MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Konfigurer opdatering nr 3... Og så gensta~
Fra : -= JF =-

Dato : 13-06-08 18:20

Da knægten startede sin computer, Vista Home Premium, skriver den at den
konfigurer opdatering nr. 3 - Sluk ikke maskinen.
Den bliver stående på 0%, og efter et lille minuts tid (stadig 0%)
skriver den 'Computeren lukkes'

Derefter starter maskinen op igen - og hele sceneriet gentager sig, igen
og igen...

Jeg har prøvet at starte i safe mode, men det resulterer i nøjagtigt det
samme - bare i en ringere opløsning

Har nogen oplevet noget lignende, og evt. kan give et tip inden jeg
kører en recovery på den.

--
Mvh. John

Fra : Jan Riber

Dato : 13-06-08 19:35

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i meddelelsen
> [...]
> den at den konfigurer opdatering nr. 3 - Sluk ikke maskinen.
> Den bliver stående på 0%, og efter et lille minuts tid (stadig

Det er sikkert ikke til stor hjælp, men kan oplyse at da jeg
startede min PC op her i dag startede den med at konfigurere
opdatering 1 og 2 op til 100%, hvorefter den selv genstartede og
konfigurerede opdatering 3, også til 100%. Herefter gik den
direkte til login siden, og kører fejlfrit...endnu.
Kører Vista Premium.

Som sagt, ikke til meget hjælp, men blot en konstatering af at
det kan lade sig gøre.

Vh. Jan

Fra : -= JF =-

Dato : 13-06-08 20:52

Jan Riber skrev:

> Som sagt, ikke til meget hjælp, men blot en konstatering af at det kan
> lade sig gøre.

Ja, jeg er ikke helt klar over hvad - men et eller andet er gået skævt
og gået i selvsving.

Da jeg ville lave en recovery på maskinen viste der sig en mulighed for
at starte genoprettelse, så jeg kunne stille maskinen et par dage
tilbage - og nu spiller den som den skal.
Så kan jeg altid prøve at opdatere den manuelt, og tage en enkelt update
pr gang.

Tak for dit input.

--
Mvh. John