Mærkelig bil set i Grækenland
Fra : Bent Pedersen

Dato : 10-06-08 12:32

Hej
I en lille landsby på Rhodos stod denne mærkelige bil parkeret på
fortovet, ser ud som den nok har stået der i et par år, men hvad er
det for en ?
Måske noget specialbygget,

har du en idé ?
mvh. Bent Pedersen

kig her:
www.pedersen.ws

Fra : TJ

Dato : 10-06-08 12:54

On 10 Jun 2008 11:32:17 GMT, Bent Pedersen <4711@UM2NNpc.dk> (slet
UM2NN) wrote:

> [...]
>I en lille landsby på Rhodos stod denne mærkelige bil parkeret på
>fortovet, ser ud som den nok har stået der i et par år, men hvad er

Der er noget Excalibur Phaeton over den.

--
Now YouSee it. Now You don't.

Fra : TJ

Dato : 10-06-08 12:57

On Tue, 10 Jun 2008 13:53:55 +0200, TJ <pomanden@hotmail.com> wrote:

>Der er noget Excalibur Phaeton over den.

Jeg tror faktisk, at det er en Excalibur Phaeton.
Ligner den ikke lidt: http://www.excaliburclassics.com/69phtn.html

--
Now YouSee it. Now You don't.

Fra : Møller

Dato : 10-06-08 13:18

TJ skrev:

> Jeg tror faktisk, at det er en Excalibur Phaeton.
> Ligner den ikke lidt: http://www.excaliburclassics.com/69phtn.html

Nej.
udstødningerne på grækeren ligner noget påklistret flexrør.
Måske en sæbekassebil )

Møller

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 10-06-08 13:07

"TJ" skrev

> Der er noget Excalibur Phaeton over den.

Måske en særdeles dårlig kopi
http://www.excalibur-cars.com/

- Peter

Fra : Claus Frørup

Dato : 10-06-08 19:16

Isang tao pinangalanan, TJ nagsulat:

>Der er noget Excalibur Phaeton over den.

Nej....Det her er en Excalibur Phaeton:
http://www.orlandoclassiccars.com/showroom/details.php?v_id=492

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Bent Pedersen

Dato : 10-06-08 13:28

>det for en ?
>Måske noget specialbygget,
>
>har du en idé ?
>mvh. Bent Pedersen
>
>kig her:
>www.pedersen.ws

Min bror der bor i Spanien, mener det er et glasfiber byggesæt,
over en stålramme og med en folkevognsmotor i, se de 2 små
udstødsningsrør, passer fra en bobbel VW, han siger der køre
nogle lignende dernede, ser smarte ud men lyder som en "bobbel"
mvh. Bent

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-06-08 07:27

On Jun 10, 2:18 pm, Møller <e...@bg2n.dk> wrote:

> Nej.
> udstødningerne på grækeren ligner noget påklistret flexrør.
> Måske en sæbekassebil )

Forkofangerne er også helt anderledes.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-06-08 14:30

Bent Pedersen (slet UM2NN) wrote:
> [...]
> I en lille landsby på Rhodos stod denne mærkelige bil parkeret på
> fortovet, ser ud som den nok har stået der i et par år, men hvad er

Det ligner en af de mange kit-cars fra England, tilbage fra 70'erne.
Nogle var bygget på VW chassis og andre på Renault 4/5.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Kim Olsen

Dato : 10-06-08 15:25

udstødningsrør (dimension og placering) siger VW

Kim

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 10-06-08 19:38

Per Beer Hansen forklarede:

> Det ligner en af de mange kit-cars fra England, tilbage fra 70'erne.
> Nogle var bygget på VW chassis og andre på Renault 4/5.

Det er en kitcar, sikkert baseret på VW, derfor den sølle, hensmidte
tilstand.
Kig på baglygterne, skægt næsten-genbrug af VW dele.
Kai

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 10-06-08 19:39

Fister Løgsovs:
> [...]
> tilstand.
> Kig på baglygterne, skægt næsten-genbrug af VW dele.

PS. Hvordan lykkedes det at skyde så dårligt opløste billeder anno
2008?
Kai

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 10-06-08 21:27

"Fister Løgsovs" skrev

> PS. Hvordan lykkedes det at skyde så dårligt opløste billeder anno 2008?

Et gæt: Der er komprimeret kraftigt med et forkert/dårligt program før de
blev lagt på nettet

- Peter

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 10-06-08 22:12

On Tue, 10 Jun 2008 22:27:16 +0200, Peter Lykkegaard wrote:

> "Fister Løgsovs" skrev

> Et gæt: Der er komprimeret kraftigt med et forkert/dårligt program før
> de blev lagt på nettet

Mja, hele siden er en 916x1322 GIF, så mon ikke det er lavet i en
tekstbehandling og exporteret? If all you have is a hammer....

> - Peter

- det ka' du selv være...