dk.politik er en lortegruBBe.
Fra : Peder

Dato : 07-05-08 00:17

Fyldt med NAZISVIN!

Fra : Pernille

Dato : 07-05-08 08:27

"Peder" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
news:fvqouv$9a6$1@aioe.org...
> Fyldt med NAZISVIN!

Jeg ved ikke, hvad du er, Peder... Men jeg er ikke et NAZISVIN!

Føler du, at du har pligt til at deltage i snakken her i dk.politik?

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-05-08 08:34

Pernille skrev den 07-05-2008 09:26:
> "Peder" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
>>

> Jeg ved ikke, hvad du er, Peder... Men jeg er ikke et NAZISVIN!

Der var nok en som følte sig tiltalt, hehehehe.
(hvad er det man plejer at sige, når man sparker ind i en gruppe af
hunde, så er det kun dem som er ramt, der piver)

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-08 08:42

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> wrote in message

> Der var nok en som følte sig tiltalt, hehehehe.
> (hvad er det man plejer at sige, når man sparker ind i en gruppe af
> hunde, så er det kun dem som er ramt, der piver)

Og dem der tier samtykker, siger man også, er der andre tåbelige ting du
har i ærmet ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-05-08 10:19

N_B_DK skrev den 07-05-2008 09:41:
> "Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> wrote in message

> Og dem der tier samtykker, siger man også, er der andre tåbelige ting du
> har i ærmet ?

Det havde du åbenbart.

For hvem siger, at man har viden om det der bliver sagt.
Fx hvad med alle dem som har Peder i killfilteret?

hvorimod de pivende hunde udemærket ved hvad der blev sagt...ellers
ville de jo ikke pive, vel.

Kom igen, din pivskid.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Pernille

Dato : 07-05-08 21:29

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Der var nok en som følte sig tiltalt, hehehehe.
> (hvad er det man plejer at sige, når man sparker ind i en gruppe af hunde,
> så er det kun dem som er ramt, der piver)

Jeg piver skam ikke.
Jeg tror, at Peder har brug for hjælp, til at komme over sine problemer.
Måske kan uddybe, hvorfor han mener at dk.politik er en lortegruBBe.
Og hvorfor han mener at alle her, i dk.politik er NAZISVIN.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-05-08 21:35

Pernille wrote:
> [...]
> problemer. Måske kan uddybe, hvorfor han mener at dk.politik er en
> lortegruBBe. Og hvorfor han mener at alle her, i dk.politik er NAZISVIN.

Hvis jeg ikke tager meget fejl, er det et højrefjols der forsøger at sætte
sine modstandere i et dårligt lys.

Længere er den vist ikke.

/F

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-05-08 17:43

"Peder" skrev i en meddelelse

> Fyldt med NAZISVIN!

Ja Ja ..... Jeg går ud fra at de der mener at pædofile er noget særligt ikke
tæller med i din lille opgørelse.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen