Advarsel fra politiet
Fra : Mikael

Dato : 20-06-08 08:58

http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyheder/Hovedstadsomraadet/2008/06/20/152957.htm?rss=true®ional

Der er nu igen nogle luskebukse på spil på sjælland. Tag jer i agt.

Mikael

Fra : Billy the kid

Dato : 20-06-08 16:36

Mikael wrote:
> http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyheder/Hovedstadsomraadet/2008/06/20/152957.htm?rss=true®ional
>
> Der er nu igen nogle luskebukse på spil på sjælland. Tag jer i agt.
>
> Mikael

Næste gang en panser vil hive mig ind til siden, så kan jeg altså bare
trykke speederen i bund og hvis de endeligt stopper mig, så kan jeg bare
sig at politiet selv har sagt at man bare skal køre videre og de kan
læse mere på dr.dk.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-06-08 16:55

Billy the kid <invalid_billy@the_invalid_kid.org> wrote in

> Næste gang en panser vil hive mig ind til siden, så kan jeg altså bare
> trykke speederen i bund og hvis de endeligt stopper mig, så kan jeg bare
> sig at politiet selv har sagt at man bare skal køre videre og de kan

Det gjorde min onkel i hans lastbil - der stod en mand på en mørk vej og
viftede med armen. Hornet i bund og forbi. Det var så politiet...

Fra : Niels Pein

Dato : 20-06-08 20:52

"Henrik Stidsen" skrev ...
> Billy the kid wrote

> Det gjorde min onkel i hans lastbil - der stod en mand på en mørk vej og
> viftede med armen. Hornet i bund og forbi. Det var så politiet...

Og så i en anden mands lastbil, tsk tsk. Var den stjålet?
(sorry, ku' ikke' la' vær')
--
Hilsen Niels

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 21-06-08 01:00

"Niels Pein" <fornavn@efternavn.landekode> wrote in

> Og så i en anden mands lastbil, tsk tsk. Var den stjålet?
> (sorry, ku' ikke' la' vær')

Går ud fra det var vognmandens ;)

Fra : Brian Larsen

Dato : 20-06-08 09:44

On Jun 20, 4:58 pm, Mikael <MikLar...@gmail.com> wrote:
> http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyheder/Hovedstadsomraadet/2008/06/20/1...
>
> Der er nu igen nogle luskebukse på spil på sjælland. Tag jer i agt.
>
> Mikael

Hvis de ikke overfalder nogen men bare bliver grove i munden, hvad
står de så og vinker folk ind for?
Der kan da vel ikke være penge i at tale groft til hjælpende folk..

--
// brian

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-08 18:55

"Brian Larsen" <brian.lund.larsen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyheder/Hovedstadsomraadet/2008/06/20/1...
>
> Der er nu igen nogle luskebukse på spil på sjælland. Tag jer i agt.

Mon ikke der er folk som føler sig presset i situationen hvis den udvikler
sig og bare betaler for at komme væk?
Jeg kender ikke til fremgangsmåden, men bare en anelse jeg har.

--
/HB

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-06-08 16:29

"Brian Larsen" <brian.lund.larsen@gmail.com> skrev i meddelelsen

Hvis de ikke overfalder nogen men bare bliver grove i munden, hvad
står de så og vinker folk ind for?

De sælger smykker (som ikke er en pind værd) eller tigger penge til benzin,
reparation m.m.

Den anden dag blev der advaret imod dem flere gange på trafikradioen. Jeg
undrede mig over hvorfor politiet ikke bare kørte ud og fjernede dem - men
det er vel det sædvanlige - ingen overskud til den slags. De advarede endda
flere gange om hvor de var på radioen!

Fra : Mikael

Dato : 20-06-08 12:37

On 20 Jun., 17:44, Brian Larsen <brian.lund.lar...@gmail.com> wrote:

> Hvis de ikke overfalder nogen men bare bliver grove i munden, hvad
> står de så og vinker folk ind for?
> Der kan da vel ikke være penge i at tale groft til hjælpende folk..

Sidste år forsøgte de sig vist med at du skulle komme hen til deres
bil og hjælpe og mens du gjorde det var der nogen som krøb frem fra et
skjul og tog hvad du havde af løsdele i bilen, eller også bliver de så
glade for at du vil hjælpe dem så du skal ha noget som tak for
hjælpen, det kan være guldure, skindjakker osv. og inden du har set
dig om har du sagt ja til at købe det af dem og hvis du så ikke
betaler bliver de grove.

Mikael

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 20-06-08 19:47

"Mikael" skrev

> ... eller også bliver de så glade for at du vil hjælpe dem så du
> skal ha noget som tak for hjælpen, det kan være guldure,
> skindjakker osv.

Du mener vel gulure eller skinjakker?

For et par år siden da jeg gik langs vejen blev jeg prajet af en bil hvor de
ville sælge "smykker" for at kunne købe benzin, yeah right :(

- Peter

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-08 21:49

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "Mikael" skrev

> Du mener vel gulure eller skinjakker?

Hvad er en gulure?

Mvh M

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-06-08 21:54

<Makulator> skrev i en meddelelse

> "Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er en gulure?

Mon ikke det er et ur der skinner gult, uden at indholde spor af guld

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Mogens

Dato : 20-06-08 21:55

<Makulator> skrev i en meddelelse

> Hvad er en gulure?

Sol-ur til armen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 20-06-08 22:56

<Makulator> skrev

> Hvad er en gulure?

Måske skulle man opkøbe et lille lager alligevel, kan være der er penge i
det?

Hvis du tilbudt et billigt gult ur på gaden så er det med garanti lavet af
messing eller lign materialer og kan stort set kun bruges som kasteskyts for
at få ram på sælgeren

- Peter

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-06-08 10:01

> <Makulator> skrev

> Måske skulle man opkøbe et lille lager alligevel, kan være der er penge i
> det?

Nok ikke særlig mange 25-ører.

> Hvis du tilbudt et billigt gult ur på gaden så er det med garanti lavet af
> messing eller lign materialer og kan stort set kun bruges som kasteskyts
> for at få ram på sælgeren

Så skal du eddermukkme være dygtig.
Efter hvad jeg har hørt/læst, så kunne bemeldte personager med lethed stille
op til olympiaden og vinde.
Hvis det ikke var for det lille faktum at de jo er proffesionelle

Jeg tror der er flere penge i makulerings-branchen

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Mikael

Dato : 22-06-08 14:09

On 21 Jun., 17:29, "Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk>
wrote:
> [...]
> det er vel det sædvanlige - ingen overskud til den slags. De advarede endda

Hvis der ikke er nogen som ringer og fortæller politiet ved de det jo
ikke, det er ikke sikkert de lige lytter med på trafikmeldingerne.

Mikael