MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
popup
Fra : Michael Nielsen

Dato : 11-06-08 16:48

Jeg har aldrig (næsten) ikke haft problemer med popups, men nu lige
pludselig vælter de frem, selv om XP blokker er slået til (bruger oxo
KasperSky) hvad mon kan være galt ??

--
Michael Nielsen

Fra : Ole C

Dato : 11-06-08 18:28

Michael Nielsen skrev blandt andet:

> Jeg har aldrig (næsten) ikke haft problemer med popups, men nu lige
> pludselig vælter de frem, selv om XP blokker er slået til (bruger oxo
> KasperSky) hvad mon kan være galt ??

- at Kaspersky ikke er beregnet på at stoppe den slags
Hent SuperAntispyware - den plejer at kunne fjerne den slags.

--
vh
Ole C

Fra : Lars E. P.

Dato : 12-06-08 06:58

Wed, 11 Jun 2008 19:28:16 +0200, skrev "Ole C" <mail@FJERNolec.dk> :

>- at Kaspersky ikke er beregnet på at stoppe den slags
>Hent SuperAntispyware - den plejer at kunne fjerne den slags.

Eller bare Googles Værktøjslinie.

Hilsen Lars

Fra : Ole C

Dato : 12-06-08 08:50

Lars E. P. skrev blandt andet:

> Eller bare Googles Værktøjslinie.

- som ikke kan fjerne evt. "snavs", men muligvis kan skjule det.

--
vh
Ole C

Fra : Lars E. P.

Dato : 12-06-08 11:59

Thu, 12 Jun 2008 09:50:12 +0200, skrev "Ole C" <mail@FJERNolec.dk> :

>- som ikke kan fjerne evt. "snavs",

Det er heller ikke meningen. Den skal bare blokere for pop-up's. Og
det gør den ganske godt.

> men muligvis kan skjule det.

Den skjuler ikke noget snavs.

Hilsen Lars

Fra : Ole C

Dato : 12-06-08 13:01

Lars E. P. skrev blandt andet:

> Det er heller ikke meningen. Den skal bare blokere for pop-up's. Og
> det gør den ganske godt.

Ja da - jeg bruger skam selv Googles værktøjslinie.
Men i følge OP er der tale om en pludselig forøgelse af pop-ups - og det
tyder på at der kommet "snavs" på maskinen, som bør renses væk og ikke
bare skjules.
Derfor mit råd om en skanning med SuperAntispyware.

--
vh
Ole C

Fra : JYH

Dato : 12-06-08 10:23

Lars E. P. wrote:

> Eller bare Googles Værktøjslinie.

Eller brug Firefox med tilføjelsen Adblock Plus.