Jeg elsker Kioskrazziaer
Fra : Spang

Dato : 08-05-08 16:11

Muligvis OT.:

Ved ikke helt hvorfor, men de bekommer mig vel,
næsten ligeså vel som Pizzariarazziaer

http://jp.dk/indland/aar/article1337027.ece

Spang

Fra : Lars k.

Dato : 08-05-08 16:32

> Ved ikke helt hvorfor, men de bekommer mig vel,
> næsten ligeså vel som Pizzariarazziaer
>
> http://jp.dk/indland/aar/article1337027.ece
>
> Spang

Man burde hænge alle disse skattesnydere ud på nettet så vi kunne vælge
disse steder fra, når der skulle handles. Der burde være en form for "smiley
ordning" for god skatteopførsel.
Hvis der lå to kiosker ell. pizzariaer (eller hvilken som helst anden
forretning) ved siden af hinanden, den ene havde snyd med skatteregnskabet
som kunne ses via en eks. smiley, så tror jeg godt hvilken forretning de
fleste ville vælge.

/Lars

Fra : El Trabajador

Dato : 08-05-08 16:52

"Lars k." <kan_ikke_bruges@mail.dk> skrev i

> [...]
> skatteregnskabet som kunne ses via en eks. smiley, så tror jeg godt
> hvilken forretning de fleste ville vælge.

Ja, de fleste danskere ville vælge skattesnyderbutikken, for den kan sælge
de billigste kioskvarer.
--
El Trabajador

** Posted from http://www.teranews.com **

Fra : Lars k.

Dato : 08-05-08 18:02

> Ja, de fleste danskere ville vælge skattesnyderbutikken, for den kan sælge
> de billigste kioskvarer.
> --
> El Trabajador

Jeg ved ikke hvor du bor, men i København er der ikke den store forskel på
prisen i kioskerne eller pizzariaerne. Så der skyder du ved siden af. Dem
der snyder i skat har bare en større avance.

/Lars

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-08 17:43

Lars k. wrote:

> [...]
> skatteregnskabet som kunne ses via en eks. smiley, så tror jeg godt
> hvilken forretning de fleste ville vælge.

Så skulle du gå langt for en pizza, det er jo typisk kun 25% der har orden i
regnskabet.

Fra : Lars k.

Dato : 08-05-08 18:04

> Så skulle du gå langt for en pizza, det er jo typisk kun 25% der har orden
> regnskabet.

Nu ligger de dør om dør i København så istedet for 10 mt. skal jeg måske gå
40 mt. Det gør jeg gerne...

/Lars

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-05-08 21:24

Lars k. skrev den 08-05-2008 17:31:

> Man burde hænge alle disse skattesnydere ud på nettet så vi kunne vælge
> disse steder fra, når der skulle handles. Der burde være en form for "smiley
> ordning" for god skatteopførsel.

Tja, den nuværende smileyordning bør være et sammenfald af
fødevareregler og skatteregler.

Ellers skal man lave mærke for alt mulig og umuligt....og så er det ikke
til at finde ud af sidste ende.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : @

Dato : 08-05-08 21:39

On Thu, 8 May 2008 17:31:31 +0200, "Lars k." <kan_ikke_bruges@mail.dk>
wrote:

> [...]
>som kunne ses via en eks. smiley, så tror jeg godt hvilken forretning de

at der forsøges snyd med skatten er et ganske selvforskyldt problem,

så længe tåber vedbliver med at beskatte foretagsomhed vil de
foretagsomme selvfølgelig forsøge at snyde dette tåbelige
beskatningssystem

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Malene P

Dato : 09-05-08 05:24

"Lars k." <kan_ikke_bruges@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvis der lå to kiosker ell. pizzariaer (eller hvilken som helst anden
> forretning) ved siden af hinanden, den ene havde snyd med skatteregnskabet

Ha, det er da vist et meget usandsynligt scenarie....

Malene P

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 08-05-08 21:04

Spang skrev:
> Muligvis OT.:
>
> Ved ikke helt hvorfor, men de bekommer mig vel,
> næsten ligeså vel som Pizzariarazziaer
>
> http://jp.dk/indland/aar/article1337027.ece

Bekommer det dig lige så vel som razziaer hos skrothandlere?
http://www.bt.dk/article/20080503/pcerhverv/805030307/

Fra : Vidal

Dato : 08-05-08 21:33

Frank E. N. Stein skrev:

> Bekommer det dig lige så vel som razziaer hos skrothandlere?
> http://www.bt.dk/article/20080503/pcerhverv/805030307/

Nu havde jeg lige håbet på noget billigt skrot
og så kommer skattevæsnet og ødelægger det.

--
Venlig hilsen,

Villy dalsgaard

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 08-05-08 21:45

Vidal skrev:

> Nu havde jeg lige håbet på noget billigt skrot
> og så kommer skattevæsnet og ødelægger det.

Skrot har da aldrig været billigt og skrothandlerne har altid snydt i
skat/moms.