er
forlængelsen den at én kone eller flere koner er lige godt!

Så står det ateistledede Danmark som vil have religion ud af politik
alligevel med sin kristne moral og forlanger én kone!

Det vi skal haver ud af politik er ateismen. Ateisterne er et sygt mindretal
på 15% som har opkastet sig til militærjunta over Danmark!

Når Danmark forlanger én kone så er det et overgreb på islam! Det kan
sikkert blive underkendt ved EU-ateisternes domstol i Bryssel.

Derfor igen-eneste løsning er ateisterne skal styrtes! Kristendommen til
magten og alle indvandrere skal konvertere eller forsvinde!

jens

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-05-08 22:45

"Jens "Lyrik" Bech" skrev i en meddelelse

> Derfor igen-eneste løsning er ateisterne skal styrtes! >Kristendommen til
> magten og alle indvandrere skal konvertere eller forsvinde!

Nu har vi været 2000 år om at kaste en stor del af
Kristendommens åg af os , skulle vi så vende tilbage til den blot fordi
kristendommens fjende nr 1 Islam har gjort sit eget hjemland uboligt med
krig og ufred

Islam eksporterer mennesker , og de trosløse kinesere DVDafspiller og
plastik dimser til en flad 10'er.

Men begge har de en akilleshæl.
Muslimerners er den vestelige dekadence , den vil gøre hvad 2000 års krig
ikke kunne.
Kinesernes er deres affald af skidt og lort fra produktionen
af alle de DVDafspillere , den vil gøre ved fuglene og træerne
hvad Mao aldrig fik gjort færdig.

Og hvorfor nu denne historie , jo ser du moralen er at om du er
fuld af tro på din gud eller ikke spiller ingen rolle , når man er tom i
maven.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ivannof

Dato : 11-05-08 00:28

"Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Derfor igen-eneste løsning er ateisterne skal styrtes! Kristendommen til
> magten og alle indvandrere skal konvertere eller forsvinde!

Jeg er ateist og medlem af folkekirken. Der må være mange af min slags.
Ødelægger det din historie?

Hilsen Ivan

Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 11-05-08 16:57

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg er ateist og medlem af folkekirken. Der må være mange af min slags.
> Ødelægger det din historie?
>
> Hilsen Ivan
Hvor afviger din levevis fra kristne normer? Hvad ville ægypterne
katalogisere dig under hvis du tog ophold i Ægypten?

Hilsen
Jens

Fra : Bruno Christensen

Dato : 11-05-08 21:09

On Sun, 11 May 2008 17:57:12 +0200, Jens "Lyrik" Bech wrote:

> Hvad ville ægypterne
> katalogisere dig under hvis du tog ophold i Ægypten?

Aner det ikke.

Men jeg arbejdede i '90-'91 i SaudiArabien.

I min visumansøgning skrev jeg "non beliver" under punktet religion.

I mit "personbevis" Iqama stod der "christian", det var for øvrigt brunt.

Muslimers var grønt.

Sauderes var hvidt.

Jeg tror ikke at det har ændret sig.

--
MVH
Bruno

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-05-08 08:58

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i meddelelsen

> Aner det ikke.
>
> Men jeg arbejdede i '90-'91 i SaudiArabien.
>
> I min visumansøgning skrev jeg "non beliver" under punktet
> religion.

Man må så håbe på at du fattede det, for ordet "beliver"
eksisterer ikke på engelsk - det hedder "non-believer"

> I mit "personbevis" Iqama stod der "christian", det var for
> øvrigt brunt.

Tja, for de lande der har travlt med folks religion, kan man
gøre det. I Danmark kan man næppe komme afsted med at gøre
noget sådant.

Før murens fald, var der kritik af at man fra Polens side
forlangte at der under "nationalitet" skulle stå "jøde", for
det fandt man undertrykkende for jøder og som et eksempel på
at den polske stat udførte pogromer mod jøderne.

Men man "glemte" at man dels havde noget tilsvarende i andre
lande, og dels at det jødiske samfund i Polen selv havde
forlangt at der skulle stå "jøde", så de lettere ville kunne
komme ind i Israel når de emigrerede til landet (og det var
der en hel del der faktisk gjorde helt lovligt dengang).

Så hvert land sin skik - men i et dansk pas står der intet om
religiøst tilhørsforhold.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-05-08 13:48

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> Man må så håbe på at du fattede det, for ordet "beliver"
> eksisterer ikke på engelsk - det hedder "non-believer"

Ok, hvilket engelsk talende sprog eksisterer det så på ?

http://dictionary.reference.com/browse/believe

-Related forms
be·liev·a·bil·i·ty, be·liev·a·ble·ness, noun
be·liev·a·ble, adjective
be·liev·a·bly, adverb
be·liev·er, noun
be·liev·ing·ly, adverb

Var det stave måden du kommenterede, så har du ret, men så kan du smutte
over i sprog gruppen og skabe dig.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Bruno Christensen

Dato : 12-05-08 21:23

On Mon, 12 May 2008 09:58:02 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> "Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i meddelelsen

> Man må så håbe på at du fattede det, for ordet "beliver"
> eksisterer ikke på engelsk - det hedder "non-believer"

Så har det da været derfor at KSA har misforstået..

> Tja, for de lande der har travlt med folks religion, kan man
> gøre det. I Danmark kan man næppe komme afsted med at gøre
> noget sådant.

Kender du nogen med et CPRnr der ender med 00XX, prøv at spørge dem om de
er født udenfor ægteskab.

Det skal dog siges at man ikke bruger den registrering længere, men den
blev brugt da CPR blev indført.

> [...]
> der en hel del der faktisk gjorde helt lovligt dengang).
>
> Så hvert land sin skik - men i et dansk pas står der intet om

Nej, man valgte at bruge de sidste 4 ciffre til noget andet..

--
MVH
Bruno

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 13-05-08 05:58

> [...]
> spørge dem om de
> er født udenfor ægteskab.
>
> Det skal dog siges at man ikke bruger den registrering

Det har jeg aldrig hørt om - det kan naturligvis godt være
korrekt, men jeg savner dog dokumentation for det forhold at
man registrerede folk født uden for ægteskab på den måde ved
CPR-nummerets fremkomst i 60'erne. Hvor har du dog det fra?

> Nej, man valgte at bruge de sidste 4 ciffre til noget
> andet..

De sidste fire cifre bliver benyttet til at udregne om
Cpr-nummeret er korrekt opgivet. Dernæst angiver det kønnet
(lige for kvinder, ulige for mænd - altså sidste ciffer).

Hvis en person opgiver sit cpr.-nummer som 200455-0787 vil man
kunne regne ud - på baggrund af de sidste fire cifre - om det
er korrekt. Cpr.nummeret her er et eksempel, og jeg har ikke
regnet efter. Jeg husker nemlig ikke metoden. Det er den
togrevisorer benytter når de griber en gratist der opgiver
falsk cpr-nummer.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 13-05-08 06:32

On Tue, 13 May 2008 06:57:43 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> [...]
> man registrerede folk født uden for ægteskab på den måde ved
> CPR-nummerets fremkomst i 60'erne. Hvor har du dog det fra?

Det er et rygte, som vist ikke kan bekræftes.

Dog, mit, min kones og min svogers CPRnr ender med 00XX

--
MVH
Bruno

Fra : Per Hagemann

Dato : 13-05-08 11:38

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> uden for ægteskab på den måde ved CPR-nummerets fremkomst i 60'erne. Hvor

Det nævnes ikke i de officielle redegørelser, f.eks. følgende:

http://www.cpr.dk/cpr_artikler/Files/Fil1/4229.pdf

> [...]
> ud - på baggrund af de sidste fire cifre - om det er korrekt. Cpr.nummeret
> her er et eksempel, og jeg har ikke regnet efter.

Man kan også af personnummeret aflæse om personen er født i 1800-tallet,
1900-tallet eller 2000-tallet. Fra 1800-tallet er der dog kun en enkelt
overlevende tilbage, Magda Hedetoft fra Roskilde.

Som det fremgår af dokumentet på cpr.dk er reglerne om kontrolcifferet nu
kuldkastet. Det første personnummer uden kontrolciffer blev i 2007 tildelt
til en mand født 1 januar 1965. Det er selvfølgelig den uhæmmede import af
primitive folk uden kendskab til nøjagtig fødselsdag, som har gjort 1
januar-CPR-numre til en mangelvare, så reglen om et kontrolciffer er
bortfaldet.

Fremmedimporten betyder også at Danmarks Statistiks aldersopgørelser ikke
længere er sikre. Det opdagede jeg, da der i følge statistikken skulle
findes en mand i Århus født 1896 og en anden i Skanderborg født 1898. Men så
skrev ældreeksperten Bernard Jeune at deres alder ikke kunne bekræftes, og
et opslag i en anden statistik viste da også at de kom fra henholdsvis
Afghanistan og Bosnien.

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-05-08 12:24

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> og et opslag i en anden statistik viste da også at de kom fra henholdsvis

Er det mon så en følge af disses folks fantasifulde forhold til sandhed,
eller kender de virkelig ikke deres år med en rimelig nøjagtighed?

Mvh
Martin

Fra : Bruno Christensen

Dato : 13-05-08 17:51

On Tue, 13 May 2008 13:24:14 +0200, Martin Larsen wrote:

> Er det mon så en følge af disses folks fantasifulde forhold til sandhed,
> eller kender de virkelig ikke deres år med en rimelig nøjagtighed?
>
> Mvh
> Martin

Hvis du regner en måned "fra nymåne til nymåned" så er det omkring 28 dage,
12 måneder af disse er ca 340 dage på et år.

"tommelfingerregel" træk 10% fra.

--
MVH
Bruno

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-05-08 18:50

> [...]
> dage,
> 12 måneder af disse er ca 340 dage på et år.

En månemåned er 29.53059 dage. Men jeg tror næppe at det er problemet med
omregningen der gør sig gældende - der findes tabeller til dette.

Mvh
Martin

Fra : C. Overgaard

Dato : 10-05-08 23:15

On 10 Maj, 22:47, "Jens \"Lyrik\" Bech" <ly...@heaven.dk> wrote:
> [...]
>
> Derfor igen-eneste løsning er ateisterne skal styrtes! Kristendommen til
> magten og alle indvandrere skal konvertere eller forsvinde!

Hvordan er det nu det var i historie-bøgerne med koner, som kongen var
gift med "på venstre hånd"?

Kunne vi ikke oprette et nyt felt i de offentlige databaser til den
slags og så lade familien være i fred?

Vi risikerer selvfølgelig en strøm af yderliggående mormoner og folk
fra mellemøsten, som så gør brug af dette ekstra felt.

Mvh
C.Overgaard

Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 11-05-08 11:16

"C. Overgaard" <covergaard3650@gmail.com> skrev i meddelelsen

[...]

Nu har DK jo en lov der forbyder det. Og som kristen kan jeg kun gotte mig
over den lov. Det er reminicent Jesu kristi idealer afspejlet i loven.

I praksis er danskerne mest nervøse overfor udbytning af det sociale system.
Der var en sag med en somalier med flere koner der kostede det offentlige et
større millionbeløb i bistandshjælp.

Kristendommen i sig selv accepterede i begyndelsen at der var mænd med flere
koner. Det ses af et skema til udvælgelse af "ældste"(oldermænd)Her siges at
en "tilsynsmand"(inspektør gr- episkopos) skal være én-gift.

Forestil dig en ejendomsinspektør, som jo i dag har stor respekt havde flere
koner?-Nej vel? En inspektør skal være én-gift! Af respektable grunde. det
er så selvklart, men det er kristen kultur.
Altså idealet er én til én. Men tolerancen tilladte andre forhold.-Men som
sagt ikke i dag, her er det forbudt i DK. Det er jo nok affødt af de
groteske forhold man har set indenfor mormonisme og islam.

Man føler også at kristen udvikling-gemnnemsyring af samfundet har bragt os
over dette flerkoneri-punkt! Man ønsker ikke at skrue udviklingen tilbage
til koner til venstre hånd.

Hilsen
Jens

Hilsen
jens

Fra : Jesper

Dato : 11-05-08 17:48

Jens "Lyrik" Bech <lyrik@heaven.dk> wrote:

> [...]
>
> Derfor igen-eneste løsning er ateisterne skal styrtes! Kristendommen til
> magten og alle indvandrere skal konvertere eller forsvinde!

Jamen flerkoneri er ganske enkelt ikke tilladt iflg dansk lovgivning.
Hvis to mænd i registreret partnerskab i Danmark rejser til Saudi-Land,
så kan de begge regne med at få sablet roen på Chop-Chop Square i Riyad.
Hvis tolken med to koner ikke ønsker at tilpasse sig dansk lovgivning,
så kan han bare rejse hjem til Muhamedanien.

When in Rome...
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on