vw
Fra : Morten

Dato : 19-06-08 14:36

Hvad er forskellen på en transporter , multivan og caravelle

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 19-06-08 14:44

On Thu, 19 Jun 2008 15:36:09 +0200, "Morten"
<1bladlus@get2net.dk(fjern 1)> wrote:

>Hvad er forskellen på en transporter , multivan og caravelle

>--

Står det ikke på VW's hjemmeside?

Jeg tror det har noget med udstyr at gøre.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 19-06-08 17:26

> [...]

http://forum.autobild.de/clubs-vereine/unterschied-caravelle-multivan-und-transporter-11328.html
Der hauptsächliche Unterschied zwischen den verschiedenen T5-Modellen
besteht aus der Art der Sitze (Einzelsitze oder Sitzbank), Anordung (in oder
gegen die Fahrtrichtung) und aus der Anzahl der Schiebetüren (1oder2).

> Jeg tror det har noget med udstyr at gøre.

Man skal sgu ikke tro - man skal vide ! :)
Transporter er varevognsudgaven
Caravellen er luksusudgaven
Multivan er specialopbygning - enten som camping eller "Sondermodel"
(udstyrsmodel/kampagne)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 19-06-08 17:37

On Thu, 19 Jun 2008 16:26:12 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

> [...]
>Transporter er varevognsudgaven
>Caravellen er luksusudgaven
>Multivan er specialopbygning - enten som camping eller "Sondermodel"

Det er jeg helt klar over.

Der gik bare lidt pædagog i det. Jeg ville have manden til at lede
selv. Hvorfor fa'en skal vi gøre det for ham?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens

Dato : 19-06-08 18:08

> Det er jeg helt klar over.

Ok, så er jeg mere rolig :)

> Der gik bare lidt pædagog i det. Jeg ville have manden til at lede
> selv. Hvorfor fa'en skal vi gøre det for ham?

Det er ikke alle, der er lige ferm til at gå på nettet, Folmer...

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-08 18:23

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev :

>Det er ikke alle, der er lige ferm til at gå på nettet, Folmer...

Åehhhh du... når de kan finde ud af at poste direkte i en
nyhedsgruppe....

--
Jan_stevns

Fra : Mogens

Dato : 19-06-08 18:25

<jan_stevns> skrev i en meddelelse

> Åehhhh du... når de kan finde ud af at poste direkte i en
> nyhedsgruppe....

Skulle man tro, men sån er det ikke. Jeg har talrige beviser fra div.
fora...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 20-06-08 01:00

Mogens wrote:
> <jan_stevns> skrev i en meddelelse

> Skulle man tro, men sån er det ikke. Jeg har talrige beviser fra div.
> fora...

Omvendt kunne man med god ret hævde at det så var des vigtigere at de kom i
gang.

/F

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-06-08 11:03

On Thu, 19 Jun 2008 17:25:16 GMT, "Mogens"
<nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> wrote:

><jan_stevns> skrev i en meddelelse

>Skulle man tro, men sån er det ikke. Jeg har talrige beviser fra div.
>fora...

Jeg tror det stadig.. "alle" jeg kender kan søge lidt på nettet, men
når snakken går på nyhedsgrupper så stiger sværhedsgraden med 34
skruenøgler hvis vi skal bruge Haynes' sværhedsgradsliste.

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 20-06-08 11:50

[Default] On Fri, 20 Jun 2008 12:02:42 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> wrote:

>Jeg tror det stadig.. "alle" jeg kender kan søge lidt på nettet, men
>når snakken går på nyhedsgrupper så stiger sværhedsgraden med 34
>skruenøgler hvis vi skal bruge Haynes' sværhedsgradsliste.

Jeg tror, uden at have tal at støtte mig til, at nyhedsgrupperne er en
hvid plet på mange menneskers "kort" over internettet.

Ikke nødvendigvis på grund af noget med sværhedsgrad/intelligens.
Manglende kendskab, dels til hvad det kan bruges til, dels til selve
eksistensen af det.

Jeg har aldrig modtaget undervisning i brugen af nyhedsgrupper på
nogen af de kurser/uddannelser jeg i tidens løb har været på.

Det er svjv ikke en del af pensum på nogen uddannelser/kurser og det
får ikke megen opmærksomhed i medierne, undtagen måske i
computerbladene.

Diverse hjemmesider bliver derimod rask væk nævnt i alle sammenhænge
fordi mange firmaer/institutioner/organisationer/kendte mennesker (og
mange private) har en hjemmeside.

E-mail er nok heller ikke svært at forholde sig til, når man kender
til "papirspost".

Der findes vist også flere 28-kroners-hæfter, artikler og bøger om www
og e-mail end der gør om nyhedsgrupper.

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 19-06-08 15:10

[Default] On Thu, 19 Jun 2008 15:36:09 +0200, "Morten"
<1bladlus@get2net.dk(fjern 1)> wrote:

>Hvad er forskellen på en transporter , multivan og caravelle

En transporter er en varevogn (gule plader, med/uden sidevinduer),
pick-up eller dobbelt-kabine. Multivan er camping-indrettet (ikke en
egentlig campingbus, men tæt på) og Caravelle er mere luksuøse
minibusser. Hedder de Caravelle Carat er de ekstra luksuøse.
Caravelle-modellerne kendes især på bedre sæder og "federe" spejle.

I øvrigt: hedder de noget med "Syncro" har de firehjulstræk.
Her er et klip http://youtube.com/watch?v=luBaSeff2Ak

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Søren

Dato : 20-06-08 05:39

[snip]

> Caravelle-modellerne kendes især på bedre sæder og "federe" spejle.

... samt en længere front og "skæve" forlygter.

Fra : Morten

Dato : 20-06-08 11:38

"Søren" <spammers@die.young> skrev i en meddelelse
> [snip]

> .. samt en længere front og "skæve" forlygter.

Jamen mange tak for svar det var da til at finde ud af.
Og til Folmer, synes du er en nar du kan da bare lade være med at svare
,men du er nok en af de idioter som altid skal ind og blande sig i en tråd
selvom du ikke ved en .... synes du sku lave din egen tråd fremover.
Læs manualen , Gå ind på deres hjemmeside. Er nok nogen en af de fladeste
svar man kan få..

Morten

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 20-06-08 12:09

On Fri, 20 Jun 2008 12:38:11 +0200, "Morten"
> [...]

>,men du er nok en af de idioter som altid skal ind og blande sig i en tråd
>selvom du ikke ved en .... synes du sku lave din egen tråd fremover.

Det er da godt, at du sådan lige pluseligt ved det hele.

>--

>Læs manualen , Gå ind på deres hjemmeside. Er nok nogen en af de fladeste
>svar man kan få..

>--

Du har fuldstændigt ret............igen.

Selvfølgelig er det da bedre at spørge her i gruppen, og få indtil
flere svar der måske indeholder ord som f.eks. måske, tror jeg nok,
mener jeg at kunne huske osv. osv.

Så kan jeg godt se, at manualer og firmaernes egne hjemmesider er det
rene vand ved siden af.

Iøvrigt er din bedømmelse af mig skudt en hel del ved siden af.

Jeg er mest kendt for at være en hjernedød morder, og en ustyrligt
ringe bilist.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Broegger

Dato : 20-06-08 14:36

"Morten" <1bladlus@get2net.dk(fjern 1)> skrev

<snip>
> [...]
> en tråd selvom du ikke ved en .... synes du sku lave din egen tråd
> fremover. Læs manualen , Gå ind på deres hjemmeside. Er nok nogen en

Har du hørt om udtrykket "At stikke en finger i jorden"? det kunne være
rigtigt smart hvis du lige gjorde det inden du kommer med dum smarte
bemærkninger. Din "analyse" af Folmer er ca så forkert den kan blive!

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Mogens

Dato : 20-06-08 17:02

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev i en meddelelse

> Har du hørt om udtrykket "At stikke en finger i jorden"? det kunne være
> rigtigt smart hvis du lige gjorde det inden du kommer med dum smarte
> bemærkninger. Din "analyse" af Folmer er ca så forkert den kan blive!

Jep - han burde have sat sig på hænderne idstedet for at svine Folmer til

Fra : Claus Frørup

Dato : 20-06-08 17:17

Isang tao pinangalanan, "Morten" <1bladlus@get2net.dk(fjern 1)>
nagsulat:

klip

>Læs manualen , Gå ind på deres hjemmeside. Er nok nogen en af de fladeste
>svar man kan få..

Hvorfor dog det?
Er det virkelig så svært?
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 22-06-08 07:31

"Morten" <1bladlus@get2net.dk(fjern 1)> skrev i meddelelsen

> [...]
> ,men du er nok en af de idioter som altid skal ind og blande sig i en tråd
> selvom du ikke ved en .... synes du sku lave din egen tråd fremover.

Lige som du lige har gjort?

--
Per
Solsejl Isabella, velholdt, A-mål 925 cm sælges. Fjern fjern i mailadresse