MS Windows
briani 27239
Vista går amok på disken
Fra : Bo Hellum

Dato : 10-06-08 10:01

Hej alle

Ca. 8 ud af 10 gange når jeg starter min pc op med vista home så går den
amok på disken. Den står og kører konstant i 10-15 minutter og sløver resten
af systemet ned. Joblisten / ressourceovervågning viser at \system skriver
på disken og vi snakker mange gb før den falder ned igen. Jeg troede først
det var windows search indtil jeg fandt ud af det var skrivninger.

Er der en venlig sjæl der har et godt tip til hvad den laver, hvorfor og
hvordan jeg får det koblet fra.

Hygge

Bo

Fra : -= JF =-

Dato : 10-06-08 18:25

Bo Hellum skrev:

> Er der en venlig sjæl der har et godt tip til hvad den laver, hvorfor og
> hvordan jeg får det koblet fra.

Et bud kunne være at du har sat den til at indeksere hele gøjemøget?

--
Mvh. John

Fra : Bo Hellum

Dato : 11-06-08 06:18

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> Et bud kunne være at du har sat den til at indeksere hele gøjemøget?

Jepper det er også mit bud, men jeg har desværre ikke et bud på hvordan det
kobles fra, så hvis du har et tip ville det være kanon.

Bo

Fra : Tveskaeg

Dato : 11-06-08 07:13

On Wed, 11 Jun 2008 07:17:59 +0200, "Bo Hellum" <sofus@post1.tele.dk>
wrote:

>"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

>Jepper det er også mit bud, men jeg har desværre ikke et bud på hvordan det
>kobles fra, så hvis du har et tip ville det være kanon.

Selv om du kobler indeksering fra så smadrer den stadig løs på disken.

Tilsidst tabte jeg tålmodigheden og opgraderede til WinXP.

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-08 09:49

"Bo Hellum" <sofus@post1.tele.dk> wrote in message

> "-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> Jepper det er også mit bud, men jeg har desværre ikke et bud på hvordan
> det kobles fra, så hvis du har et tip ville det være kanon.

Højreklik på et drev, vælg properties, fjern nederste flueben.

mvh
///M

Fra : Bo Hellum

Dato : 12-06-08 11:23

"///M" <nomail> skrev i en meddelelse

> Højreklik på et drev, vælg properties, fjern nederste flueben.
>

> mvh
> ///M

Jeg prøver , takker.

Bo