Der er mange Josef Fritzl i Danmark
Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 03-05-08 13:45

Der er flere hundredetusinde muhamedanere der behandler deres kvinder og
piger på en lignende måde i dagens Danmark.

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 03-05-08 15:38

Kurt H. Nedergaard wrote:
> Der er flere hundredetusinde muhamedanere der behandler deres kvinder
> og piger på en lignende måde i dagens Danmark.

Gad vide om dumheden har en grænse her i denne gruppe.

Mener du virkeligt hundredtusinder muslimer begår incest
og får børn med deres børn her i Danmark????

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Pernille

Dato : 03-05-08 16:34

<vidal@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Gad vide om dumheden har en grænse her i denne gruppe.
>
> Mener du virkeligt hundredtusinder muslimer begår incest
> og får børn med deres børn her i Danmark????

Mener du virkelig, at du ikke forstår, hvad han mener???????????????

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-05-08 17:37

Pernille wrote:
> <vidal@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Mener du virkelig, at du ikke forstår, hvad han mener???????????????

Hold kæft hvor har dit had gjort dig blind.

/F

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 03-05-08 18:49

Pernille wrote:
> <vidal@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Mener du virkelig, at du ikke forstår, hvad han mener???????????????

Du ser sandeligt tingene i et perspektiv? Jeg tvivler
på, du har børn og hvis du har , vil jeg sige, at med dit
perspektiv er du uegnet som mor.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Pernille

Dato : 03-05-08 20:34

> Du ser sandeligt tingene i et perspektiv? Jeg tvivler
> på, du har børn og hvis du har , vil jeg sige, at med dit
> perspektiv er du uegnet som mor.

Jeg er SUPERMOR!
Hvorfor mener du at jeg er uegnet, som mor?

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-05-08 20:42

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> Jeg er SUPERMOR!
> Hvorfor mener du at jeg er uegnet, som mor?

Måske fordi du forekommer udviklingshæmmet, når man læser dine indlæg på
usenet?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 03-05-08 21:38

Pernille wrote:
> <vidal@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er SUPERMOR!
> Hvorfor mener du at jeg er uegnet, som mor?

Fordi du er ude af stand til at vurdere, hvad der er
godt eller skidt for dine børn. Om deres far, (din mand?)
holder dem fanget i jeres kælder og boller dem i årevis
eller de er tvunget til at gå med tørklæde, det er et fedt
for dig!

Du er i sandhed en supermor.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Pernille

Dato : 04-05-08 08:20

> [...]
> holder dem fanget i jeres kælder og boller dem i årevis
> eller de er tvunget til at gå med tørklæde, det er et fedt

Jeg aner ikke, hvordan du kommer på de tanker!
Jeg har ALDRIG skrevet noget om, at det som Josef Fritzl har gjort, er ok.
Jeg har skrevet, at mange muslimske kvinder og børn lever i "fangeskab",
fordi manden i huset ikke tillader, at de lever eller oplever, på den
vestlige måde. - Trods det, at de selv har valgt at leve i et vestligt land.
Hvordan kan det have noget med mig at gøre. Hvordan kan du vurdere mine
evner, som mor, ud fra det?

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 04-05-08 08:27

Pernille wrote:
> [...]

> leve i et vestligt land. Hvordan kan det have noget med mig at gøre.
> Hvordan kan du vurdere mine evner, som mor, ud fra det?

Det er det, Kurt skriver og du giver ham ret. Det er dårlig
dømmekraft og det gør dig uegnet som mor.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Pernille

Dato : 04-05-08 08:49

<vidal@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er det, Kurt skriver og du giver ham ret. Det er dårlig
> dømmekraft og det gør dig uegnet som mor.

Det er du lige nødt til at forklare!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-05-08 12:11

Pernille wrote:

> Det er du lige nødt til at forklare!

At man ikke kan forstå at der er forskel i at leve et hæmmet liv og så et
liv i fangenskab med incest i lydisoleret kælder, skal man vist være mere
end almindelig ubegavet for at ville sammenligne.

/f

Fra : Peter Bang

Dato : 05-05-08 15:25

Pernille <Hovedst@den> skrev:

>Jeg er SUPERMOR!
>Hvorfor mener du at jeg er uegnet, som mor?

Eventuelt fordi du fremstår, som en hjernedød ko, der rent
faktisk mener, at Kurt har fat i noget, når han mener, at der i
Danmark findes flere hundrede tusinde mennesker, der spærer
deres børn inde i kælderen og avler børn på dem?

Der kan naturligvis også være andre grunde.

Fra : Peter Bang

Dato : 05-05-08 15:27

Pernille <Hovedst@den> skrev:

><vidal@mail.dk> skrev i en meddelelse
>t02.news.tele.dk...

>Mener du virkelig, at du ikke
>forstår, hvad han
>mener???????????????

Når Kurt vælger netop Fritzl som reference i sin sammenligning,
er det så ikke rimeligt enkelt at uddrage, hvad han mener???

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-05-08 16:39

<vidal@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Gad vide om dumheden har en grænse her i denne gruppe.

Næppe. Det er vel derfor, både du og jeg er her?

> Mener du virkeligt hundredtusinder muslimer begår incest
> og får børn med deres børn her i Danmark????

Sikkert. Pernille er ikke skuffens skarpeste kniv, selvom hun tænder
Wilstrup.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 03-05-08 18:52

Jens Bruun wrote:
> <vidal@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Næppe. Det er vel derfor, både du og jeg er her?

Sikkert , lad os kæmpe for retten til dumhed.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 03-05-08 17:20

> [...]
>
> Mener du virkeligt hundredtusinder muslimer begår incest
> og får børn med deres børn her i Danmark????

Du, forbavser mig ikke, så vil jeg hellere tiltales dumheden, en du tiltales
som uvidenhedens moder. Prøv at bruge de små grå.

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 03-05-08 18:46

Kurt H. Nedergaard wrote:
> <vidal@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du, forbavser mig ikke, så vil jeg hellere tiltales dumheden, en du
> tiltales som uvidenhedens moder. Prøv at bruge de små grå.

Jeg ved ikke, om du selv har børn. Men hvis du har,
hvad ville du så helst, at nogen bandt et tørklæde på
deres hovede, eller voldtog dem gennem atten år?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Pernille

Dato : 03-05-08 20:36

> Jeg ved ikke, om du selv har børn. Men hvis du har,
> hvad ville du så helst, at nogen bandt et tørklæde på
> deres hovede, eller voldtog dem gennem atten år?

Den måde, hvorpå muslimske kvinder holdes som fanger, er nok meget
anderledes, en den måde, hvorpå nogle holdes i en kælder. - Men, de
muslimske kvinder er en slags fanger, i deres egne hjem.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-05-08 20:43

> Den måde, hvorpå muslimske kvinder holdes som fanger, er nok meget
> anderledes, en den måde, hvorpå nogle holdes i en kælder. - Men, de
> muslimske kvinder er en slags fanger, i deres egne hjem.

Og du er en fange i dit eget, meget begrænsede intellekt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 03-05-08 21:39

Pernille wrote:
> [...]
> anderledes, en den måde, hvorpå nogle holdes i en kælder. - Men, de
> muslimske kvinder er en slags fanger, i deres egne hjem.

Men hvis det var dine børn, vi taler om, så ville du
ikke kunne se forskel på, om de blev udsat for incest
og voldtægt gennem mange år eller var tvunget til
leve efter en bestem dresskode?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 04-05-08 08:21

On Sat, 3 May 2008 22:38:35 +0200, <vidal@mail.dk> wrote:

>Men hvis det var dine børn, vi taler om, så ville du
>ikke kunne se forskel på, om de blev udsat for incest
>og voldtægt gennem mange år eller var tvunget til
>leve efter en bestem dresskode?

Jeg skal ikke kunne udtale mig om Pernille, men DU er da mentalt
underfrankeret, med de latterlige personangreb du kommer med...

Fra : Pernille

Dato : 04-05-08 08:23

> Men hvis det var dine børn, vi taler om, så ville du
> ikke kunne se forskel på, om de blev udsat for incest
> og voldtægt gennem mange år eller var tvunget til
> leve efter en bestem dresskode?

Sikke du dog vrøvler!
Mine børn er ikke blevet udsat for incest eller voldtægt.
De er voksne nu, og er aldeles velfungerende!

Fra : Peter Bang

Dato : 05-05-08 15:32

Pernille <Hovedst@den> skrev:

>Sikke du dog vrøvler!
>Mine børn er ikke blevet udsat for
>incest eller voldtægt.

Du har tjekket om haven ikke indeholder en kælderskakt, ikke?

>De er voksne nu, og er aldeles
>velfungerende!

Alt er relativt.

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 03-05-08 18:54

Kurt H. Nedergaard wrote:
> <vidal@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du, forbavser mig ikke, så vil jeg hellere tiltales dumheden,

Det er en rettelig betegnelse.

> en du
> tiltales som uvidenhedens moder. Prøv at bruge de små grå.

Hehe, som du gør det?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-08 18:11

vidal@mail.dk wrote:

> Gad vide om dumheden har en grænse her i denne gruppe.
>
> Mener du virkeligt hundredtusinder muslimer begår incest
> og får børn med deres børn her i Danmark????

Flere millioner lever under jorden

Iøvrigt med denne Fritzl, han kan teoretisk få op til 15 års fængsel.
Normalt kommer man jo ikke op på mere end højst halvdelen af strafferammen,
men alligevel, - ville det ikke være urimeligt, hvis han skal sidde i
spjældet i fx fem år?
Nu må vi kigge fremad, som gode mennesker siger, - han har også ret til et
godt otium, - og gjort er gjort, lad os komme videre, strenge straffe
hjælper ikke. Og hvad man ellers plejer at sige.

Fra : Pernille

Dato : 03-05-08 18:46

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> godt otium, - og gjort er gjort, lad os komme videre, strenge straffe
> hjælper ikke. Og hvad man ellers plejer at sige.

Det havde været bedre, for hans ofre, hvis han havde slået dem ihjel.
Han har ødelagt deres liv. De vil aldrig komme til at være velfungerende.
Trist, at han er så gammel. - Han skulle placeres i et 1m2 stort rum, resten
af sit liv.
Tænk, at et menneske kan være så ondskabsfuldt som han.

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 03-05-08 19:09

Pernille wrote:
> [...]
>>

> Det havde været bedre, for hans ofre, hvis han havde slået dem ihjel.
> Han har ødelagt deres liv. De vil aldrig komme til at være

Ja, Pernille, du glimrer endnu engang, Lad os slå ofre for
forbydelser ihjel.

> Trist, at han er så gammel. - Han skulle placeres i et
> 1m2 stort rum, resten af sit liv.
> Tænk, at et menneske kan være så ondskabsfuldt som han.

Jojo, men tænk, hvis han havde tvunget dem til at bære
tørklæde, det havde da været meget værre. Så burde vi
også slå dem ihjel, ikke. Hvordan skulle de bære det resten
af livet.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Pernille

Dato : 03-05-08 20:37

> [...]
> tørklæde, det havde da været meget værre. Så burde vi
> også slå dem ihjel, ikke. Hvordan skulle de bære det resten

Villy, du er FOR dum!!!

Fra : N_B_DK

Dato : 03-05-08 21:11

<vidal@mail.dk> wrote in message
> [...]

Hvad gør man ved dyr, der har levet i fangeskab stort set hele deres
liv, og lider ? der er man humane og afliver dem, så et eller andet sted
forstår jeg nu godt, at man kan mene det havde været mere humant for
ofrene, hvis han havde slået dem ihjel, og det havde det sikkert også
været.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 03-05-08 21:39

N_B_DK wrote:
> [...]
> sted forstår jeg nu godt, at man kan mene det havde været mere humant
> for ofrene, hvis han havde slået dem ihjel, og det havde det sikkert

Synes du også det gælder de muslimske kvinder, der
ifølge Kurt har lidt en skæbne, der er ligeså slem, som
Fritzls børn? Ville det være humant at aflive dem?

Du har nogle mærkværdige normer.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N_B_DK

Dato : 03-05-08 23:07

> Synes du også det gælder de muslimske kvinder, der
> ifølge Kurt har lidt en skæbne, der er ligeså slem, som
> Fritzls børn? Ville det være humant at aflive dem?

Nej det er lige ekstremt nok.

> Du har nogle mærkværdige normer.

Så du vil altså holde liv i et dyr, der lider for din egen personlige
perverse tilfredsstillelse ? der tror jeg nu nok de fleste ville mene
det mest humanske var at aflive dyret.

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 03-05-08 23:29

N_B_DK wrote:
> <vidal@mail.dk> wrote in message

> Nej det er lige ekstremt nok.

Nå, det var da altid en ting.

> Så du vil altså holde liv i et dyr, der lider for din egen personlige
> perverse tilfredsstillelse ? der tror jeg nu nok de fleste ville mene
> det mest humanske var at aflive dyret.

Hehe, jeg har ikke dyr, der lider for min egen personlige,
perverse tilfredsstillelse.

Jeg har overhovedet svært ved at forestille mig, hvad den
sætning betyder???

Du må have et mærkeligt liv.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N_B_DK

Dato : 03-05-08 23:43

> Jeg har overhovedet svært ved at forestille mig, hvad den
> sætning betyder???

En fugl flyver ind i et vindue, og brækker vingen så den ikke vil kunne
flyve igen, den vil derfor langsomt dø da den ikke længere kan skaffe
føde, er det humant at lade den leve i din optik ?

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 04-05-08 08:39

N_B_DK wrote:
> [...]
> kunne flyve igen, den vil derfor langsomt dø da den ikke længere kan
> skaffe føde, er det humant at lade den leve i din optik ?

Jamen, lad os da så få slået Fritzls børn og børnebørn ihjel. Vi
kan da ikke tillade os at holde dem i live for vores egen perverse
tilfredsstillelses skyld. Drab vil helt afgjort være det mest humane.

Det kan være, de ønsker sig tilbage til deres fars kælder, når/hvis
verden møder dem med din udgave af humanismen? Gad vide om
du på din egen måde er en af de mange Josef Fritzl'er, som Kurt
skriver om?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-05-08 12:13

vidal@mail.dk wrote:

> [...]
> verden møder dem med din udgave af humanismen? Gad vide om
> du på din egen måde er en af de mange Josef Fritzl'er, som Kurt

Nicket No_Brain_DK er vel ikke tilfældigt valgt?

/F

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-05-08 01:30

N_B_DK wrote:
> [...]
> sted forstår jeg nu godt, at man kan mene det havde været mere humant
> for ofrene, hvis han havde slået dem ihjel, og det havde det sikkert

Så den eneste rigtige filosofiske udvej for en N_B_DK er selvmord?

/F

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-05-08 01:29

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-05-08 01:29

Pernille wrote:
> [...]
> 1m2 stort rum, resten af sit liv.
> Tænk, at et menneske kan være så ondskabsfuldt som han.

Så på grund af dine onskabsfulde holdninger overfor muslimer er det i orden
at de behandler dig endnu værre?

/F

Fra : Pernille

Dato : 04-05-08 08:30

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Så på grund af dine onskabsfulde holdninger overfor muslimer er det i
> orden at de behandler dig endnu værre?

Det er dog utroligt, hvad man kan læse her i dk.politik.
Jeg har da aldrig udtalt mig om det. Jeg har ingen ondskabfulde holdninger
overfor muslimer.
Sikke du FL og Fidel kan fordreje tingene. I er jo totalt blæste oveni!

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 04-05-08 11:56

On Sun, 4 May 2008 09:29:35 +0200, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

> [...]
>overfor muslimer.
>Sikke du FL og Fidel kan fordreje tingene. I er jo totalt blæste oveni!

Ja, de kan dreje ALT over på "racisme mod ALLE muslimer"...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-05-08 12:15

S. A. Thomsen wrote:

> Ja, de kan dreje ALT over på "racisme mod ALLE muslimer"...

Sikke en gang vrøvl.

Det er sgu ikke os der sammenligner muslimer med Fritzl.

/F

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 04-05-08 12:19

On Sun, 4 May 2008 13:15:29 +0200, "Frank Leegaard"
<frankFJERN@superbruger.dk> wrote:

>Sikke en gang vrøvl.

Hvorfor skrev du så "Så på grund af dine onskabsfulde holdninger
overfor muslimer er det.................." ???

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-05-08 12:44

S. A. Thomsen wrote:

> Hvorfor skrev du så "Så på grund af dine onskabsfulde holdninger
> overfor muslimer er det.................." ???

Fordi man sgu da kun kan være nærmest satanisk i sine holdninger til
muslimer hvis man sammenligner de 2 ting.

/F

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 04-05-08 13:23

On Sun, 4 May 2008 13:43:41 +0200, "Frank Leegaard"
<frankFJERN@superbruger.dk> wrote:

>Fordi man sgu da kun kan være nærmest satanisk i sine holdninger til
>muslimer hvis man sammenligner de 2 ting.

Suk... Fis du over hvor du hører hjemme...

FUT dk.snak.mudderkastning

Fra : Pernille

Dato : 04-05-08 14:49

> Fordi man sgu da kun kan være nærmest satanisk i sine holdninger til
> muslimer hvis man sammenligner de 2 ting.

Sikke noget vrøvl!
Mange muslimske kvinder, i Danmark, lever skam som fanger.
Ikke som de fanger i kælderen hos Fritzl, men alligevel som fanger.
Vågn dog op mand!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-05-08 18:10

Pernille wrote:
> [...]
> Mange muslimske kvinder, i Danmark, lever skam som fanger.
> Ikke som de fanger i kælderen hos Fritzl, men alligevel som fanger.

Det ved jeg da udemærket. En del danske også. Mig bekendt ingen i noget der
minder om Fritzl.

Derfor er en sammenligning latterlig.

/F

Fra : Notion

Dato : 04-05-08 19:06

Pernille skrev:
> [...]
> Mange muslimske kvinder, i Danmark, lever skam som fanger.
> Ikke som de fanger i kælderen hos Fritzl, men alligevel som fanger.

Du mener at alle de "piger" som er flygtet til ”kvindehjemmene” er nogle
sølle piger og de har bare at flytte hjem til deres søde Danske mand
igen? De er måske ikke holdt ”fanget” i adskillige år. Når nej de går
ikke med ”hovedbeklædning”, så det er helt frivilligt at de får bank og
andet godt fra håndknoglen.

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-08 20:23

Notion wrote:

> [...]
> mand igen? De er måske ikke holdt ”fanget” i adskillige år. Når nej
> de går ikke med ”hovedbeklædning”, så det er helt frivilligt at de

Halvdelen af kvinderne i krisecentrene er fra Mellemøsten, og den gruppe
udgør vel højst 2 pct af befolkningen.

Er det også noget af det du forsøger at bortforklare? Derudover mister man
HELE sin omgangskreds, hvis man flygter som muslimsk kvinde, og må ofte leve
i skjul resten af livet, så forskere regner med at tallet reelt er ti til
tyve gange højere. Men det rager dig en papand, bare du kan kaste støv i
øjnene på folk?

Ja, der er OGSÅ thaikvinder som flygter fra danske mænd.

Fra : Notion

Dato : 06-05-08 19:11

Knud Larsen skrev:

> Halvdelen af kvinderne i krisecentrene er fra Mellemøsten, og den gruppe
> udgør vel højst 2 pct af befolkningen.

Og? Det er godt de har et sted at søge hen, nu hvor det er kendt, at
disse kvinder har et meget svagt netværk at trække på i dagligdagen.

> Er det også noget af det du forsøger at bortforklare?

Hvem andre end Pernille forsøger at bortforklare noget her?

> [...]
> i skjul resten af livet, så forskere regner med at tallet reelt er ti til

I dag bruger mange unge muslimske disse centre, til at skjule sig i, for
at undgå arrangeret ægteskab, men vil regeringen støtte op omkring denne
udvikling?

>Men det rager dig en papand, bare du kan kaste støv i
> øjnene på folk?

Hvem var det, som gjorde Pernille bekendt med at mange kvinder, (ikke
kun muslimske) har store problemer i hjemmet?

Er det sådan at du er tilhænger af vold mod Danske kvinder og det er
okay, bare det ikke bliver sagt højt?

> Ja, der er OGSÅ thaikvinder som flygter fra danske mænd.

Ja jeg kender da også Filippinske, Vietnamesiske, Russiske kvinder som
har benyttet krisecentre.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-05-08 12:15

Pernille wrote:

> [...]
> holdninger overfor muslimer.
> Sikke du FL og Fidel kan fordreje tingene. I er jo totalt blæste

At ikke tage afstand fra Kurt Nederdrægtigs indlæg er onskabsfuldt.

At støtte det er nærmest satanisk.

/F

Fra : Pernille

Dato : 04-05-08 14:50

> At ikke tage afstand fra Kurt Nederdrægtigs indlæg er onskabsfuldt.
>
> At støtte det er nærmest satanisk.

Du er LAAAAANGT UDE!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-05-08 18:11

Pernille wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Du er LAAAAANGT UDE!

Desværre Pernille. Det er dig der er langt ude. Din støtte til nederdrægtige
sammenligninger kan du ikke snakke dig ud af.

/F

Fra : Pernille

Dato : 04-05-08 19:59

> Desværre Pernille. Det er dig der er langt ude. Din støtte til
> nederdrægtige sammenligninger kan du ikke snakke dig ud af.

Jeg kan umuligt tage dig alvorligt.
Slut her fra.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-05-08 21:41

Pernille wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan umuligt tage dig alvorligt.
> Slut her fra.

Glæder mig at du vil lægge nederdrægtigheden på hylden.

Klæder ingen SUPERMOR.

/F

Fra : @

Dato : 03-05-08 19:17

On Sat, 3 May 2008 16:38:12 +0200, <vidal@mail.dk> wrote:

>Gad vide om dumheden har en grænse her i denne gruppe.

du kan enten se i et spejl

eller læse AHW's indlæg

eller læse koranen

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 03-05-08 21:39

@ wrote:

> du kan enten se i et spejl
>
> eller læse AHW's indlæg
>
> eller læse koranen

Jaja, Snøbel, men forhold dig lige til dette:

- læs koranen og find at den beskriver at araberne er en guds
udvalgte folk som er udpeget til at herske over alle andre -

Det må da være et svar, du forstår.

Og ikke noget udenomsvås og sidestep, tak.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Pernille

Dato : 03-05-08 16:33

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Der er flere hundredetusinde muhamedanere der behandler deres kvinder og
> piger på en lignende måde i dagens Danmark.

Ja, sådan cirka...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-05-08 17:39

Pernille wrote:
> "Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:481c5e49$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Ja, sådan cirka...

og du er sådan cirka meget ubegavet.

/F

Fra : Pernille

Dato : 03-05-08 18:47

> og du er sådan cirka meget ubegavet.

Din mening tæller slet ikke hos mig!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-05-08 01:28

Pernille wrote:

> Din mening tæller slet ikke hos mig!

Det gør så ikke dine synspunkter klogere.

Analogien er helt ude i skoven.

At du kan tilslutte dig den, kan kun ses som ubegavethed.

/F

Fra : Ralph

Dato : 03-05-08 17:40

> Ja, sådan cirka...

Der er da nok, tre, eller to eller....

--
Ralph

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 03-05-08 18:50

Pernille wrote:
> "Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:481c5e49$0$15878$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Ja, sådan cirka...

Smukt, som I rammer bunden sammen.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Pernille

Dato : 03-05-08 20:38

> Smukt, som I rammer bunden sammen.

Du er for dum Villy!!!

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 03-05-08 21:39

Pernille wrote:
> <vidal@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du er for dum Villy!!!

Det betragter jeg som en ros, når du siger det.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Pernille

Dato : 04-05-08 08:31

> Det betragter jeg som en ros, når du siger det.

Ja, det havde jeg skam gættet!

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 03-05-08 18:42

"Kurt H. Nedergaard" skrev i en meddelelse

> Der er flere hundredetusinde muhamedanere der behandler >deres kvinder og
> piger på en lignende måde i dagens Danmark.

Jeg fatter simpelt hen ikke at du og andre gider blive ved med at komme med
den slags flimmer indlæg .
Ingen tvivle om at der er undertrykte kvinder blandt Muslimer i DK , men
hundretusinde !!.
Det eneste du og andre opnår ved den slags indlæg er
at flere og flere springer let og elefant hen over jeres indlæg.
Normalt ville jeg ikke reflekterer på et sådant indlæg , havde det ikke
været for den sidste diskusion om Dk.politik og Dk.invandring.

Hvis man vil overbevise andre om farligheden ved Islam , skulle sandheden
være tilstrækelig.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-05-08 18:59

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:481ca3fd$0$56787$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Hvis man vil overbevise andre om farligheden ved Islam , skulle
> sandheden være tilstrækelig.

Well spoken.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Den Svage Ånd

Dato : 03-05-08 11:43

On 3 Maj, 14:44, "Kurt H. Nedergaard" <kurtnederga...@privat.tele.dk>
wrote:
> Der er flere hundredetusinde muhamedanere der behandler deres kvinder og
> piger på en lignende måde i dagens Danmark.

Det er i hverttilfælde LØGN...

Mvh
PJC
"Der findes STADIG IKKE dumme spørgsmål"
Dansk Idiotforening

Fra : Notion

Dato : 04-05-08 19:07

Kurt H. Nedergaard skrev:
> Der er flere hundredetusinde muhamedanere der behandler deres kvinder og
> piger på en lignende måde i dagens Danmark.

Hvis det er det ”klogeste” du til dato har skrevet, så forstår du vel
hvorfor din familie ikke vil kendes ved dig.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 04-05-08 21:49

"Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> skrev i en meddelelse

> Hvis det er det ”klogeste” du til dato har skrevet, så forstår du vel
> hvorfor din familie ikke vil kendes ved dig.

Det har jeg ikke bemærke, men skulle det være tilfældet er det også
ligegyldig.........

Den muhamedanske invasion i Danmark er sammenligning med pest.

Fra : Notion

Dato : 06-05-08 19:13

Kurt H. Nedergaard skrev:
> "Notion" <notion_dk2006@yahoo.com.ph> skrev i en meddelelse
>
> Det har jeg ikke bemærke, men skulle det være tilfældet er det også
> ligegyldig.........

For dig ja, men det siger jo ikke så meget om din gerning for samfundet.
Tror ikke det har så meget interesse at det kan måles som værdiskabende.

> Den muhamedanske invasion i Danmark er sammenligning med pest.

OG DF er smittebære for at den kan forsætte, ja alt er relativt.

Fra : E.M.

Dato : 08-05-08 16:45

> Den muhamedanske invasion i Danmark er sammenligning med pest.

Nix, pest kan helbredes.

E.M.