Nu er det jer der er de sindsyge!
Fra : Pnic Nicolaysen

Dato : 04-05-08 10:55

I mange år er de mest intelligente og vokale
af Folkepartiets modstandere gjort sindsyge!

Den mest brugte metode er at ødelægge testosteron
niveauet i kroppen på ofret, testosteron har stor
betydning for folks energi of ofret vil blive meget træt.
Og ude af stand til at forsvare sig selv mod bla. veludført
Character Assasination

Desuden er Testosteron niveauet det der afgør størrelsen
på hjernen, efter en del år med sænket Testosteron niveau
bliver hjernen nedbrudt og ofret bliver dumt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Testosterone

Det er det højere Testosteron niveau hos mænd som gør at
den mandelige hjerne er større end den kvindelige, det har dog ikke
stoppet DF´s sindsyge aber fra at ødelægge de kvindelige modstandere af
DF også

Testosteron niveauet bliver sænket/ødelagt med blandt andet
Cholesterol sænkende medicin, Cholesterol bliver brugt af kroppen
til at danne Testosteron.

Efter en del år med nedsat Testosteron er ødelæggelsen af hjernen
så ekstrem at der udvikles skizofreni og andre sygdomme.

Men som regel stoppes ødelæggelsen af testosteronen efter et par
år og ofrene får det meget bedre og lægger ikke mærke til at de er blevet
dummere og højst sandsynligt ikke længere er i stand til at se igennem DF´s
løgnhistorier. Og tilsidst stemmer de DF som resten af fårene.

Hvis du skriver negative ting om DF på nettet. Så husk at passe på dig selv!
For guldet er blevet ødelagt i hele landet!

Og en masse mennesker er blevet manipuleret og afpresset til at medvirke
i ødelæggelsen af Danmark. Men ikke mig!!

I har nok engang set en video i funny home video´s af hvad tortur gjorde ved
mig,
hvor jeg sidder og sviner mig selv til med løgnhistorier og er en savlende
idiot!

btw. Når en person der sidder i en Trance får besked på at ødelægge sig
selv,
sidder de og sviner sig selv til med løgnhistorier(hvis de ikke har noget
sandt at sige,
og det var der ikke i mit tilfælde!) bagefter sidder de og fortæller sande
ting &
løgnhistorier om medlemmer af deres familie og deres vennekreds, dem der
bliver fortalt sande men hemmelige ting om er rasende og tror på
løgnhistorierne
om de andre og dem der er fortalt løgnhistorier om er også rasende!

Alt efter hvor intelligent man er jo mere effektiv er ødelæggelsen!

I mit tilfælde var det specielt en tilsvining(pure løgn) af en fra min
families nabos
familie kombineret med en tilsvining af mig selv(også pure løgn) der højst
sandsynligt
har gjort dem så rasende på mig at de har sagt at det om mig nok passer
fordi jeg er et
sindsygt røvhul når jeg siger sådan noget om dem, men jeg ved det ikke med
sikkerhed, for jeg har ikke engang spurgt dem ad så syg og træt har jeg
været!

Nu hvor jeg er vågnet lidt op en masse år senere gider jeg slet ikke bruge
tid på det!
tilsviningen er fuldsviningen er fuldstændig indkørt. Mit liv er ødelagt og
mit land også!

Der har været en masse hypnose involveret!

Men husk! De kan få hvem som helst til at sige hvad som helst!

Og altid fuck DF!

Ironien er at jeg har gået rundt og ladet som om jeg er u-intelligent en
stor del af mit liv, og
nu sidder jeg og prøver på at virke intelligent og kan dårligt nok stave
rent!

Der sidder en del mennesker i landet og tror at det er deres skyld at jeg
blev ødelagt
i det her omfang, en af dem er overbevist om at det er ham der har gjort det
hele
(og manden er et ufatteligt dumt svin) men ingen af dem fatter at de bare er
manipulerede
tumper der øjeblikkelig bliver ofret når der bliver gravet i det. Et par
prøvede at hjælpe
men er blevet fanget i et eller andet afpresnings vanvid eller manipulation
øjeblikkeligt!

Der render stadig et sindsygt røvhul rundt i landet og bruger hans egen
tilsvining af mig,
til at prøve at få folk til at betale ham for at tilsvine mig med mere lort!

IE. ham den vanvittige har sagt og gjort dit og dat syntes i ikke vi skal
slå os sammen
og få ram på ham!

først er der en der lyver om mig så en anden der bliver rasende over den
første løgn osv
osv.

Der var endda en der formåede at begå landsforræderi(det må det vel være)
ved at sige til mig mens jeg er i en trance "du skal bare selv finde på en
god grund
til at stemme på et dansk folkeparti"
(at hypnotisere folk til at stemme på et bestemt parti er ihvertfald en
forbrydelse
mod demokratiet)

Måden det blev sagt på er i sig selv en svinestreg og et forsøg på at dække
sig ind
("Et" Dansk folkeparti) , men hvad med uafhængige kandidater

Hvad den person så måske er blevet afpresset til efterfølgende(pga sit
landsforræderi)
ved jeg ikke.

/Pnic

Fra : Lars jensen

Dato : 04-05-08 11:06

"Pnic Nicolaysen" <pnic@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> betydning for folks energi of ofret vil blive meget træt.
> Og ude af stand til at forsvare sig selv mod bla. veludført

Jamen det er jo ganske forfærdeligt, jeg kan ikke længere stemme på DF efter
disse grusomme afsløringer.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 04-05-08 11:22

"Lars jensen" <slam@is.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen det er jo ganske forfærdeligt, jeg kan ikke længere stemme på DF
> efter disse grusomme afsløringer.
Du tror det er løgn lige indtil du sidder og stirrer ud i luften.

/Pnic

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 04-05-08 11:49

Lars jensen sendte dette med sin computer:

aioe.org - Hej Frank.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : N/A

Dato : 05-05-08 00:18

Fra : N_B_DK

Dato : 05-05-08 00:18

"Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk> wrote in message

> Du tror det er løgn indtil du sidder og stirrer ud i luften!

Æd en rød pille.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 04-05-08 11:48

Pnic Nicolaysen udtrykte præcist:
....snip

Hold da op, dit testosteron niveau må være lille...

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 04-05-08 11:50

Den 04-05-2008, skrev Ludvig Nielsen.:
> Pnic Nicolaysen udtrykte præcist:
> ...snip
>
> Hold da op, dit testosteron niveau må være lille...

Rettelse:

"lille" burde have været "lavt", beklager fejlen.

--
mvh.

Free Tibet!