Nissan Primera 2001 nøgle søges.
Fra : Leif

Dato : 29-06-08 21:58

Kender I til et sted hvor jeg kan få den elektroniske del af sådan en nøgle
uden at skulle købe det hele til flere tusinde kroner?

Gerne brugt - bare elektronikken virker.
Mit problem er at gummiet & kontakten er slidt i stykker af neglen.

Mvh, Leif

Fra : Andersen [3650]

Dato : 29-06-08 22:30

"Leif" <Den fårduikke@her.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Gerne brugt - bare elektronikken virker.
> Mit problem er at gummiet & kontakten er slidt i stykker af neglen.

Der er da nogle nøglesnedkerier der kan lave
kopier med indbygget fj.betj. og startspær.
Kan ikke lige pinpointe en men mon ikke Google kan

Fra : Tau

Dato : 30-06-08 06:15

> [...]
>
> Gerne brugt - bare elektronikken virker.
> Mit problem er at gummiet & kontakten er slidt i stykker af neglen.

Hej Leif jeg forstår ikke lige problemet. Har du kodekortet der fulgte med
nøglerne, bør der kunne bestilles nye nøgler uden den store helt udgift.
Jeg tror ikke de kaln laves som pirat kopier, og heldigvis for det.

mvh
Poul

Fra : Leif

Dato : 30-06-08 16:22

"Tau" <craner@craner.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> nøglerne, bør der kunne bestilles nye nøgler uden den store helt udgift.
> Jeg tror ikke de kaln laves som pirat kopier, og heldigvis for det.

Min org. er defekt - troede det var fordi gummiet over trykknapper
er revnet, men der er kommet vand ind en efter en tur i regnvejr.
Kan ikke kodes mere efter optørring.

Ønsker den del der er elektronik og batteri-holder - ikke nøgledelen.

De kan købes nye og org., men til en for høj pris synes jeg.
Har været omkring et par huggere uden held, så det er vist en sliddel.

Har stadig en der dur.

Mvh, Leif