"Daniel Stjernholm" <skumling@skumlenet.dk> wrote in message
news:3b5861a8.22427856@news.tele.dk...
> Men det kan man godt. I hvertfald på Pro@ccess ADSL - når jeg
> bestiller, har jeg to felter - "Ønsket hastighed" og "Mindst
> acceptable hastighed".
- men kan man med det med NetExpress, Bredbånd/ADSL, WebSpeedK1K2K3 og
vicrapogrupPro@ExpressAdvantageSL?
TeleDanmarks priser og services er et stort rod og ingen inklusiv
Teledanmarks (eller hedder det TDC eller OnCable eller..) salgsmedarbejdere
kan finde ud af det.
TDCs kunder som jeg ønsker først og fremmest ADSL. Alt det andet pis er i
startfasen kun støj(!) for mig og TDC. Tænk, hvis man trykkede på en knap
der hed ADSL hvorefter TDC undersøgte linjekvalitet med og uden ISDN og
meldte tilbage hvad man så kunne få? Er det virkelig for meget forlangt?
Iøvrigt er det ikke kun ADSL den er galt med. Jeg er en af de sidste
danskere som ikke har en mobiltelefon. I forbindelse med oprettelsen af
bredbånd/adsl besluttede jeg mig for, at jeg måske gerne vil have en mobil
og gerne en til kæresten også. Jeg er civilingeniør, IT-arkitekt og under 35
så man skulle tro, at jeg ville kunne finde ud af. Men efter at have gloet
på VIC, Duet, Duet 15, Duet 45 og Duet Family og sytten forskellige
prislister (som ikke passer indbyrdes) har jeg opgivet det. Heldigvis kan
jeg ikke få bredbånd/adsl på min ISDN for så ville det virkelig blive svært.
ISDN giver 20% rabat med favoritaftale, mens POTS giver 15%. Med en 5%
besparelse for 50 kr om måneden skal man have en telefonregning på over
1000kr om måneden, men tilgengæld er dataopkald fra ISDN til ISDN billige.
Er voiceopkald fra ISDN til ISDN dataopkald? Who knows and who cares.
Snip fra
http://www.teledanmark.dk/forsider/hvem_er_vi.htm
<qoute>
Fremragende kundeservice
TDC Tele Danmarks mål er at levere fremragende kundeservice. Veluddannede
medarbejdere på TDC Tele Danmarks call centre hjælper kunderne med alt fra
regninger og rabatter til betjening af udstyr og teknologi.
</quote>
TDC mener åbenbart, at det er call centrenes opgave at gøre produkterne
overskuelige. Mon ikke det var værd at prøve det modsatte?
Søren