Rygning og børn
Fra : Larsen

Dato : 04-05-08 18:19

Det undrer mig at man kan fyre en dagplejer fordi der bliver røget i huset
når der ikke er nogen børn. Samtidig kan pjejeforældre ryge som det passer
dem uden at der sker noget. Det synes jeg ikke hænger sammen.

Jeg er selv ikkeryger, og synes ikke at der skal ryges i nærheden af børn.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 04-05-08 19:55

On Sun, 4 May 2008 19:19:16 +0200, "Larsen"
<jb_larsen@remove_hotmail.com> wrote:

>Det undrer mig at man kan fyre en dagplejer fordi der bliver røget i huset
>når der ikke er nogen børn. Samtidig kan pjejeforældre ryge som det passer
>dem uden at der sker noget. Det synes jeg ikke hænger sammen.

For anti-ryge-fanatikerne er der MEGET der ikke hænger sammen....

Hvis de kunne, ville de sikkert tvangsfjerne alle børn fra forældre
der ryger...

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 06-05-08 19:28

S. A. Thomsen:

> For anti-ryge-fanatikerne er der MEGET der ikke hænger sammen....
>
> Hvis de kunne, ville de sikkert tvangsfjerne alle børn fra forældre
> der ryger...

Et glimrende forslag.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 06-05-08 20:12

On Tue, 06 May 2008 20:28:00 +0200, Ludvig Nielsen. <lunielsen @
yahoo.com> wrote:

>Et glimrende forslag.

Det undrer mig ikke at du mener det...

Du er så overbevist om din egen overlegenhed, at det er sygeligt...

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 06-05-08 20:13

S. A. Thomsen skrev den 06-05-2008:

> Det undrer mig ikke at du mener det...
>
> Du er så overbevist om din egen overlegenhed, at det er sygeligt...

Kan du kun smide med mudder?

Hvis ja, må jeg så forslå:

FUT: dk.snak.mudderkastning

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 06-05-08 20:28

On Tue, 06 May 2008 21:13:12 +0200, Ludvig Nielsen. <lunielsen @
yahoo.com> wrote:

>Kan du kun smide med mudder?

Hvad med at du selv hoppede der over...???

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 06-05-08 20:31

S. A. Thomsen har bragt dette til os:

> Hvad med at du selv hoppede der over...???

Nu er det ikke mig der smider med mudder, så det...

FUT:dk.snak.off-topic

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 06-05-08 19:29

Larsen forklarede:
> Det undrer mig at man kan fyre en dagplejer fordi der bliver røget i huset
> når der ikke er nogen børn. Samtidig kan pjejeforældre ryge som det passer
> dem uden at der sker noget. Det synes jeg ikke hænger sammen.

Det er også meget forkert, der bør og skal være rygeforbud ved
pejeforældre også.

> Jeg er selv ikkeryger, og synes ikke at der skal ryges i nærheden af børn.

Samme her, og helt enig.

--
mvh.

Free Tibet!