Børnevenlige campingpladser på Thassos, Gr~
Fra : bo@familiendudek.dk

Dato : 28-06-08 04:04

Hey

Vi er bosidden i Plovdiv i den sydvestlige del af Bulgarien. Vi har
besluttet, at vi pakker bilen om en lille uge med vores amatør-camping
grej (et 1800 kroners Outwell telt og diverse plastic-service) og
kører til øen Thassos, Grækenland. Vi har lige under 500km til øen.

Jeg har googlet en del, og kan finde navne men ingen superbeskrivelser
med billeder eller deciderede websites for campingpladser på denne ø.

Pt. har jeg følgende navne på pladser:

Persefs
Prinos
Daedalos
Pefkari
Chrissi Ammoudia
Golden Beach
Nisteri
Alexandria

Vi har to drenge på 3 og 5 år, så børnevenligheden skal selvfølgelig
være i top. Ud over dette, vil en beliggenhed på eller tæt ved strand
være super - forbindelser til småbyer mm. er ikke så vigtig, da vi
kører i egen bil.

Vi var afsted til det sydlige Kroatien sidste år med samme udstyr og
børn, og det var en supersucces. Her i Bulgarien er vi vant til 30-40
grader, så det er ikke supervigtigt, at det ligger vildt afkølet.

Erfaringer med campingpladser på øen?
Priser?
Billeder?
Links?
Andet?

Mange gode hilsner
Bo Kamp Dudek
www.familiendudek.dk

Fra : Bo

Dato : 01-07-08 09:32

On 28 Jun., 13:03, b...@familiendudek.dk wrote:
> [...]
> børn, og det var en supersucces. Her i Bulgarien er vi vant til 30-40
> grader, så det er ikke supervigtigt, at det ligger vildt afkølet.

http://www.thassos-island.de/pages/motorent-tassos/ med 5
campingpladser nævnt, de tyske siter viser gerne "lidt mere" vh Bo