Duer ikke....væk
Fra : Sten Schou

Dato : 09-05-08 14:49

Så er der atter kommet en sag frem om Løkke Rasmussen. Den mand virker
efetrhånden mere og mere utroværdig, og er i mine øjne ikke kvalificeret til
at tage over efter Anders Fogh. Jeg ved godt, at det er småbeløb der er tale
om, men mange bække små osv.
Må vi bede om at få Jens Rohde tilbage, tak.

http://jp.dk/indland/indland_politik/article1338124.ece

Hilsen Sten

Fra : E.M.

Dato : 09-05-08 15:04

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er tale om, men mange bække små osv.
> Må vi bede om at få Jens Rohde tilbage, tak.

Tror du sosserne er bedre? mener svagt at kunne huske noget med en tur til
Paris, men det er måske noget andet?

E.M.

Fra : Kim2000

Dato : 09-05-08 15:08

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> Tror du sosserne er bedre? mener svagt at kunne huske noget med en tur til
> Paris, men det er måske noget andet?

Ved ikke lige om den tur til paris, men det er sguda heller ikke i orden. Er
det i orden at have en minister der smårapser af kassen hist og pist?? Og
han har jo godt vist det har været helt galt, når han bruger falsk navn.

Fra : E.M.

Dato : 09-05-08 15:14

> [...]
> Er det i orden at have en minister der smårapser af kassen hist og pist??
> Og han har jo godt vist det har været helt galt, når han bruger falsk

Nej gu er det ikke i orden, men hvis du graver dybt nok kan du finde et
eller andet på dem allesammen, han er såmænd ikke værre end de andre 178..

E.M.

Fra : Sten Schou

Dato : 09-05-08 16:38

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i meddelelsen

> Tror du sosserne er bedre? mener svagt at kunne huske noget med en tur til
> Paris, men det er måske noget andet?

Det sidste jeg vil beskyldes for er at være socialdemokrat, men jeg mener
blot, at der er så meget på Løkke efterhånden, så netop han kan være manden
der bringer S tilbage til magten (gud forbyde det). Derfor er det på tide,
at Fogh træder i karakter.

Hilsen Sten

Fra : Egon Stich

Dato : 10-05-08 11:53

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> Tror du sosserne er bedre? mener svagt at kunne huske noget med en tur til
> Paris, men det er måske noget andet?
>
> E.M.

Man kan da ikke stille sagen op på den måde.
Korruption og misbrug er uacceptabelt, UANSET politisk tilhørsforhold.

Eller skal vi til at tænke i baner, der handler om, at blot man kan finde et
endnu større uhæderligt svin, er alt iorden?

Egon

Fra : Allan Knaap

Dato : 09-05-08 15:27

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> wrote in message
> [...]
> er tale om, men mange bække små osv.
> Må vi bede om at få Jens Rohde tilbage, tak.

Med blot en smule snilde og en tendens til overdreven sans for at agere
forargret, er det muligt for enhver at miskreditere en minister. At der
konstant er disse angreb (overdrevne fortolkninger af diverse sager) på en
mulig statsminister, fra den for tiden i opposition siddende parti, kan vel
ikke overraske nogen.

Det der derimod kan overraske er når man ser indlæg som ovenstående. Det må
enten være er et udslag af uvidenhed, behov for skandale eller et slet og
ret et indslag der bevidst støtter oppositionens trang til at miskreditere
en minister.

Allan Knaap

Fra : ab©

Dato : 09-05-08 16:47

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i en meddelelse

>... Det må enten være er et udslag af uvidenhed, behov for skandale eller
>et slet og ret et indslag der bevidst støtter oppositionens trang til at
>miskreditere en minister.

Der kunne jo også være tale om lyst til at få tingene frem i lyset (uanset
partifarve) - personligt kunne jeg da godt tænke mig at få at vide, hvem
denne "Lykkens pamfilius" evt. havde med på hotellet

ab©

Fra : Ivannof

Dato : 09-05-08 22:28

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> mulig statsminister, fra den for tiden i opposition siddende parti, kan

Jeg synes generelt at Lars Lykke har "taget af kassen" når lejlighed bød
sig for ikke at skulle betale selv. Jeg tror det er svært at finde den slags
snavs på f.eks. Fogh.

Når man skal kunne stole på en politiker (og et eller andet sted skal man
vel kunne det?), så virker Løkke Rasmussen utroværdig ved sin handlemåde.
Man kan sige det er småting. Men hvorfor fanden gør han det så? Det minder
mig om smårapserier i supermarkedet! Det er da skide irriterende at han er
sådan, specielt når han representerer et af de partier man har lyst til at
stemme på!

Hilsen Ivan

Fra : Egon Stich

Dato : 10-05-08 11:54

> [...]
> må enten være er et udslag af uvidenhed, behov for skandale eller et slet
> og ret et indslag der bevidst støtter oppositionens trang til at

Udfra din logik mener du åbenbart også, at butikstyveri kan forsvares?

Egon