Forskel på Defa alarmer.
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-06-08 13:36

Hej

Nogen der ved hvad forskel der er på disse 2 alarmer:

Defa 821X
Defa 821XG

Ja, jeg kan godt se at forskellen er et G, men udover det

Kan en Defa 821XG få tilsluttet samme 3-punkts boks som 821X,
og derved blive en 823XG?

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Mogens

Dato : 21-06-08 15:48

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nogen der ved hvad forskel der er på disse 2 alarmer:
> Defa 821X og Defa 821XG
> Ja, jeg kan godt se at forskellen er et G, men udover det

http://aus.defa.com/en/documents/8012-H.pdf
Se side 17 -> G = glasknusedetektor

Jeg kan godt se, at de forskellige forhandlere på nettet skriver denne
detektor som værende en del af udstyret i de 2 modeller, men da der er en
synlig prisforskel på 821X og 821XG tror jeg, de er forkerte på den...

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-06-08 19:57

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> detektor som værende en del af udstyret i de 2 modeller, men da der er en
> synlig prisforskel på 821X og 821XG tror jeg, de er forkerte på den...

Havde en mistanke til netop glasknusedetktoren,
men rart at få det bekræftet.

Takker for hjælpen

--
mvh Uffe