Honda CR-V findes den i flere udgaver ?
Fra : Bo

Dato : 12-06-08 05:06

Honda CR-V StadionCar spørgsmål findes den som http://honda.dk/sw14714..asp
linket viser NY-bil, men den jeg søger er fra 2003 og den kan jeg
ikke finde brugt ? andet med baghjul bagpå klappen og den jeg søger
skal være med buet bagrude som linket viser. Hvad kan det være for en
model ? vh Bo

Fra : Kim Kristensen

Dato : 15-06-08 15:25

On 12 Jun., 13:05, Bo <solfran...@gmail.com> wrote:
> [...]
> ikke finde brugt ?  andet  med baghjul bagpå klappen og den jeg søger
> skal være med buet bagrude som linket viser. Hvad kan det være for en

Der findes den du selv linker til, og så de to forgående su kan se her
http://bilmodel.dk/Biler/Honda/CR-V/

Med venlig hilsen Kim

Fra : Bo

Dato : 16-06-08 00:40

On 16 Jun., 00:24, Kim Kristensen <ki...@kristensen.tdcadsl.dk> wrote:

> Der findes den du selv linker til, og så de to forgående su kan se herhttp://bilmodel.dk/Biler/Honda/CR-V/
>
> Med venlig hilsen Kim

Desværre er det ikke med 4-kantet bagende, okay bilen er måske en
Honda Accord Excecutive Stationcar den jeg søger ligner ekstrem
meget
http://honda.dk/sw14714.asp fra 2003 ?
PS! Det er ikke en bil jeg skal købe, det er en bil der skal re-
importeres vh Bo

Fra : Kim Kristensen

Dato : 16-06-08 01:15

On 16 Jun., 08:39, Bo <solfran...@gmail.com> wrote:

> [...]
> megethttp://honda.dk/sw14714.asp  fra 2003 ?
> PS! Det er ikke en bil jeg skal købe, det er en bil der skal re-

Kan det tænkes at det måske er en HR-V, den har i hvert fald en
firkantet nummer.

Med venlig hilsen Kim