Skoda fabia. 2 Service. Hvor?
Fra : Erik

Dato : 21-06-08 22:54

Hejsa

Det er ved, at være tid til 2. service på vores Fabia fra 2006.

Hvilket værksted kan vi med fordel vælge i Storkøbenhavn. Mht. pris,
service, kvalitet?

Mvh
ERik

Fra : Z

Dato : 24-06-08 06:58

> Det er ved, at være tid til 2. service på vores Fabia fra 2006.
>
> Hvilket værksted kan vi med fordel vælge i Storkøbenhavn. Mht. pris,
> service, kvalitet?

Finder du ud af noget, hører jeg gerne fra dig
Jeg har en '01 som nærmer sig et 90.000km's service. - Og nok noget
rustbekyttelse også. Tidligere ejer har overholdt de årlige
rustbeskyttelser, så man nænner næsten ikke at lade være