Sikring til 12V i bagagerum i Passat
Fra : Thomas

Dato : 25-06-08 15:06

Hej alle,

Jeg har en Passat stc. fra 2004. I bagagerummet har jeg to 12 volts stik.
Med en defekt køleboks er det lykkedes mig at brænde sikringen over.

Jeg har kigget alle sikringerne igennem i sikringsboksen ved fordøren i
venstre side, og de har åbenbart ikke noget med de to stik i bagagerummet at
gøre.

Hvis ikke den sidder sammen med sikringen til de øvrige 12 volt stik i
bilen... hvor sidder sikringen til 12V i bagagerummet så henne?

Mvh.
Thomas

Fra : Lund

Dato : 25-06-08 15:54

Kan det mon være, at det sidder i et styrepanel i bagagerummet?

Opel og andre mærker har sådan en tavle, til f.eks. PDC, alarm, træk m.v.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-06-08 15:56

Lund skriver:

> Kan det mon være, at det sidder i et styrepanel i bagagerummet?

Eller i motorrummet - ja.

Anyhow så står det sku nok i instruktionsbogen......

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Thomas

Dato : 25-06-08 16:10

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> Lund skriver:

> Eller i motorrummet - ja.
>
> Anyhow så står det sku nok i instruktionsbogen......

Nope. Det gør det faktisk ikke... og ja, jeg har kigget meget godt efter.

Jeg har spurgt på to VW værksteder, og enten er det en velbevaret
hemmelighed - eller også ved de det ikke sådan lige på stående fod. Det
virker bare lidt øf, at skulle aflevere bilen på værksted for at få skiftet
en sikring til et 12V stik.

Thomas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-06-08 18:42

Thomas skriver:

> Nope. Det gør det faktisk ikke... og ja, jeg har kigget meget godt efter.

Har du tjekket sirkingsboksen i motorrummet ?

> [...]
> virker bare lidt øf, at skulle aflevere bilen på værksted for at få skiftet

Det var lige godt......

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 30-06-08 14:50

"Thomas" <ts@tschmidtFJERN.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har spurgt på to VW værksteder, og enten er det en velbevaret
> hemmelighed - eller også ved de det ikke sådan lige på stående fod.

Jeg gætter på du har spurgt SMC og at den ene af forretningerne var Esbjerg
:)

--
Per
Solsejl Isabella, velholdt, A-mål 925 cm sælges. Fjern fjern i mailadresse

Fra : Thomas

Dato : 25-06-08 16:33

"Lund" <tNOSPAM@lund.mail.dk> wrote in message

> Kan det mon være, at det sidder i et styrepanel i bagagerummet?
>
> Opel og andre mærker har sådan en tavle, til f.eks. PDC, alarm, træk m.v.

Fra bagsiden af panelet kan jeg følge ledningerne fra stikkene ind i en af
de store ledningssamlinger, der fører frem i bilen. Mit bedste bud er
derfor, at sikringen må sidde et eller andet sted i nærheden af
instrumentpanelet.

.... men det er desværre et vidt begreb.

Thomas

Fra : thl

Dato : 25-06-08 12:26

On 25 Jun., 17:33, "Thomas" <t...@tschmidtFJERN.dk> wrote:
> [...]
> de store ledningssamlinger, der fører frem i bilen. Mit bedste bud er
> derfor, at sikringen må sidde et eller andet sted i nærheden af

Mon ikke der er lidt hjælp at hente her:

Where is Power outlet fuse for 2000 passat?
In: European Cars

The rear seat 12v power outlet fuse is the 20A fuse located above the
relay panel, which is located behind the lower dash panel (below the
steering wheel).

The luggage compartment power outlet fuse(s) are the 20A fuses below
the same relay panel.

see http://www.b5one.com/forum/viewtopic.php?t=5622 for a description
of how to access the relay panel.

mvh

Thorbjørn

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 30-06-08 14:52

"thl" <lykkebo47@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]

> steering wheel).

> The luggage compartment power outlet fuse(s) are the 20A fuses below

Det ku´ da i det mindste lukke munden på ham :)

Fra : thl

Dato : 30-06-08 17:12

On 30 Jun., 15:51, "Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk>
wrote:

> [...]
> Per
> Solsejl Isabella, velholdt, A-mål 925 cm sælges. Fjern fjern i mailadresse

Det er ikke til at vide, det kan være at der stadig arbejdes med
forskelligartet
teknisk apparatur,- sikringen er jo monteret med teksten på
hovedet .).

Mvh
Thorbjørn