MS Windows
briani 27239
Spooler SubSystem App har fundet fejl og a~
Fra : Ukendt

Dato : 14-06-08 15:01

Hej.

I dag er der sket ngoet med min pC - jeg ved bare hverken hvad eller hvordan
det forsvinder igen.

Ved opstart kommer en klassisk Windows fejlboks frem med teksten:

"Spooler SubSystem App har fundet en fejl og afslutter. Vi beklager
ulejligheden."

Den kommer ved alle opstart.

Ligeledes kan jeg ikke åbne et af mine spil. mv.

Jeg har prøvet at lave systemgenoprettelse til et tidspunkt hvor jeg ved, at
computeren har virket, men det har ikke løst problemet.

Fra : Knud Erik

Dato : 14-06-08 15:17

"Michael Sørensen" <.> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har prøvet at lave systemgenoprettelse til et tidspunkt hvor jeg ved,
> at computeren har virket, men det har ikke løst problemet.

Hej
Måske er der noget du kan bruge her
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Ben-us%3B324757

Knud Erik