Reservedele til Ford Escort
Fra : Steen

Dato : 22-06-08 06:40

Hej i gruppen

Bil: Ford Escort 1.6 fra 1996

Kan man med fordel købe reservedele i Sverige. Er der evt: nogle i
gruppen der kender nogle gode hjemmesider med ( nye eller brugte
reservedele ) til min Ford.

Mvh.
Steen

Fra : Niels Bengaard

Dato : 22-06-08 17:46

"Steen" <engagermann@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Tjek med Ford først, Escort har billige reservedele også de originale.

Mvh Niels

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-06-08 19:57

Hej!

Steen wrote:

> Bil: Ford Escort 1.6 fra 1996
>
> Kan man med fordel købe reservedele i Sverige. Er der evt: nogle i
> gruppen der kender nogle gode hjemmesider med ( nye eller brugte
> reservedele ) til min Ford.

Som skrevet, Ford er ret billige med de normale stumper til den :)

Hvis du står og mangler styrkugler har jeg et nyt sæt til præcis din, og
ligeledes har jeg bøsninger til krængningsstabilisatoren og lidt andet. Meld ud
hvad du mangler :)

Hvis det er noget specielt så kigger du forbi en hugger - der er massere af
Escorter hos dem.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Steen

Dato : 22-06-08 14:53

On 22 Jun., 20:56, Kim Voss Schrader <usen...@mumbojumbo.dk> wrote:
> [...]
> hvad du mangler :)
>
> Hvis det er noget specielt så kigger du forbi en hugger - der er massere af

Hej igen.

Jeg har købt bilen af min søn og han har sænket den, så den er mega
hård i affjedringen... og det er ikke lige mig, så derfor vil jeg lige
finde ud af hvad det koster for nye støddæmper og fjeder... så den er
til at holde at køre i

Mvh.
Steen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-06-08 22:18

Hej!

Steen wrote:
> [...]
> hård i affjedringen... og det er ikke lige mig, så derfor vil jeg lige
> finde ud af hvad det koster for nye støddæmper og fjeder... så den er

Har han ikke gemt det originale setup?

Ellers kigger du nok på dele til ca. 400,- pr fjeder og små 3kkr for Monroe
dæmpere hele vejen rundt.

Mit råd: Kig den grundigt igennem for rust inden du ofrer dét på den :)

Hvad slap du for den?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : N/A

Dato : 22-06-08 22:33

Fra : N/A

Dato : 22-06-08 22:18

Fra : Steen

Dato : 22-06-08 15:31

On 22 Jun., 23:17, Kim Voss Schrader <usen...@mumbojumbo.dk> wrote:
> [...]
> dæmpere hele vejen rundt.
>
> Mit råd: Kig den grundigt igennem for rust inden du ofrer dét på den :)

10.000 kr. så det var ikke så galt

Mvh.
Steen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-06-08 22:33

Hej!

Steen wrote:
> 10.000 kr. så det var ikke så galt

Nej, det er vel ok. Indtil du kigger vangerne igennem ;)

Har du billeder? :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : N/A

Dato : 22-06-08 22:54

Fra : Steen

Dato : 22-06-08 15:51

On 22 Jun., 23:33, Kim Voss Schrader <usen...@mumbojumbo.dk> wrote:
> Hej!

> Nej, det er vel ok. Indtil du kigger vangerne igennem ;)
>
> Har du billeder? :)
>
> --
> Mvh, Kim Voss Schrader

Nej, jeg har ingen billeder... den er lige blevet synet uden
anmærkninger, så helt galt kan det vel ikke være...

Mvh.

Steen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-06-08 22:54

Hej!

Steen wrote:
> Nej, jeg har ingen billeder... den er lige blevet synet uden
> anmærkninger, så helt galt kan det vel ikke være...

Nej, sikkert ikke. Ville bare lige sikre mig du ikke postede penge i den, og så
opdagede alle dens fejl. Det er set før...

God fornøjelse med den. De kører faktisk ok de Escorter. Min har trillet 292kkm
efterhånden og jeg har aldrig lavet så meget som en bule i den :) Har været
chauffør siden 139kkm.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Steen

Dato : 22-06-08 15:59

On 22 Jun., 23:53, Kim Voss Schrader <usen...@mumbojumbo.dk> wrote:
> [...]
> efterhånden og jeg har aldrig lavet så meget som en bule i den :) Har været

Takker for svarene

Mvh.
Steen