MS Windows
briani 27239
adpproxy.exe
Fra : Ukendt

Dato : 11-06-08 16:38

Hej.

Jeg har netop foretaget en fuld recovery på min XP maskine og efterfølgende
installeret diverse programmer - herunder Photoshop Elements 6 og SP3.

Når jeg starter min maskine op, så får jeg en fejlmeddelelse om, at følgende
program ikke kan startes (eller noget i den retning): adpproxy.exe

Jeg har søgt lidt på Google og tror, at programmet hører til Photoshop
Elements 6 - er det korrekt?

For så vil jeg afstallere programmet og prøve at geninstallere det.

Gode råd modtages gerne.....

mvh

Jesper.

Fra : kk

Dato : 11-06-08 19:00

"Jesper" <christop at post1.dknet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Elements 6 - er det korrekt?
>
> For så vil jeg afstallere programmet og prøve at geninstallere det.

Hej apdproxy.exe ( du havde stavet det forkert!) hører ganske rigtigt til
Photoshop elements. Det er en exe-fil, som starter et program til at hente
billeder fra en position, som du angiver. Hvad der er galt, kan jeg ikke
sige dig, men jeg kan ikke se at det skulle være nødvendigt for alm
billedbehandling. Prøv at gå ind i det dir, hvor P:E: er installeret, find
filen og dobbeltklik på den, hvis den virker, vil den lægge et icon i
systray, hvorfra du kan starte programmet. Måske er det bare en broken
shortcut.
mvh
kk

Fra : kk

Dato : 11-06-08 19:24

"kk" <kru@nospamail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> filen og dobbeltklik på den, hvis den virker, vil den lægge et icon i
> systray, hvorfra du kan starte programmet. Måske er det bare en broken

Tilføjelse: Den er sikkert sat til start i msconfig. slet denne entry, og du
ser ikke mere til den, før du starter den næste gang.
mvh
kk