Le Mans og gruppen.
Fra : apollo14

Dato : 09-06-08 17:48

Hej Gruppe, er der nogle af jer der skal derned ?? og hvor holder i til
henne ?

Jeg skal selv derned, men det er på job, så tror ikke jeg får set så
meget af showet, og ved nogle om der er internet nogle steder, man kan
koble sig på, og sende nogle billeder hjem.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-06-08 18:06

>Hej Gruppe, er der nogle af jer der skal derned ?? og hvor holder i til
>henne ?

Jep - pakker cee'd'en onsdag eftermiddag og triller afsted.

Holder til på Bearnaise (kan ikke stave til lortet... hehe).

>Jeg skal selv derned, men det er på job, så tror ikke jeg får set så
>meget af showet, og ved nogle om der er internet nogle steder, man kan
>koble sig på, og sende nogle billeder hjem.

Håber på trådløs net rundt omkring så man kan købe sig lidt adgang via
Orange evt.

Fra : Møller

Dato : 09-06-08 18:47

Martin Johansen [6000] skrev:

> Jep - pakker cee'd'en onsdag eftermiddag og triller afsted.
>
> Holder til på Bearnaise (kan ikke stave til lortet... hehe).

Er det ikke det der hedder bausesjur.

og så har FDM 12.000 kvm:
http://www.fdm.dk/public/biler/motorsport/lemans2008/lejren/

k-rejser
http://www.fdm.dk/public/biler/motorsport/lemans2008/lejren/

Der er der de fleste DK'er er

Møller

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-06-08 20:12

>Er det ikke det der hedder bausesjur.

Noget i den stil :)

Fra : Mogens

Dato : 09-06-08 18:55

"apollo14" <apollo14dk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Gruppe, er der nogle af jer der skal derned ??

Jow jow - vi kører som sagt i morgen aften

> og hvor holder i til henne ?

Beausejour camping - vi kender jo hinanden, så hold øjnene åbne :)

> Jeg skal selv derned, men det er på job

Du har skiftet?

Fra : apollo14

Dato : 09-06-08 19:43

Mogens skrev:
> "apollo14" <apollo14dk@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jow jow - vi kører som sagt i morgen aften

> Beausejour camping - vi kender jo hinanden, så hold øjnene åbne :)

De er altid åbne, bortset fra når jeg sover, kører bil, drikker og laver
alt muligt dumt.

> Du har skiftet?

Nej bare en fritidtjans som vagt. Og nej har ikke noget med FDM at gøre,
men jeg får tid til at gå lidt rundt.

Fra : Brian Sørup

Dato : 09-06-08 21:45

"apollo14" <apollo14dk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe, er der nogle af jer der skal derned ?? og hvor holder i
> til henne ?

Jeg tager afsted Onsdag formiddag med Gp-Tours , vi skal ligge på
Karting Nord.
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Mogens

Dato : 09-06-08 22:02

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tager afsted Onsdag formiddag med Gp-Tours , vi skal ligge på Karting
> Nord.

Her er programmet for ugen:
www.lemans.org/24heuresdumans/pages/index_spectateurs_gb.html
Op til selve løbet glæder vi os specielt til 1. og 2. qual af gruppe C,
onsdag og torsdag samt gruppe C racet om fredagen

Fra : Brian Sørup

Dato : 09-06-08 22:14

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Op til selve løbet glæder vi os specielt til 1. og 2. qual af gruppe
> C, onsdag og torsdag samt gruppe C racet om fredagen

Der bliver nok at se på, specielt for en LeMans-jomfru som mig, bare det
at navigere rundt i området er lidt af en opgave.

Mon der kan laves et lille DFB-træf dernede ?
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Mogens

Dato : 10-06-08 05:08

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Mon der kan laves et lille DFB-træf dernede ?

Dén tid er vist forbi - hvor man kunne finde ud af det...