MS Windows
briani 27239
For store iconer på skrivebordet i XP
Fra : den rigtige fotograf

Dato : 26-06-08 11:39

hej

Har en ven som har fået store iconer på skrivebordet på XP, hvordan får man
dem ned i størrelse?

hilsen

Per

Fra : Max

Dato : 26-06-08 12:11

Hej per

> Har en ven som har fået store iconer på skrivebordet på XP, hvordan
> får man dem ned i størrelse?

Højreklik på skrivebord og vælg Egenskaber, vælg faneblad
Udseende, i rullemenu Element vælges Ikon og her stilles størrelsen.

--
Mvh Max

Fra : Peter

Dato : 26-06-08 12:28

"den rigtige fotograf" <denrigtigefotograf@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> hej
>
> Har en ven som har fået store iconer på skrivebordet på XP, hvordan får
> [...]
Først går du i denne computer vælger "vis" og flytter fluebenet fra "ikoner
med fil oplysninger" til "iconer"

Dernæst går du i "funktioner" og vælger "mappeindstillinger" og "Vis" og
klikker på "anvend på alle mapper" klikker på "anvend" og "ok".

Luk derefter vinduet ned.

Højreklik på skrivebordet og vælg "Egenskaber" / "Udseende" / "Avanceret".
Her finder du en rullemenu "Element" med teksten "skrivebord" og en pil i
højre side. Bladre ned til du finder iconer og vælg størrelse til højre for
feltet. Jeg bruger normalt størrelse 26.

PeterB