MS Windows
briani 27239
UR på skrivebord i WIN XP
Fra : JSH [9800]

Dato : 17-06-08 15:05

Hej
Jeg har en kollega der skal til Grønland og han ville gerne have det sådan
at hans familie havde den Grønlanske tid på skrivebordet på deres pc.

Er der nogen der har en løsning?

Win XP

Fra : Jubii

Dato : 17-06-08 16:40

"JSH [9800]" <jstenbakFJERN_DETTE@e-box.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Jeg har en kollega der skal til Grønland og han ville gerne have det sådan
> at hans familie havde den Grønlanske tid på skrivebordet på deres pc.

Er det foruden systemtiden, man kan have i værktøjslinien nederst til højre
på skrivebordet?
Ellers kan de jo stille systemtiden til en hvilken som helst tid, til
visning på værktøjslinien.
Hvis ikke kan de måske få fat i sidepanel for xp og få et ur,
digitalt/analogt, der kan kan stilles på den tid de ønsker.

Fra : Tomas Jensen

Dato : 17-06-08 18:09

JSH [9800] skrev:
> [...]
> Jeg har en kollega der skal til Grønland og han ville gerne have det sådan
> at hans familie havde den Grønlanske tid på skrivebordet på deres pc.

måske
http://www.softshape.com/software/desktop/chamclock/world%20clock/world%20clock.htm
? (har dog ikke prøvet det)

Tomas

Fra : Dr.Xerox

Dato : 19-06-08 22:23

"JSH [9800]" <jstenbakFJERN_DETTE@e-box.dk> skrev i en meddelelse news:4857c4a2$0$15883$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> Jeg har en kollega der skal til Grønland og han ville gerne have det sådan at hans familie havde den Grønlanske tid på

Du kan lave dem et ur i Flash, eventuelt som denne, der viser Grønlansk Tid

i pakken er SWF - Screensaver SCR samt en EXE for installation af Screensaver

http://www.sendspace.com/file/xjaw3o

Mvh. Poul

Fra : Dr.Xerox

Dato : 19-06-08 22:52

> [...]
> Jeg har en kollega der skal til Grønland og han ville gerne have det sådan at hans familie havde den Grønlanske tid på

Denne er måske bedrer, den er med grønlansk og dansk tid på.

http://www.sendspace.com/file/9oitg2

Gem den et sted på HDD og lav et link til den på skrivebordet.

Mvh. Poul

Fra : JSH [9800]

Dato : 23-06-08 09:17

Det ser fint ud, men er der ikke en fejl i Greenland2 - kan ikke få filen
til at virke.

Fra : Dr.Xerox

Dato : 23-06-08 15:21

Nej der er ikke ingen fejl, men du kan prøve at køre den ved hjælp af den
html-file der er med i den nye pakke, jeg har lagt op til dig.
Ellers vender du bare tilbage, så skal jeg lave dig en ny, vi skal nok få det til at kører,
jeg har tænkt på om det kan være fordi der er 2 ure på.

Denne er der 2 ure på. Grønland og Danmark
http://www.sendspace.com/file/5hxo1v

Og denne er der 1 ur på med Grønlansk tid
http://www.sendspace.com/file/c59rl2