Knob.
Fra : verner

Dato : 20-07-01 14:08

Hej skulle der være en der ved hvor der er en hjemmeside
hvor jeg kan se de forskellige knob.

Verner.

Fra : Claus Frørup

Dato : 20-07-01 14:46

Isang tao pinangalanan verner nagsulat :

>Hej skulle der være en der ved hvor der er en hjemmeside
>hvor jeg kan se de forskellige knob.
>
>Verner.
http://www.google.com indtaster du "knots" og får et par tusinde
links.... det første er:
http://www.earlham.edu/~peters/knotlink.htm#sailing

--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et af mine indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.

Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 20-07-01 15:30

Hvis ikke du er god til udenlandsk har jeg lagt de mest almindelige på
http://MAXImalt.dk.

/Bjarke

Fra : Claus Frørup

Dato : 20-07-01 18:51

Isang tao pinangalanan "Bjarke M. Christensen"
<BMC@GreveStrand.dk(fjern)> nagsulat :

>Hvis ikke du er god til udenlandsk har jeg lagt de mest almindelige på
>http://MAXImalt.dk.

Æv også..... jeg glemte helt at nævne din side....undskyld