Kender du dette svin? hvis ja, så vil poli~
Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 06-05-08 19:24

http://www.bt.dk/article/20080506/krimi/80506072/

<citat>
Hvis nogen genkender manden, opfordrer dansk politi til, at man ringer
til politiets døgnbemandede hotline, som modtager opkald om sexturisme.

Nummeret er 33 43 09 90.
</citat>

<citat>
Eftersøgt pædofil kan være dansker
Den tyndhårede pædofile masseforbryder, som Interpol efterlyser, kan
være dansker.

Den pædofile mand, som hele verden skal hjælpe med at identificere, er
af europæisk eller nordamerikansk afstamning. Det kan ikke udelukkes,
at han er dansker, lyder det fra Nationalt Efterforskningscenter.

- Det er tydeligt, at han har europæiske træk. Men vi kender ham ikke.
Hvis vi vidste, at han var dansker, så havde vi lokaliseret ham på
anden vis, siger Kim Kliver, vicepolitiinspektør i NEC til bt.dk.

Interpol har i to år forsøgt at afdække identiteten på den midaldrende,
tyndhårede mand, der har tvunget sig til sex med asiatiske drenge i
alderen seks til ti år.

6. maj 2008, 16:48 Af Lotte Krull.
</citat>

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 06-05-08 19:36

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2008/05/06/191101.htm?rss=true

<citat>
Dansk politi: Pædofile til skue i hele verden
06. maj 2008 20.30 Kriminalitet
Politiet i Danmark erklærer sig nu klar til at offentliggøre billeder
af pædofile mistænkte, så offentligheden kan identificere dem.

Det sker, efter det internationale politisamarbejde Interpol for blot
anden gang har taget det usædvanlige skridt at offentliggøre billeder
af en mand, der er efterlyst for seksuelle overgreb mod børn.
</citat>

Godt tiltag.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-05-08 20:12

Ludvig Nielsen. wrote:
> [...]
> anden gang har taget det usædvanlige skridt at offentliggøre billeder
> af en mand, der er efterlyst for seksuelle overgreb mod børn.

Er du begyndt at svare dig selv fordi andre ikke gider svare dine pædotråde?

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 06-05-08 20:17

Frank Leegaard frembragte:

> Er du begyndt at svare dig selv fordi andre ikke gider svare dine pædotråde?
>
> /F

Nej, det var yderligere et link, som du ville have bemærket, hvis du
droppede dit mudder og kiggede på linkene.

Men dit angreb kommer ikke bag på mig, jeg piller jo, ved et for dig
ømt emne.

FUT:dk.snak.mudderkastning

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : N/A

Dato : 06-05-08 21:26

Fra : N/A

Dato : 06-05-08 21:26

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-05-08 21:26

Ludvig Nielsen. wrote:
> Følgende er skrevet af Frank Leegaard:

> Jeg forholder mig til det når pressen skriver om det, men du har jo
> som bekendt en god grund til at vende "det blinde øje" til - i dobbelt
> forstand.

> Når Frank Leegaard tager et svin som Fritzel i forsvar, så siger det
> en del om Frank Leegaard.

Det vil jeg så gerne se citeret hvor jeg tager ham i forsvar.

> Det er da bestemt ikke OT, du bryder dig bare ikke om at der kommer
> spot på problemet, og grunden er jo efterhånden kendt.

Nu forholder det sig jo sådan at jeg skriver under eget unikke navn. Hvordan
med dig selv?

Hvem mon har noget at skjule?

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 06-05-08 21:38

Frank Leegaard udtrykte præcist:

....snip

Sidste gang jeg opfordrer dig til at holde mudder i den gruppe hvor det
er startet, du svare på et indlæg i dk.snak.mudderkast, men flytter dit
svar over i dk.politik, hvis folk gider læse vores mudder, så kommer de
sikkert over i gruppen.

FUT:dk.snak.mudderkastning

Kan du ikke finde ud af det, så er dette det sidste svar du modtager
fra mig.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-05-08 21:47

Ludvig Nielsen. wrote:
> [...]
>
> FUT:dk.snak.mudderkastning
>
> Kan du ikke finde ud af det, så er dette det sidste svar du modtager

Jeg synes da bestemt ikke dk.politiks læsere skal snydes for at se dine
tvangstanker i fuldt flor.

Ejheller snydes for at se dig igen og igen beskylde folk for pædofili.

/F

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 06-05-08 22:16

Frank Leegaard skrev:

> Jeg synes da bestemt ikke dk.politiks læsere skal snydes for at se dine
> tvangstanker i fuldt flor.

Frank, det er imod dk.snak.mudderkastnings fundats at krydspostere.

Er det virkelig så svært at forstå?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-05-08 22:22

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Frank, det er imod dk.snak.mudderkastnings fundats at krydspostere.
>
> Er det virkelig så svært at forstå?

Sjovt nok hører jeg dig aldrig øffe når BMM gør det.

Derfor preller din kritik af.

/F

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 06-05-08 22:38

Frank Leegaard skrev:

> Sjovt nok hører jeg dig aldrig øffe når BMM gør det.

For det første mindes jeg ikke[1] at BMM har XFUT'et _UD_ af mudderet.
For det andet er du vel milevidt hævet over BMM?

> Derfor preller din kritik af.

Vand på en gås... Suk.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-05-08 18:10

"Frank Leegaard" skrev i en meddelelse

> Derfor preller din kritik af.

Fedt nok der er sat FUT til mudderet , så kan vi jo svine alt det vi vil

Er det rigtig Frank at din farfar blev født i et telt ude på dyrhavsbakken
og da du kom til verden kom der et billede i avisen ?.
Det skulle efter signe være en af de familier der har flest medlemmer på
universitetet............i formaldehyd.

okay okay Frank du er god nok.
Jeg kan godt lide dig, jeg er ligeglad med alle de slemme ting de andre i
dk.politik siger om dig.

Da nogen fortalte om hvorfor du skriver fra så mange forskelige
IP'er , sage jeg også at det passer ikke.

Frank spare bare penge når han skriver indlæg henne på jobbet.
og på mormor's computter.
også rygterne om at du er på permanent samfundstjenste fik jeg manet i
jorden , så kan de lære det !!..
For mig står du som noget helt unikt her på usenet Frank ......
.......... Helt unikt.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 07-05-08 18:48

On Wed, 7 May 2008 19:10:29 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

>Frank
>også rygterne om at du er på permanent samfundstjenste fik jeg manet i

så nu har du gjort det der kommer 700 svar fra Frank

Frank har særaftale med

Hvis du tror det er løgn så kan du selv skrive og spørge dem !
abuse@post.tele.dk

sagen er Nils gris æbesen fik tilføjet denne lede paragraf i fundatsen
:

http://www.usenet.dk/dk.snak.mudderkastning
3. Fundats:

Det er ikke tilladt at krydsposte mellem dk.snak.mudderkastning og
andre dk grupper.

men det skider vi på og gør det bare afligevel - tiden er løbet fra
fundatserne efter BW atter kunne poste med ip igenem dansk isp

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Bæ9

Dato : 07-05-08 19:34

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-05-08 20:56

"Bo M. Mogensen" skriver:

> Det er ikke tilladt at krydsposte mellem dk.snak.mudderkastning og
> andre dk grupper.

Så PilleBo, nu røg din sunsitekonto.....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Lars

Dato : 07-05-08 20:59

On Wed, 07 May 2008 21:55:49 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>"Bo M. Mogensen" skriver:

>Så PilleBo, nu røg din sunsitekonto.....

Hvorfor dog det? Han poster via Astraweb.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-05-08 21:00

Lars skriver:

> Hvorfor dog det? Han poster via Astraweb.

Og ?

I følge Bo er Sonny "efter ham".....

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 07-05-08 22:28

On Wed, 07 May 2008 21:59:26 +0200, Lars <lars@nospam.invalid> wrote:

>Hvorfor dog det? Han poster via Astraweb.e

Klaus D Mikkelsen hænger sig ikke i hvordan tingene hænger sammen -
der sker et eller andet i hjernen på dem der leger med el tog - den
holder simpelthend op med at virke

MvH Bo M Mogensen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-05-08 04:40

"Bo M. Mogensen" skriver:

> Klaus D Mikkelsen hænger sig ikke i hvordan tingene hænger sammen -

Kom det fra hykleren og spammeren Bo Mørch Mogensen.....

Fra : N/A

Dato : 06-05-08 20:51

Fra : N/A

Dato : 06-05-08 20:51

Fra : N/A

Dato : 06-05-08 20:51

Fra : N/A

Dato : 06-05-08 20:51

Fra : N/A

Dato : 06-05-08 20:51

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-05-08 20:51

Ludvig Nielsen. wrote:

> Ja det siger du jo, men du ved godt at fremtidige arbejdsgivere bruger
> google til at lure nye ansatte efter i sømmene, hvor meget tror du dit
> mudderhygge vil gavne dig.

Det er jeg da sagtens klar over.

Når man har øvrige kvalifikationer nok, og ellers referencerne i orden, tror
jeg ikke på det betyder en skid.

Slet ikke når de godt kan se at opponenten er et skvat fyldt med
tvangstanker.

> Slet ikke, alle ved jeg er indædt modstander af pædofili og gerne så
> dødsstraf for den slags.

Hvorfor så ikke poste eget navn og adresse. Du er jo sikker i din sag.

Fakta er at din omgang med pædofili er så psykisk betændt at du godt ved at
det vil ramme dig lukt i fjæset.

> Nej vel, du har måske endda noget at bytte med, hvis de rigtige
> spørger?

Din sygdom stiger....

Faktisk har du aldrig kommet med reelle argumenter mod dem der er uenige i
dine pædotråde andet end det evindelige at "de da må være pædofile"

Selv Steen Hjortsø virker psykisk sund i roen i forhold til dit sludder.

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 06-05-08 20:55

Frank Leegaard skrev den 06-05-2008:
....snip

Nok engang slæber du mudder fra dk.snak.mudderkastning over i
dk.politik, gider du godt holde mudderet hvor det hører til.

EOD og FUT:dk.snak.mudderkastning

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-05-08 21:21

Ludvig Nielsen. wrote:
> Frank Leegaard skrev den 06-05-2008:
> ...snip
>

> Nok engang slæber du mudder fra dk.snak.mudderkastning over i
> dk.politik, gider du godt holde mudderet hvor det hører til.

Det er da dig der starter en OT tråd over dine tvangstanker.

/F

Fra : Poul E Hansen

Dato : 07-05-08 08:59

On 6 Maj, 20:36, Ludvig Nielsen. <lunielsen @ yahoo.com> wrote:
> [...]
> anden gang har taget det usædvanlige skridt at offentliggøre billeder
> af en mand, der er efterlyst for seksuelle overgreb mod børn.

Ja, hvis man ser ham, skal man have mobitelefonkamaraet klar, så kan
man vise, han har været der.

Fra : Lars jensen

Dato : 06-05-08 20:35

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Interpol har i to år forsøgt at afdække identiteten på den midaldrende,
> tyndhårede mand, der har tvunget sig til sex med asiatiske drenge i

Okay så ikke alene er han pædofil han er ovenikøbet også Bøssekarl, det er i
den grad chokerende at tænke på.

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 06-05-08 20:41

Lars jensen frembragte:
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Okay så ikke alene er han pædofil han er ovenikøbet også Bøssekarl, det er i
> den grad chokerende at tænke på.

Det er nu mest det med børnene, at han er bøsse er uden betydning, bare
han holder sig fra mit numsehul.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 08-05-08 16:36

Lige en opfølgning på mit indlæg.

Svinet er fanget, gudskelov, så håber jeg bare han får en hård straf.

<citat>
Interpols billed-efterlysning af en pædofili-mistænkt gav resultat.
Manden blev i dag anholdt i USA
</citat>

http://ekstrabladet.dk/112/article1005248.ece

--