MS Windows
briani 27239
opdatere windows med "Windows update"
Fra : Göran Wennerström

Dato : 29-06-08 20:58

Hej, jeg har en ren xp instation, men nu vil windows update ikke installere
opdateringer mere. Det begyndte med ie7. den henter godt nok filerne ned på
computeren, men da jeg skal installere, så kommer meddelsen: "Nogle af
opdateringerne blev ikke installeret"

Hvad kan være problemet?

Venlig hilsen Göran.

Fra : Bo L

Dato : 29-06-08 21:58

"Göran Wennerström" <gw@post.olivant.fo> skrev i en meddelelse
> [...]
> filerne ned på computeren, men da jeg skal installere, så kommer
> meddelsen: "Nogle af opdateringerne blev ikke installeret"

Prøv, at vente med Ie7 til alt andet er instaleret. Hent evt. sp3 og
instaler den fra din egen pc. Eller prøv denne her, den har jeg brugt på et
par maskiner, med held hver gang

http://support.microsoft.com/kb/943144 metode 1.

Fra : Bo L

Dato : 29-06-08 22:08

"Bo L" <ingen@post-til-mig> skrev i en meddelelse

> Prøv, at vente med Ie7 til alt andet er instaleret. Hent evt. sp3 og
> instaler den fra din egen pc. Eller prøv denne her, den har jeg brugt på
> [...]

PS sidstenævnte løsning, har været aktuel, efter sp3 på de maskiner jeg har
brugt den på.

Fra : Göran Wennerström

Dato : 29-06-08 22:22

"Bo L" <ingen@post-til-mig> wrote

> http://support.microsoft.com/kb/943144

> metode 1.

Den kører nu, tusind tak for hjælpen.

Metode 1 virker.

Tak, venlig hilsen Göran.

Fra : Bo L

Dato : 30-06-08 11:11

> Den kører nu, tusind tak for hjælpen.
>
> Metode 1 virker.
>
> Tak, venlig hilsen Göran.

Det var så lidt, og tak fordi du gad melde tilbage. Det er der en del der
kunne lære af