3.953 kendte angriber ikke DF
Fra : Jens Bruun

Dato : 07-05-08 21:58

En lang række fremtrædende danskere har valgt ikke at angribe DF. Tallet er
indtil videre opgjort til 3.953 kendte mennesker, der aktivt har fravalgt at
angribe DF. De 3.953 kendte, der ikke ønsker at angribe DF, står i skarp
modsætning til de 26 kendte, der har valgt at angribe DF.

Hvad kan vi udlede af ovenstående?

Jeg kan ikke udlede noget. Kan andre?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-08 22:02

> Jeg kan ikke udlede noget. Kan andre?

Ja de 26 der har valgt det, burde smides i fængsel.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-05-08 22:04

N_B_DK wrote:
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

> Ja de 26 der har valgt det, burde smides i fængsel.

Tsk Tsk Tsk ..

Netop den slags kommentarer fortæller alt om landsbyidiotien der lever i det
parti.

Parret med lidt godt gammeldags nazisme

/F

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-08 22:24

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> wrote in message
> Parret med lidt godt gammeldags nazisme

Nej du tager fejl, jeg stemte ikke på EL.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-05-08 22:28

N_B_DK wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> wrote in message
>
> Nej du tager fejl, jeg stemte ikke på EL.

men alligevel vil du gerne fængsle politiske modstandere?

/F

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-08 22:36

> men alligevel vil du gerne fængsle politiske modstandere?

Nej kun landsforrædere, og det er mig ligegyldigt hvilken politisk
overbevisning de har.

Fra : Michael Weber

Dato : 07-05-08 22:42

N_B_DK wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> wrote in message

> Nej kun landsforrædere, og det er mig ligegyldigt hvilken politisk
> overbevisning de har.

Landsforrædere er så dem, der ønsker at sætte folk i fængsel alene
på baggrund af deres politiske overbevisinig idet en sådan handling strider
direkte imod landet
Danmarks interesse for at være et demokrati.

--
Six Degrees Of Separation

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-08 23:00

"Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> wrote in message

> Landsforrædere er så dem, der ønsker at sætte folk i fængsel alene
> på baggrund af deres politiske overbevisinig idet en sådan handling
> strider direkte imod landet
> Danmarks interesse for at være et demokrati.

Du er sq alternativt begavet når du kan skrive ovenstående sludder.

Fra : Michael Weber

Dato : 07-05-08 23:07

N_B_DK wrote:
> "Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> wrote in message

> Du er sq alternativt begavet når du kan skrive ovenstående sludder.

N_B_DK ramte muren.

--
Six Degrees Of Separation

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-08 23:08

> N_B_DK ramte muren.

men du ramte bunden.

Fra : Michael Weber

Dato : 07-05-08 23:10

N_B_DK wrote:
> "Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> wrote in message
>
> men du ramte bunden.

N_B_DK mangler stadig argumenter.

--
Six Degrees Of Separation

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-08 23:13

> N_B_DK mangler stadig argumenter.

Der skød du dig da vist lige i foden der.

Fra : Michael Weber

Dato : 07-05-08 23:17

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-08 23:18

> N_B_DK mangler stadig argumenter.

Michael Weber 4 år.

Fra : Michael Weber

Dato : 07-05-08 23:21

N_B_DK wrote:
> "Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> wrote in message

> Michael Weber 4 år.

N_B_DK er tilsyneladende fuldstændig blank.
Lad os gentage påstanden og se om han kan komme med noget nyt :

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-08 23:23

> Landsforrædere er så dem, der ønsker at sætte folk i fængsel alene
> på baggrund af deres politiske overbevisinig idet en sådan handling
> strider direkte imod landet
> Danmarks interesse for at være et demokrati.

Nej landsforrædere er folk der skader landet, om det er pga politisk
overbevisning, religiøs overbevisning eller hvad det er er fløjtende
ligemeget, man bliver også dømt hvis man stjæler for at give udbyttet
til nogle andre, men det er med garanti for svært for dig at forstå, og
du skal vel også have din sutteflaske, og en ren røv inden du bliver
lagt i seng.

Fra : Michael Weber

Dato : 07-05-08 23:29

N_B_DK wrote:
> [...]
> til nogle andre, men det er med garanti for svært for dig at forstå,
> og du skal vel også have din sutteflaske, og en ren røv inden du

Det er skam at skade landet at fængsle politiske modstandere.

--
Six Degrees Of Separation

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-05-08 23:31

Michael Weber wrote:

> Det er skam at skade landet at fængsle politiske modstandere.

Mjae .. Sjovt nok hylede No_brain op om ytringsfrihed og demokrati.

Nu er han den første den til at ville knægte den totalt

/F

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-08 23:37

> Mjae .. Sjovt nok hylede No_brain op om ytringsfrihed og demokrati.
>
> Nu er han den første den til at ville knægte den totalt

Du ved godt ytringsfrihed er relativt ikke ? ellers så synes jeg da du
skal undersøge hvad der sker, hvis du siger du ønsker en eller anden
politiker død, dvs trusler mod vedkommende, for i din optik er det jo
også blot at benytte sin ytringsfrihed ikke ?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 08-05-08 08:07

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> wrote in message

> Du ved godt ytringsfrihed er relativt ikke ?

Jo, det gælder for dig og alle, der mener det samme som dig, ikke?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-05-08 16:22

Christian R. Larsen wrote:
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message

> Jo, det gælder for dig og alle, der mener det samme som dig, ikke?

Nu er No_Brain nicket så ikke valgt relativt. Det er absolut endeligt

/F

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-08 23:34

> Det er skam at skade landet at fængsle politiske modstandere.

om folk så er enige med min politiske holdning mener jeg de skal spærres
inde hvis de landet, det har intet med politisk holdninger at gøre.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 08-05-08 08:07

> Nej landsforrædere er folk der skader landet,

Så som idioter, der mener, at der skal indføres sharia-lignende tiltag ala
fængslinger af folk, der siger ting, man ikke bryder sig om.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-05-08 16:23

Christian R. Larsen wrote:
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
>
> Så som idioter, der mener, at der skal indføres sharia-lignende
> tiltag ala fængslinger af folk, der siger ting, man ikke bryder sig
> om.

No_Brain har ingen anelse om hvor meget tumpen selv minder om en muslimsk
fundamentalist

/F

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 08-05-08 08:06

> "Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> wrote in message
>
> men du ramte bunden.

Så må han jo have stødt ind i dig.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 08-05-08 08:05

> N_B_DK ramte muren.

Og nogle rammer den desværre allerede lige inden startlinien.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-05-08 22:43

N_B_DK wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> wrote in message

> Nej kun landsforrædere, og det er mig ligegyldigt hvilken politisk
> overbevisning de har.

og man er landsforræder hvis man ikke er enig i at smædekampagner ikke er
ok?

Du har en logik som en Mugabe eller Pinochet.

Velkommen i despoternes klub.

/F

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-08 23:01

> og man er landsforræder hvis man ikke er enig i at smædekampagner
> ikke er ok?

smædekampagne ? de har jo ret, og det mener de fleste andre partier
sjovt nok også, ligesom en stor del af befolkningen, det må være
skræmmende for dig at næsten 50% af befolkningen bakker op om at
tørklæder ikke skal være tilladt i retssale f.eks.

> Du har en logik som en Mugabe eller Pinochet.
>
> Velkommen i despoternes klub.

Og du har som en regnorm.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-05-08 23:06

N_B_DK wrote:
> [...]
> skræmmende for dig at næsten 50% af befolkningen bakker op om at
> tørklæder ikke skal være tilladt i retssale f.eks.

Dette faktum berettiger vel ikke til smædekampagne. Besynderlig logik.

Jeg ttor da bestemt ingen af de 26 underskrivere ønsker shariapræget
lovgivning.. Tror du?

> Og du har som en regnorm.

Du taler sort....

/F

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-08 23:14

> Jeg ttor da bestemt ingen af de 26 underskrivere ønsker shariapræget
> lovgivning.. Tror du?

Jeg har oprindeligt min tvivl overfor nogle af dem.

> Du taler sort....

Og du pludrer som en skoletøs

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-05-08 23:24

N_B_DK wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> wrote in message

> Jeg har oprindeligt min tvivl overfor nogle af dem.

> Og du pludrer som en skoletøs

Det er dybt bekymrende at du med en lethed kan tale om at fængsle politiske
modstandere.

Det fortæller en grum historie om din åndelige, moralske og politiske
habitus.

Stakkels N .......

/F

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 08-05-08 08:07

> og man er landsforræder hvis man ikke er enig i at smædekampagner ikke er
> ok?
>
> Du har en logik som en Mugabe eller Pinochet.

Jeg vil nu tro, at de er en hel del mere intelligente end vores ven,
NoBrain.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 08-05-08 08:05

> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> wrote in message

> Nej kun landsforrædere, og det er mig ligegyldigt hvilken politisk
> overbevisning de har.

Pia Kjærsgaard har jo dom for, at man godt må kalde hende landsforrædder, så
det er vel hende, der skal ind og ruske tremmer så?

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 07-05-08 23:29

On Wed, 7 May 2008 23:01:35 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Ja de 26 der har valgt det, burde smides i fængsel.

For hvad...???? Naivitet...???

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-08 23:38

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> wrote in message

> For hvad...???? Naivitet...???

Næ for bevidst at ville skade DK.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 08-05-08 05:32

On Thu, 8 May 2008 00:37:43 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Næ for bevidst at ville skade DK.

Hvordan kan de skade Danmark ved at udstille deres egen naivitet...???

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 08-05-08 08:04

> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

> Ja de 26 der har valgt det, burde smides i fængsel.

Ja, til Gulag med dem. DF er vor tids stalinistiske parti.

Fra : Michael Weber

Dato : 07-05-08 22:04

Jens Bruun wrote:
> [...]
> aktivt har fravalgt at angribe DF. De 3.953 kendte, der ikke ønsker
> at angribe DF, står i skarp modsætning til de 26 kendte, der har

Vi har i dette land minimum 3979 danskere der kan
klassificeres som "kendte".

--
Six Degrees Of Separation

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-05-08 22:20

"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> Vi har i dette land minimum 3979 danskere der kan
> klassificeres som "kendte".

Jeg er næsten sikker på at Bruun vil gå med til at give dig ret .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Egon Stich

Dato : 08-05-08 12:04

"Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> Vi har i dette land minimum 3979 danskere der kan
> klassificeres som "kendte".

Men hvor mange af disse er så "kendt" for udtrykkeligt ikke at kunne noget
som helst?
Andet end at promoverer sig selv?

Egon

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-05-08 22:03

Jens Bruun wrote:
> [...]
> aktivt har fravalgt at angribe DF. De 3.953 kendte, der ikke ønsker
> at angribe DF, står i skarp modsætning til de 26 kendte, der har

Jeg kan ikke udlede andet end at du er ubegavet.

Faktisk på "Pernille-niveau"

(F

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-05-08 22:19

"Frank Leegaard" skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke udlede andet end at du er ubegavet.

Du har ikke fattet den hva...........LOL

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-05-08 22:30

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Du har ikke fattet den hva...........LOL

Selv Nixon prøvede den med "det tavse flertal"

Typisk er den slags sludder når man er ude hvor man ikke kan bunde hverken
reelt eller moralsk.

/F

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-05-08 22:33

"Frank Leegaard" skrev i en meddelelse

> Typisk er den slags sludder når man er ude hvor man ikke kan >bunde
> hverken reelt eller moralsk.

Det handler om de signaler vi sender til en politisk religion.
Uanset om den udgør en minoritet eller ej

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-05-08 22:44

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Det handler om de signaler vi sender til en politisk religion.
> Uanset om den udgør en minoritet eller ej

Det er vammel populisme. Ikke spor andet.

En dommer der er muslim bliver ikke lige over natten udnævnt.

Så tag dig af konkrete problemer i stedet for de jammerlige
overspringshandlinger.

/F

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-05-08 23:04

> [...]

> En dommer der er muslim bliver ikke lige over natten >udnævnt.
>
> Så tag dig af konkrete problemer i stedet for de jammerlige

Hvem har sagt at en Muslim ikke kan blive dommer ??
Vi taler om religiøse symboler og politik !!
Jeg går ud fra at en Muslim heller ikke har meget lyst til at
se en dommer med Kalott på !

Så tag at komme lidt ind i virkeligheden.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-05-08 23:27

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Hvem har sagt at en Muslim ikke kan blive dommer ??

Jeg tror ikke du helt er klar over hvilken proces der ligger forud.

> Vi taler om religiøse symboler og politik !!

ja .. Hvorfor så blande domstole ind i det?

> Jeg går ud fra at en Muslim heller ikke har meget lyst til at
> se en dommer med Kalott på !

Sikkert ikke. Sikkert heller ikke en fra indre mission. Det ændrer ikke ved
at vrøvlet om problemetikken rammer laaangt over målet.

> Så tag at komme lidt ind i virkeligheden.

Virkeligheden? .. Med det fortænkte sludder hele problematikken bygger på?

Pfffttt ....

/F

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-05-08 22:07

"Jens Bruun" skrev i en meddelelse

> En lang række fremtrædende danskere har valgt ikke at >angribe DF. Tallet
> er indtil videre opgjort til 3.953 kendte mennesker, der aktivt har
>
> Hvad kan vi udlede af ovenstående?
>
> Jeg kan ikke udlede noget. Kan andre?

Nope ! ikke her.

Og jeg har enda hørt at tallet stiger og stiger , efter hånden som de lidt
mindre kendte kommer med.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : @

Dato : 07-05-08 23:17

On Wed, 7 May 2008 23:06:41 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

>Nope ! ikke her.
>
>Og jeg har enda hørt at tallet stiger og stiger , efter hånden som de lidt
>mindre kendte kommer med.

skal man være berømt eller berytet for at kunne kaldes kendt?

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-05-08 23:28

@ wrote:

> skal man være berømt eller berytet for at kunne kaldes kendt?

Fordi du er ofte brugt (og misbrugt) er du ikke kendt kære @

/F

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-05-08 11:54

@ wrote:
> skal man være berømt eller berytet for at kunne kaldes kendt?

Jeg er kendt.

// Hans

Fra : TJ

Dato : 08-05-08 12:10

On 08 May 2008 10:53:46 GMT, Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk>
wrote:

>Jeg er kendt.

....af politiet.

--
Now YouSee it. Now You don't.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-05-08 12:59

TJ wrote:
> ...af politiet.

Ja også dem... kendt men ikke søgt.. :)

// Hans

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 08-05-08 08:04

> De 3.953 kendte, der ikke ønsker at angribe DF, står i skarp modsætning
> til de 26 kendte, der har valgt at angribe DF.
>
> Hvad kan vi udlede af ovenstående?

At du enten forsøger at være sjov, uden at lykkes med dit forehavende, ELLER
at du ikke er i stand til at frembringe noget manipuleret statististik, der
kan overbevise en elev i anden klasse.

Fra : Jozephx Tankadiouriu~

Dato : 08-05-08 05:05

On 7 Maj, 22:57, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> angribe DF. De 3.953 kendte, der ikke ønsker at angribe DF, står i skarp
> modsætning til de 26 kendte, der har valgt at angribe DF.

Hvad er det at DF tuder over, og hvad er det at normalbegavede
mennesker skulle angribe pga?

Før kunne diskussionen vel ikke starte?

Mvh
JT

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-05-08 10:29

"Jens Bruun" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> [...]
> aktivt har fravalgt at angribe DF. De 3.953 kendte, der ikke ønsker
> at angribe DF, står i skarp modsætning til de 26 kendte, der har

At de ikke har fundet det ulejligheden værd - at de ikke engang regner DF
for det skidt de træder på.

--
Kim Larsen
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm