MS Windows
briani 27239
Internet Explorer fryser
Fra : Mogens Olsen

Dato : 19-06-08 22:37

Hej.
Kører med win Xp alle opdateringer installeret, samt service pack 3
den er nu begyndt at fryse totalt, efter kort tids brug på nettet, jeg har
prøvet
at udskifte Explorer 7 med Explorer 6 da jeg troede det var der hunden lå
begravet,
men det var det ikke, så jeg er lidt på bar bund, skulle der være noget i
SP3 der
kunne tænkes at få maskinen til at opføre sig sådan, før SP3 var det ikke et
problem,
måske der er nogen derude med et gyldent svar, som kan bruges.
Venligst Mogens.

Fra : Max

Dato : 19-06-08 22:50

Hej Mogens

> måske der er nogen derude med et gyldent svar, som kan bruges.

Fjern SP3 igen, den kommer nok i en fejlrettet udgave senere.

--
Mvh Max

Fra : Jacob

Dato : 20-06-08 00:07

Prøv at køre en windows update igen, der er kommet enupdatering.

Fra : Jubii

Dato : 20-06-08 00:33

"Mogens Olsen" <m2olsen@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> måske der er nogen derude med et gyldent svar, som kan bruges.
> Venligst Mogens.

Eksperterne svarer i browsergruppen når nogen spørger om browserproblemer,
IE er en browser, ik'

Fra : Bo L

Dato : 20-06-08 11:13

"Jubii" <jubii@msn.com> skrev i en meddelelse
> "Mogens Olsen" <m2olsen@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
>
> Eksperterne svarer i browsergruppen når nogen spørger om browserproblemer,
> IE er en browser, ik'
Og dem der ikke ved noget, brokker sig bare .....

Fra : Ole C

Dato : 20-06-08 11:39

Bo L skrev blandt andet:

> Og dem der ikke ved noget, brokker sig bare .....

Så man kan altså også godt komme med spørgsmål
om sin gamle fordvogn her i gruppen?

--
vh
Ole C

Fra : Bo L

Dato : 20-06-08 12:23

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i en meddelelse

> Så man kan altså også godt komme med spørgsmål
> om sin gamle fordvogn her i gruppen?

Tjaaaa du får sikkert bare ikke noget svar. Ie er om man vil det eller ej,
en integreret del af windows, så den er vel ikke helt skudt ved siden af her
i gruppen. Det er ikke alle der kender alle grupper på usenet

Fra : Jubii

Dato : 20-06-08 13:34

"Bo L" <ingen@post-til-mig> skrev i meddelelsen

> [...]
> en integreret del af windows, så den er vel ikke helt skudt ved siden af
> her i gruppen. Det er ikke alle der kender alle grupper på usenet

De er for dumme mener du, ja ja. Eller luddovne og total ligeglade med at en
masse mennesker har knoklet med at lave specielgrupper.
Og forsøger man at vejlede i brugen af grupperne kommer brokkerøve som dig
og skal være smarte. Ja ja, fortsæt bare i den gode tone.

Fra : Bo L

Dato : 20-06-08 14:14

> [...]

> Og forsøger man at vejlede i brugen af grupperne kommer brokkerøve som dig
> og skal være smarte. Ja ja, fortsæt bare i den gode tone.

Den gode tone ? læs lige dit indlæg igen ! og evt. også min
begrundelse....... og så undlad bare at kommenter igen.

Fra : Jubii

Dato : 20-06-08 17:22

> "Jubii" <jubii@msn.com> skrev i en meddelelse

> Den gode tone ? læs lige dit indlæg igen ! og evt. også min
> begrundelse....... og så undlad bare at kommenter igen.

Ikke kommentar igen? Det gør jeg så tit og så længe jeg har lyst til, så kan
i sgu lære det.
Børnene lærer det vel en dag, det gælder bare om at gentage tit nok.

Fra : Bo L

Dato : 20-06-08 17:34

> [...]
> kan i sgu lære det.
> Børnene lærer det vel en dag, det gælder bare om at gentage tit nok.

Havde søgt på dit navn i div. grupper, og konstateret, at du bare er en
kværulant. Nu har du så selv bekræftet det. Få dig et liv
Og du lære det helt sikkert aldrig.

Fra : Jubii

Dato : 20-06-08 18:13

> "Jubii" <jubii@msn.com> skrev i en meddelelse

> Havde søgt på dit navn i div. grupper, og konstateret, at du bare er en
> kværulant. Nu har du så selv bekræftet det. Få dig et liv
> Og du lære det helt sikkert aldrig.

Der kom bud fra een. En brokkerøv af rang. Stop dit brokkeri og OT indlæg.

Fra : Bo L

Dato : 21-06-08 17:45

> "Bo L" <ingen@post-til-mig> skrev i meddelelsen

> Der kom bud fra een. En brokkerøv af rang. Stop dit brokkeri og OT indlæg.
Du er hermed plonket. Søg i Outlookgruppen på plonk. Du er ikke bare en
kværulant, du kan heller ikke finde ud af at stoppe.

Fra : Bo L

Dato : 21-06-08 19:12

Her er lidt morsom læsning til de mørke aftner. Læs først Jubelklovnens eget
indlæg aller nederst, og begynd så at undre dig, hvad er denne mands mission
? Kan man leve uden ham, og forsættelses følger helt sikkert ikke
(selvom der er rigeligt at tage af.)

http://groups.google.dk/group/dk.edb.andre-emner/browse_thread/thread/e090666497e78399/af3aab1410a43687?hl=da&lnk=st&q=#af3aab1410a43687

http://groups.google.dk/group/dk.forbruger/browse_thread/thread/76324cbbdba1886d/ef3334865b037369?hl=da&lnk=st&q=#ef3334865b037369

http://groups.google.dk/group/dk.forbruger/browse_thread/thread/6e68e2468f7d2140/d533d21cd76c2172?hl=da&lnk=st&q=#d533d21cd76c2172

http://groups.google.dk/group/dk.admin/browse_thread/thread/67018bc399412584/eb0eee6d32ad43cd?hl=da&lnk=st&q=#eb0eee6d32ad43cd

http://groups.google.dk/group/dk.videnskab.jura/browse_thread/thread/4951f3d0cb9e2815/0168e53276852531?hl=da&lnk=st&q=#0168e53276852531

http://groups.google.dk/group/dk.videnskab.jura/browse_thread/thread/a4dc2d96ec506a20/72865a3ce3a35ee2?hl=da&lnk=st&q=#72865a3ce3a35ee2

http://groups.google.dk/group/dk.forbruger/browse_thread/thread/6e68e2468f7d2140/4aae69d3efd1f199?hl=da&lnk=st&q=#4aae69d3efd1f199

http://groups.google.dk/group/dk.videnskab.jura/browse_thread/thread/76961575354cac5c/102deb7dc59c6164?hl=da&lnk=st&q=#102deb7dc59c6164

http://groups.google.dk/group/dk.edb.internet.software.mail+news/browse_thread/thread/5c65fa0272e23265/a3bbb57722c59bd5?hl=da&lnk=st&q=#a3bbb57722c59bd5

Nyhedsgrupper: dk.admin
Fra: "Jubii" <gruntsa...@jubii.dk>
Dato: Wed, 2 Jan 2008 13:42:12 +0100
Lokalt: On. 2 Jan. 2008 14:42
Emne: Re: Opsplitning af dk.fritid.foto i 2 grupper

En fundats skal ikke være juridisk korrekt formuleret, men blot følge
nogle
SIMPLE retningslinier, som du får på usenet.dk. Fundastserne er ikke
juridisk gyldige og der er hverken bøder eller fænglsel for
overtrædelse.
Og kommer du i juragruppen med det fis om at få ideer til en fundats
der
skal være "juridisk gyldig", bliver du meget upopulær.

begin 666 dot_clear.gif
K1TE&.#EA`0`!`( ``/___P```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end

Fra : Max

Dato : 21-06-08 19:21

Hej Bo

> hvad er denne mands mission ? Kan man leve uden ham, og forsættelses

Hvad er din mission ? Alt taget i betragning, ja så har Jubi ret og
du fejler, at hans sprog er hentet i rendestenen er bare en detalje,
det ændre ikke på fakta.

--
Mvh Max

Fra : Bo L

Dato : 21-06-08 19:28

> Hej Bo

> Hvad er din mission ? Alt taget i betragning, ja så har Jubi ret og
> du fejler, at hans sprog er hentet i rendestenen er bare en detalje,
> det ændre ikke på fakta.

Fakta er, at Ie er en del af Windows, og det derfor ikke er helt ved siden
af at spørge her. Problemet behøver ikke at være skabt af Ie. Han behøves
derfor ikke fare frem med sit crap, og bedrevidenhed. Han kan vælge at
ignorere indlæget, hvis han syntes det er ot.

Min mission er, at andre der ikke endnu er rendt ind i ham kan læse sig til,
at han ikke bare brokker sig alle steder, men hvis man kigger ordenligt
efter, så bryder han sine egne regler som det passer ham. Hans inlæg er mere
til gene end de få ot indlæg der kommer hen af vejen.

Fra : Max

Dato : 21-06-08 19:34

Hej Bo

> Fakta er, at Ie er en del af Windows, og det derfor ikke er helt ved
> siden af at spørge her. Problemet behøver ikke at være skabt af Ie.

Fakta er at MS er dømt til ikke at gøre IE til en del af Windows,
fakta er at browsere har sin egen gruppe, så der er ingen ting
at debatere.

--
Mvh Max

Fra : Bae3*3

Dato : 21-06-08 19:37

> [...]
> Windows,
> fakta er at browsere har sin egen gruppe, så der er ingen ting

og sku da slet ikke i vits-gruppen - der er vi nemlig sjove -
prøver i det mindste

Fra : Navn

Dato : 21-06-08 19:34

"Bo L" <ingen@post-til-mig> skrev

> Han kan vælge at ignorere indlæget,

jamen så gør du det - jubelklovnen har vi andre ignoreret i
årevis.....

Fra : Carl Drud

Dato : 21-06-08 19:41

"Bo L" <ingen@post-til-mig> writes:

> [...]
> til gene end de få ot indlæg der kommer hen af vejen.

Du kan heller ikke finde ud af at stoppe:

http://groups.google.dk/group/dk.edb.system.ms-windows/msg/20e3724cfc802911?hl=da

XFUT: dk.admin.netikette

--
Carl

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 21-06-08 20:19

"Bo L" <> skrev i meddelelsen ...

> [...]
> mission ? Kan man leve uden ham, og forsættelses følger helt sikkert ikke

Nu er du igang med at sætte klaphatten på dit eget hoved. Det er fint at
plonke
en man er uenig med, men der stopper showet. Skriver man flere indlæg på er
det jo hetz. Et plonk betyder at man har puttet en i killfiltret og ikke
kan/vil se
vedkommens indlæg. Svare man på efter et plunk, ja så er det den med
klaphatten
igen, for kan man så stole på den der plonker. Skrivet og gør noget andet.
Desuden har jubii ret. IE diskuteres i den gruppe han nævnte. Han kunne dog
godt have brugt et pænere sprog, men deter vel sommervarmen.

mvh
Henning

Fra : Dan

Dato : 21-06-08 21:06

Hvis IE fryser, så giv den dog tøj på

/Dan

Fra : Lemon

Dato : 20-06-08 11:37

Mogens Olsen wrote:
> [...]
> få maskinen til at opføre sig sådan, før SP3 var det ikke et problem,
> måske der er nogen derude med et gyldent svar, som kan bruges.

Har du prøvet at deaktivere alle tilføjelsesprogrammer, for at se om en
af dem er synderen?

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 21-06-08 19:45

On Thu, 19 Jun 2008 23:36:52 +0200, "Mogens Olsen"
<m2olsen@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> den er nu begyndt at fryse totalt, efter kort tids brug på nettet, jeg har
> prøvet at udskifte Explorer 7 med Explorer 6 da jeg troede det var der

Hunden ligger såmæn nok i 'Browser-tilføjelsesprogrammerne'...

Hop ind i 'Internetindstillinger', vælg fanebladet 'Programmer' og
klik på knappen 'Administrer'.

Deaktiverer revl-og-krat. Jeg gætter på det løser dit problem.

Herefter kan du genaktivere de tilføjelses programmer du absolut ikke
kan / vil undvære et-efter-et.

<mlr>

Fra : Mogens Olsen

Dato : 22-06-08 19:38

Michael Rasmussen wrote:

> [...]
>
> Deaktiverer revl-og-krat. Jeg gætter på det løser dit problem.
>
> Herefter kan du genaktivere de tilføjelses programmer du absolut ikke

Det vil jeg peøve snarest,
det var nu ikke for at sætte en LAVINE igang at jeg spurte om IE
tak for de svar som var brugbare, og til de svar som ikke var svar,
lad dog vær med alt det pjat.
Hilsen Mogens.

Fra : Jubii

Dato : 22-06-08 21:00

"Mogens Olsen" <m2olsen@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> tak for de svar som var brugbare, og til de svar som ikke var svar,
> lad dog vær med alt det pjat.

Hvis du starter "det pjat" ved at poste spørgsmål i den forkerte gruppe,
skal du være den sidste til at brokke dig over at blive vejledt til at bruge
den rigtige gruppe. At der så er nogle børn der ikke kan tåle at der
vejledes, er også din skyld ved at starte "det pjat".
At du får svar fra folk der heller ikke kan respektere det arbejde der er
lagt i at få en speciel gruppe til IE op at stå er også "det pjat". Og dit
svar herover tyder på du intet har lært og vil poste flere OT indlæg fordi
du ikke kan finde ud af at bruge gruppelisten.