Kedelig kvartfinale + agurketid + google m~
Fra : Peter Dalgaard

Dato : 20-06-08 21:48

Inspireret af en uinspirerende fodboldkamp + en praktikantartikel på eb.dk
har jeg fundet frem til følgende ruteplan, som gruppens læsere sikkert vil
finde interesse i

http://kortlink.dk/5f5f

Bemærk at der er noget kortere afstand mellem de to sidste destinationer,
men der er til gengæld en grænse der skal overskrides.

Fra : -= JF =-

Dato : 20-06-08 22:07

Peter Dalgaard skrev:

> Bemærk at der er noget kortere afstand mellem de to sidste destinationer,
> men der er til gengæld en grænse der skal overskrides.
Godt set

Satans til kinky tyskere

--
Mvh. John

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 21-06-08 00:38

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> Godt set
>
> Satans til kinky tyskere

Men det er vel ikke meget værre end os andre der kan tage den rundt mellem
Sæd, Tarm, Lem og Balle

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : Finn Guldmann

Dato : 21-06-08 07:36

Ole Gaarde Kristensen skrev:
> Men det er vel ikke meget værre end os andre der kan tage den rundt mellem
> Sæd, Tarm, Lem og Balle

Og blive Røved på vejen.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk
(QSH: Hjemme på weekend)

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 21-06-08 08:32

> Og blive Røved på vejen.

For til sidst at slutte turen i Helved...

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Claus Frørup

Dato : 21-06-08 14:43

Isang tao pinangalanan, Andreas M. Hansen nagsulat:

Ja, så kan man godt blive øm på Ballen

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 22-06-08 00:27

"Claus Frørup" <Claus@froerup.dk> skrev i en meddelelse
> Isang tao pinangalanan, Andreas M. Hansen nagsulat:

> Ja, så kan man godt blive øm på Ballen

Gør man ikke kun det når man har været en tur over G-strengen?

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved