Reservedele fra Biltema
Fra : Steen

Dato : 02-07-08 01:39

Hej i gruppen

Er der nogle i gruppen der har erfaring med reservedele fra Biltema,
her tænker jeg på kvaliteten er den i orden eller skal man som
udgangspunkt købe originale dele.

Mvh.
Steen

Fra : Preben Kohl Lauritze~

Dato : 02-07-08 09:53

Hej Steen,

Jeg har kun gode erfaringer med køb af reservedele til biler i Biltema.
Jeg har købt bremseskiver, klodser, bakker, hjullejer, forfjedre,
oliefilter, luftfilter, støddæmper, viskerblade, ventilatorrem, tændrør,
forlygte, blinklys, pære m.m.
Styretøjsdele køber jeg ikke hos Biltema.
Biltema har desuden noget rigtig godt værktøj i en god (hæderlig) kvalitet.

Fra : Steen

Dato : 02-07-08 03:04

On 2 Jul., 10:52, "Preben Kohl Lauritzen" <k...@privat.dk> wrote:
> [...]
> Styretøjsdele køber jeg ikke hos Biltema.
> Biltema har desuden noget rigtig godt værktøj i en god (hæderlig) kvalitet.

Hvorfor køber du ikke Styretøjsdele i Biltema, jeg skal bruge en ny
bærearm... men sådan en vil du ikke anbefalde at jeg køber i Biltema.

Steen

Fra : Preben Kohl Lauritze~

Dato : 02-07-08 21:25

Hej igen Steen,

Jeg tænker her mere på styrekugler og sporstænger. Dem køber jeg rimeligt
billigt på et autoriseret værksted (Mercedes 190D) - 300 kr. for ydre og
indre styrekugle monteret på sporstangen!

Jeg har ikke prøvet at skifte bærearm eller bærekugler, det er nok en lidt
for stor en mundfuld for mig (perlegrusmekaniker), men jeg tror kvaliteten
hos Biltema er helt OK.

Bremsekalibre køber jeg hos: Gør Det Selv Værkstedet ApS, Bådehavnsgade 4,
Kbh
http://www.gordetselv.dk/index.htm